En die vrouw was ook psycholoog ofzo? Of was dat haar man? Heel raar ging het in ieder geval. Gohar mag echt trots zijn op zichzelf, ze kwam echt super voor zich op en toch zo respectvol. Ik denk dat die moeder het gewoon niet aankon dat ze zelf niet 100% de touwtjes in handen zou blijven houden. Misschien dacht ze dat een au pair meer een robot was ipv gewoon een mens waar je kinderen aan gehecht kunnen raken
Ja dat denk ik ook. Sowieso als je als moeder 24/7 bij je kinderen bent dan gaan je kinderen toch altijd zielig doen als jij weggaat? Dat wil toch niet zeggen dat ze hun au pair dan niet moeten… Vond het ook heel raar van die moeder maar idd netjes van Gohar hoe ze reageerde!
Hahaha jeej gohar is mijn vriendin en ik vind het zo leuk dat iedereen zo lief en supportive is over haar
Ik vind dat Leah te weinig positieve aandacht krijgt in dit topic. Ik vind haar echt top.
Dit programma is echt mijn redding om mij af te leiden van het hele Corona gebeuren. Ik heb alleen de laatste aflevering nog te gaan maar hier mijn mening tot dusverre:
Lily is echt geweldig. Wat een vrolijke en positieve meid. Zij past zo leuk in dat gezin! Maar ook haar hele stijltje past gewoon bij de LA vibe die die familie heeft. Ik vind die ouders ( vooral die moeder) echt heel leuk!
Leah: that escalated quickly… Zo vreemd hoe Jacky ineens reageerde, hoewel je niet precies weet wat er natuurlijk voorgevallen was ( iets met schreeuwen tegen dat jochie). Ik denk dat Leah een hele gevoelige vrouw is, LA lijkt mij dan ook niet ideaal ( laat staan BM).
Gohar: jemig die had wel pech zeg. Dat vreselijke gezin ook. Zonder ontbijt naar school en Mac drive voor lunch… hou op met me. Dat laatste gezin van haar lijkt gelukkig wel leuk!
Sharel: hier kan ik alleen maar om lachen. Sorry maar wat voor waanideeën heeft zij?! Zo arrogant. Heb echt te doen met die moeder. En ook met haarzelf trouwens.
Zin in
Waar heeft Sharel wel zin in?
Waarom is Leah zoooveel bezig met haar vriend, zo zonde.
Ja, ze is er echt heel erg mee bezig. Wel goed dat die andere meiden zeggen dat ze dit avontuur niet moet laten afhangen van hem
Hahahaha Gohar
‘‘Dat interesseert me allemaal vrij weinig’’ meid het enige wat jij wil is dat mensen naar je kijken
Haha lijkt wel alsof zij het enige publiek zijn
Wat een knappe vrienden heeft Gohar
Wow Sharel kan ook niet tegen een afwijzing
Maar even serieus, ze had van tevoren toch ook wel kunnen bedenken dat ze te klein is? Die industrie is gewoon heel hard.
Gohar is zo cool. Zo lief ook hoe ze reageer op die aerospace engineer, zo lief
lol iedereen is bezopen volgens mij
Haha Leah geeft niks om haar uiterlijk en Lilly wilt alles uit de kast halen. Grappig om dat verschil te zien
Oeh ben benieuwd naar volgende week. Volgens mij krijgen die meiden ruzie met Sharel?
Oh neee volgende week weer drama met Sharel