NPO Au Pairs

Die meiden zijn echt extreem lui…

5 likes

Ik ben benieuwd of die gastgezinnen de afleveringen opgestuurd krijgen, ze worden soms best wel slecht neergezet door de au pairs. En ik vraag me ook af of de gezinnen betaald krijgen, waarom zou je anders zin hebben in die camera’s in je drukke gezinsleven

5 likes

Ik vond die vrouw ook wel heel jaloers overkomen. Hele nare vibes kreeg ik ervan. Ook dat die vent dan met die gigantische nerf gun op z’n vrouw gaat schieten als ze kookt. Beetje meisjes plagen kusjes vragen idee, maar dan volwassen. Praat eens met elkaar zou je zeggen.

3 likes

Ze had indd nare trekjes. Was even vergeten hoe ze eerst zo sprak over Nikkie :see_no_evil:. Dacht even alleen aan de gezellige momenten. Maar dat was indd heel vreemd en kwam over als een soort jaloezie. Al leek ze ook oprecht blij met het gezelschap van Nikkie. Ik zou mij ook eenzaam voelen met zo man die nauwelijks thuis is of weinig tijd doorbrengt met zijn gezin.

Als au pair krijg je gewoon zakgeld. De meeste gezinnen staan op aupairworld dus die hebben gewoon een vast tarief

1 like

Ja nouja ik weet in ieder geval van vorig jaar toen een meisje ging wisselen dat ze dat gewoon zelf moest regelen!

1 like

Mwah, ik begreep volledig zijn punt. Een mens is er toch niet om alleen maar alles perfecto te doen. En Nikki zit er duidelijk ook zelf mee in de knoop. Zij hebben dag en nacht bijna 24/7 op elkaar lip gezeten dus ik denk dat die ouders een goed beeld van haar karakter hebben. Ik zou ook iets hebben van, kind, niet alles hoeft perfect. Vind haar ook vrij irritant juist omdat ze zo kansloos op zoek is naar perfectionisme. Wat niet bestaat. Maar ze is ook nog piepjong dus dat veranderd zeer waarschijnlijk in de loop der jaren wel. Ohhh, als Nikki eens een keiharde tegenslag krijgt. Houd mn hart vast.

2 likes

Maar waarom kwam Julia nu pas halverwege het seizoen? Dat werd niet echt uitgelegd volgens mij?

Toen ik werd gebeld zeiden ze dat ze een extra au pair wilden, waarschijnlijk was het te saai ofzo?

1 like

En toen werd het nog saaier hahaha. Vond alleen de laatste aflevering met Julia leuk (om die opa :sob: )

Heb net alles in 1 ruk uitgekeken en Nikki :heart: dacht in afl.1 dat ze mijn bec zou worden maar ze is echt heel lief. En ook goed met kinderen. Alleen jammer van die vage ouders. Vond die vent echt super raar, alsof 'ie echt mega onzeker is. Wees blij dat je kind het goed kan vinden met de au pair ipv dat jaloerse gedrag en dan met zo’n gun gaan schieten.

En ook 100x hard op lachen om Kendra. Oh en Joshua en z’n gezin waren ook super leuk! Zouden ze elkaar nog een keer zien?

8 likes

Nou dit precies :joy:

Ik ben gewoon te oud ofzo, vind de au pairs echt niet relatable. Vinden zichzelf het belangrijkste in alle situaties, en weinig zelfinzicht (okee dat heeft niet alleen Gen Z maar iedereen op die leeftijd, alleen nu ik die leeftijd ver voorbij ben vind ik het bijzonder irritant :grimacing: )

Wat Chaundeay meteen zegt als ze middenin de nacht over straat loopt want ze kreeg die deur niet open: ‘als ik super ziek word hier na is het NIET mijn schuld.’
Okee wie z’n schuld dan wel, of beter nog, waarom zou het uberhaupt iemands schuld zijn. Dit is gewoon het leven he. Niet alles is een ander te verwijten.

14 likes

Nikki vlogt wel als Mascha, ben helemaal zeeziek

2 likes

Na aflevering 3 gezien te hebben is mijn bec veranderd van Nikki naar Chaundeay.

11 likes

Die reactie op het feit dat Joshua geen alcohol drinkt, omdat hij het niet lekker vindt. :hear_no_evil: ‘Hoezo vind je het niet lekker?’ Ja, hoezo jij wel? Wat een rare vraag.

En zo typisch dat ze gedoe kregen met Italianen die ze amper kennen en nu ergens in de the middle of nowhere in Rome staan diep in de nacht. :joy: Mooie tv.

9 likes

Ik raak steeds afgeleid van hoe Nikki de S en de Z uitspreekt

'ik heb m’n rijbewijsj maar ik sjnap dezje auto nog niet zjo goed, ‘t heeft een andere gebruiksjaanwijzjing’

5 likes

Ohh ik werd ook emo bij de laatste aflevering. Josh en Nikki zijn echt m’n favorieten, zulke schatjes. En dat opaatje van Julie, mamamia zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vind Nikki echt zo vervelend :weary: maar ze doet het wel goed

Kendra vind ik hilarisch. En vond het van Joshua wel goed dat ie zelf een gesprek wilde om te evalueren (maar mss was dat een idee van de productie).

Chaundae is ook vervelend. Ik vind Guse zooo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oh ik vind Nikki juist leuk! Heb het idee dat zij tenminste echt leuk is met die kinderen.
Van Chaundae vraag ik mij soms af wat zij daar doet. Die loopt alleen maar te mokken. Vorige week ook met die deur. Die kinderen wilden van alles van haar maar nee hoor geen aandacht, alleen maar doen wat ze zelf wil.

14 likes

Ja dat wel maar ik trek haar persoonlijkheid gewoon niet, hoe ze praat en die maniertjes.

3 likes

Ik vond t zo typisch dat Chaundea zo grappig dat ze bij de ontmoeting zei “Als er maar niet zon klager is die de hele tijd zeurt.” Maar zij is degene die je het meest hoort klagen haha

19 likes