Noord-Amerika topic

Nee nog niet betaald. Kan hrm tot 1 uur van te voren wijzigen maar zo is t ook niet handig. Dus moet ff verder puzzelen. Ik ga ze maandag maar even bellen waarom het niet kan. Want die uitleg heb ik niet gekregen.

1 like

Hmm echt lastig ja! Wanneer ga je de trip maken?

1 like

Eind april

2 likes

Autoeurope is betrouwbaar! Is net zoals sunnycars een broker. Ik ging ook even voor je kijken want was nu toch wel benieuwd, maar ik krijg er ook niets uit! Van Seattle naar Vancouver wel. Dus anders met de trein van portland naar seattle en vanaf daar de auto huren?

2 likes

Op Easyterra kijken? Daar boek ik altijd m’n huurauto’s. En dan kies ik voor de verhuurmaatschappijen die ik “ken”.
Ik kreeg opties voor enkele reis Portland - Vancouver

2 likes

Ik zou kijken op het Alles Amerika forum, daar zitten vast mensen met ervaring hiermee.

Volgens mij is Seattle naar Vancouver wel een gebruikelijke optie voor one way, misschien kun je dat nog als alternatief doen.

1 like

Thanks voor alle reacties: heeft iemand een aanrader qua Orka/wakvissen trip vanuit Vancouver?

1 like

Ik heb hier uiteindelijk geslapen en het was echt superchill! Verder wil ik de Go City Pass nog aanraden. Wij hebben de vijfdaagse pas gekocht voor 320 dollar en daarmee kan je dan bij ongeveer 100 attracties naar binnen. Uiteindelijk hebben we voor meer dan 500 dollar activiteiten gedaan, dus voor ons was de pas het echt waard!

5 likes

Ik ben volgende week voor mijn werk een week in Las Vegas. Ik ben er al eerder geweest maar ik vroeg me af of iemand misschien nog aanraders heeft voor leuke dingen die je in je eentje kan doen?

1 like