NPO Au Pairs

Dat gezin heeft dat niet voor haar geboekt hoor? Gewoon de productie

Het andere meisje kwam ook in dat hostel te zitten

Ik weet niet zo goed wat de rol van een au pair is, nu je het zegt. Hoort er ook opvoeden bij? Maar je hebt wel gelijk. Het is beter om eerst even kennis te maken met het kind (juist door te spelen) denk ik voor je een kind op zijn kop geeft.

Volgens mij ging het vanaf dit punt mis. Toen begon ze ook met een heel epistel waarom haar kind zo geweldig is en met iedereen een klik heeft etc. en toen voelde Sharel zich volgens mij niet gehoord. Ik heb het nog een keer teruggekeken en het is wel echt alleen die vrouw die met stemverheffing praat steeds en het persoonlijk maakt ‘i opened my heart en my home for you’ :face_vomiting: en die beschuldiging over die telefoon. Sharel is vooral in het begin heel rustig en zegt dat het niet aan hen ligt enzo en bovendien zit je ook nog met een taalbarrière waardoor je je niet lekker kunt uiten. Maar inderdaad heb je gelijk over die privacy, dat was inderdaad meedenkend en aardig.

Maar goed, ik snap beide kanten dus wel en nu lijkt het net alsof ik Sharel zit te verdedigen maar dat is niet zo want ze was mega onbeleefd en ik zou me doodschamen als ik mezelf zo zou terugzien op tv. Ik weet niet waarom ik zo gepassioneerd ben over dit programma :sweat_smile: Ik ga er nu ook echt over ophouden haha

2 likes

Ik vind het zo jammer dat Leah zo bezig is met die vriend. Ik snap het wel maar ik denk alleen maar: ‘Je bent zo’n leuke jonge meid, ga lekker genieten daar.’
Echt een oma ben ik haha.

5 likes

Ja zooo zonde

Oeps gisteren gemist maar net gekeken. Sharel haalt wel echt de bloed onder mijn nagels vandaan haha, damn wat een attitude heeft die meid. Lily is wel echt leuk.

Sharel zegt op een gegeven moment: “Ik weet gewoon hoe ver ik ga komen met deze houding dus ik ga het ook gewoon niet veranderen”.
Ja meid, ga zo door.

8 likes

Attitude hoor hahah wens haar veel succes in het leven

Ik denk ook niet dat zij ooit tevreden zou zijn bij wat voor gezin dan ook :joy:

6 likes

Ja eigenlijk wel apart dat ze zelf wil meedoen aan zo’n programma. Ze zegt ook dat ze eigenlijk geen interesse heeft in andere mensen en ook niet wil dat andere mensen veel vragen aan haar stellen enz. of zich met haar gaan bemoeien… nou newsflash sharel, dit komt op tv en nu bemoeit iedereen zich ermee :joy:

Sharel is indd sociaal wel moeilijk.
Volgende week lijkt er al meer fout te gaan met de anderen ook, ben benieuwd.

Ik vind lilly zooo leuk. De eerste aflevering dacht ik hmm dit is zon poppetje dat naar LA gaat om een of andere dans carriere op te bouwen en kan niks in het huishouden. Maar ben daar echt op terug gekomen. Zij is zo schattig.

13 likes

Die Sharel is echt een verwend kutblaag

4 likes

Waarom heeft dat gezin van Sharel een au pair nodig als ze op summer camp zijn?

2 likes

Omg dat huis van die fam waar Gohar zit. Zoveel teringzooi!

Zoveel te doen in LA en dan ga je naar een escape room :yum:

1 like

Ik heb door jullie npo plus genomen en ben het nu helemaal aan het bingen haha.

2 likes

Ik werk met deze doelgroep 15-18/19 en vind 18/19 jarigen die net uit het vo komen echt nog wel enorm pubers. Ja ze kunnen voor zichzelf zorgen, hun financiën een beetje regelen en doen volwassen dingen, maar zodra er conflict uitbreekt durf ik zo te beweren dat tussen de 25 procent van de tieners zo reageert. Waarin je in enkele verkeerde afslagen binnen een gesprek aan het plafond van escalatie zit. Kan uit twee jaar werk wel tien situaties voorleggen die op deze manier hadden kunnen escaleren/escaleerden. Vind dat het in elke machtsverhouding echt de taak van de volwassene is om het daar niet te laten komen. Dat betekent de-escaleren, begripvol zijn, eventueel een kleine time-out inlassen. Ik heb mezelf één keer op zo’n manier laten opjutten (niet schreeuwen, maar wel flink de waarheid vertellen) en vind dat achteraf een van mijn laagste momenten (ondanks dat ik van mening ben dat het inhoudelijk niet incorrect was en de tiener in kwestie nog steeds een walgelijk verwend kind vind).

Zou overigens ook nooit mijn huishouden en opvoeding deels toe vertrouwen aan een onbekende 19-jarige uit een ander land. Denk dat Sharel echt geen uitzondering is.

2 likes

Een collega van mij is blijkbaar ook au pair geweest bij een Nederlands gezin in Amerika. Maar die waren ook helemaal verAmerikaanst. Een van die kinderen sloeg en schopte mijn collega steeds en die ouders deden niets. Toen ze na een paar keer aangaf dat ze zo niet kon werken werden ze enorm boos en is ze daar weggegaan. Vreemde mentaliteit daar, die (meeste) ouders.

2 likes