Wij willen volgend jaar weer, maar tickets zijn zoveel duur geworden Jullie nog goede tips voor tickets boeken? Volgens mij is het ook pas een paar maanden voor vertrek het goedkoopste, dat was de vorige keren wel zo.
Iets wat enorm veel kan schelen is een tweede vlucht
Bijvoorbeeld via london heathrow, als je bijvoorbeeld 11 july vertrekt
86 + 700 ongeveer als je twee losse vluchten doet
Rechtstreek van amsterdam op die dag is al 1100 of meer
Is veel uitzoekwerk, maar ik vind 300 euro verschil per persoon dat zeker waard
Oh dat is wel slim, dat heb ik nog niet eerder geprobeerd! Ja ik vind dat ook wel de moeite hoor!
Is er iemand recent naar Cuba geweest? En als solo reiziger? Zijn dingen gemakkelijk terplaatse te boeken of moet je vooraf al bus/trein etc boeken?
Niet naar Cuba geweest, maar hou er rekening mee dat als je naar Cuba gaat je niet meer USA inkomt met alleen een Esta!
Ik was ook aan het kijken, we moeten helaas in de zomervakantie, maar we zijn dan met z’n 3en zo 5000,- alleen voor de vluchten…
Dat wist ik niet! Ben uiteindelijk naar Mexico gereist. Ik las over de tekorten aan Drinkwater en medicijnen, dus heb besloten om niet meer tegaan.
Ik heb eind september bij Jetblue geboekt voor aankomende zomer. Ik heb heen en terug een overstap waardoor ik er vrij lang over doe, maar dat scheelde flink in de prijs. Als ik de berichten mag geloven is Jetblue gewoon een prima maatschappij, dus misschien een tipje om daar te kijken! Mijn creditcard deed het overigens niet met betalen (las dat meerdere daar last van hebben), heb uiteindelijk met revolut betaald.
Thanks! Ik ga dat even uitzoeken.
Ik ga mijn verjaardag volgend jaar vieren in Nashville . Nu kijken hoeveel geld voor hoeveel tijd we hebben om er een roadtrip door Tennessee/North Carolina/Virginia/Kentucky aan vast te plakken.
Heeft iemand nog tips voor een hotel in New York? Het hotel waar ik 10 jaar geleden bestaat niet meer ik heb geen eisen en vind eigenlijk alles prima maar persoonlijke ervaring horen is wel fijn.
Ik was in april 2023 in Staypineapple
Centrale locatie, chill bed, schoon, aardig personeel, wel hele kleine kamer, maar daar waren wij toch amper en heb je volgens mij vaak in NYC. En het was ook goed betaalbaar, meen 200 euro per nacht ongeveer
Moxy NYC Chelsea
Ik heb afgelopen juli in Pod 39 geslapen en dat was (als je alle drama voorafgaand aan mijn verblijf vergeet) echt een prima hotel
Ik heb in Shoreham Hotel gezeten, dat was helemaal prima maar is al wel een aantal jaar geleden. Vooral de ligging vond ik een pluspunt!
Wij zaten in Riu Plaza Manhattan Times Square. Is wel een duurder hotel, maar wel erg fijn en midden op Times Square.
Ik zat ook in dit hotel en vind het het fijnste hotel tot nu toe. Ik heb eerder in het Manhattan at Times square gezeten, top locatie maar wel oud. En ik heb ook in het hotel van Chuck uit gossip girl gezeten, dat vond ik niks. Heel gehorig, veel te duur en locatie was niet dichtbij metro die ik handig vond.
Ja hier sliep ik vorig jaar, was prima! Wel echt pieeeeepklein maar voor die prijs prima.
Ik zat in december in W Hoboken (new jersey) en ik vond het echt top. Echt superleuk ook om als je al een keer in NY bent geweest in een ander gebied te slapen en dat te ontdekken, en binnen 15 minuutjes sta je op wall street. en je hebt mega mooi uitzicht op de skyline
Ik zat ook in deze, wel al in 2018, maar vond hem ook erg fijn zowel qua kamer als ligging. Wat ik ook fijn vond (maar geen idee of ze dat nog hebben) was dat ze een ontbijtbuffet hadden. Natuurlijk niet helemaal volgens de New Yorkse traditie om buiten de deur te ontbijten haha maar ik ben ‘s ochtends gewoon van ik pak snel wat en gaan, dus ik vond dat juist fijn