Ik vond baseball wel beetje saai om naar te kijken, er werd zo veel mis geslagen hahaha. Gebeurde uiteindelijk niet heel veel, maar dat kan ook al de wedstrijd liggen waar ik naartoe was natuurlijk.
Als je bagels wilt halen: ik zou niet naar de gehypte tenten gaan. Heb een bagel van 20 dollar met zalm gehad en van 4 dollar met gewoon plain creme cheese en vind bijna overal die goedkopere lekkerder hahaha.
Ik vind qua winkels de Target heel leuk, doet mij beetje denken aan een Hema en is toch wel een van de grotere winkels voor boodschappen in NYC. Op Manhattan heb je vooral kleinere Targets, maar als je naar een Target van fatsoenlijk formaat wil zou ik de metro naar Atlantic Av - Barclays Ctr nemen. Die is best groot met twee verdiepingen en nog best vergelijkbaar met de normale formaat targets en geeft je toch wel die Amerikaanse supermarkt experience haha.
Qua supermarkt vind ik Trader Joe’s ook fijn.
Andere winkels: TJ Maxx loop ik altijd ff binnen. Bath and body works als je van geurkaarsen etc houdt. Ik vind Michaels ook een leuke winkel, die heeft knutselspullen enzo maar ook home decor. Heb daar leuke pompoen decoratie voor in huis gekocht.
En wat ik verder nog wil meegeven: neem blarenpleisters mee hahaha want hoewel je best wat met de metro af kan leggen loop je uiteindelijk ook nog heel wat. Ik heb nu bij beide voeten tussen mn tenen blaren