Ik ben wel benieuwd of Belgen die Alberic verstaan zonder ondertiteling?
Ja hebben ze nog steeds!
waar gaat dit over
doe echt mn best op google maar kom er niet uit
Ik denk de Vlaamse boer zoekt vrouw (als ik op dit forum zoek op Alberic komt dat eruit)
Oh sorry jongens, weet niet hoe dit hier is belandt.
Naast New York een andere stad bezoeken (alleen, hostel?, in mei):
- Philadelphia
- Washington dc
- Alleen New York
- Een andere plek
0 stemmers
Heeft iemand ervaring met hostels in New York? (Of de VS?) Zijn hostels anders dan in Europa?
Hoe lang plan je te gaan in totaal en waar houd je van? Ik heb New York, Washington en Philadelphia in 1 trip gedaan en vond Philadelphia persoonlijk een leukere plek dan Washington qua straatbeeld en er is veel geschiedenis. Anderzijds is er denk ik wat meer aanbod qua musea in Washington en is het capitool etc wel iets wat je gezien “moet” hebben als je er in de buurt bent. Maar ik zou het enkel doen als je echt al voldoende tijd gepland hebt voor New York.
Ik heb vijf nachten New York gepland en wilde misschien nog drie nachten een andere plek bezoeken. De twijfel zit idd vooral in hoeverre Washington dc een ‘moet’ is qua bestemming of dat juist Philadelphia fijner is voor de drukte van New York. Of juist 5 nachten New York te kort is.
We hebben zojuist onze auto gereserveerd voor onze redneckroadtrip aka hillbillyholiday. Mijn droomauto, maar tegelijkertijd de meest foute auto ooit. Kan niet wachten hiermee rond te touren.
Gelukkig kijkt niemand gek op van zo’n auto in de VS haha.
Wij hadden eens in Canada een auto gehuurd, gewoon de goedkoopste want we gingen een paar dagen een beetje rondrijden met z’n tweeën, kregen we een upgrade naar een Chevy Tahoe. Iets meer gezinswagen dan die Ford, maar net zo groot volgens mij. Echt belachelijk haha.
Haha nee daar inderdaad de meest gebruikte auto, maar hier wel een met een reputatie . Ben benieuwd hoe zo’n enorme bak rijdt in vergelijking met onze kleine 3deurs nu haha.
Boston is ook leuk, kan je met de trein of greyhound heen. Ik zou Philadelphia in ieder geval afraden, ik vond er juist niet zo veel te doen en ik heb me daar vrij onveilig gevoeld
Hostels in de VS zijn gewoon prima!
Oke,wie kan mij helpen? Ik heb even error:
Had een autoverhuuraanvraag gedaan om een auto te huren van Portland usa naar Vancouver canada. Kreeg bericht dat we geen one way kunnen krijgen dus nu hebben ze ophalen en brengen in portland doorgezet.
Maar dat is niet handig. We vertrekken weer vanaf Vancouver namelijk. We reizen een week.
Wat zouden we wel kunnen doen?
Ander verhuurbedrijf zoeken
Via waar heb je nu geboekt?
Sunnycars. Ze geven aan in hun beticht dat ze hun andere verhuurbedrijven gevraagd hebben, maar zonder succes (?). Nu heb via een collega wel autoeurope als tip gegeven, maar daar 0 ervaring mee.
Oh wat stom, heb je al wel betaald? Wel kut want zij werken met de grote verhuurbedrijven als alamo, dus dan lijkt het me dat rechtstreeks bij die partijen ook niet echt gaat lukken? Al kun je wel proberen, alamo lukte ons vorig jaar ook met one way (al was dat wel binnen de usa). Mogelijk dat hertz of sixt nog wat kunnen betekenen.
En eventueel huurauto ruilen net voor de grens? Niet ideaal maar dat je 2 auto’s huurt voor steeds een deel van de reis
Ik ging ook even zoeken bij rentalcars (veel bedrijven bij aangesloten), en die gaven ook 0 opties voor meerdere data.
Ja stom he. Wellicht iets met Trump? Bij de resevering was er eerst ook niets mis met de grensoverschrijding.