Ze klinkt echt als Monica Geuze, stem maar ook het geklaag haha (maar ik klaag zelf ook veel).
Eens, ik vind ze een beetje in dezelfde mean girls categorie vallen
Kendra heeft tenminste nog zelfspot
Wat een bad vibes zeg bij die Vicenzo!
Wat een vreemde dynamiek in dat huis met Nikki en die vent.
Ik heb een tijdje terug al alle afleveringen gezien. Wat ik later bestwel knap vond is hoe joshua het gedaan heeft. Dat huis was echt klein, ze hadden geen woonkamer? En zijn eigen kamer had ook weinig privacy. Het leek alsof je je daar nooit ergens ff kon afzonderen. Ik vond die ouders echt hele leuke warme mensen! Nikki trok ik slecht terwijl ze het echt goed heeft gedaan. Maar dat type mens en dat perfectionisme van haar oh nee bleh. Lijkt allemaal zo gemaakt, alles wat ze doet en hoe ze zichzelf neerzet. Kendra vond ik echt grappig en ook lief. Chaundea idd een behoorlijke zeur.
Vind het voor die Chandeau wel sneu, volgens mij voelde ze zich echt niet op haar gemak daar. Ik vind die hostvader van Nikki eigenlijk wel grappig. Ben benieuwd hoe Julia het gaat doen. Oh en dat gladiator spel zag er leuk uit! Beetje dat Archeon idee.
Ik vind het ook sneu voor Chaundae, het leek niet of die ouders hun best deden om haar op haar gemak te laten voelen. Ik vind die hostmoeders ook vaak zo kinderachtig reageren als een au pair besluit om weg te gaan. Ik begrijp dat het niet leuk is, maar je kan toch gewoon aardig doen? Die meiden zijn zelf ook hartstikke jong. Vond dat geen leuke mensen bij Chaundae.
Die hostmoeder van Julia lijkt me trouwens superlief
Jaaa, ik snap wat je bedoelt. Heel erg naar bevestiging zoekend. Ik heb het idee dat ze ook best onzeker is.
Chaundee leek me in het begin wel tof maar vind haar nu niet meer zo leuk.
@June
Ik snap dat ze totaal niet klikt met haar gezin maar ik vind echt niet dat je het kan maken om direct weg te gaan. Snap die moeder daarin wel, had het idee dat het voor die kinderen ook best out of the blue kwam.
Zelf had ik water bij de wijn gedaan en bijvoorbeeld voorgesteld om nog 1 of 2 dagen te blijven.
Ja eens, zo halsoverkop vertrekken vind ik ook niet echt een professionele houding.
Maar ik vind de gang van zaken wel raar overal hoor, zo weinig communicatie. Je wordt echt in het diepe gegooid, het lijkt alsof die au pairs amper met die ouders praten gedurende de week? Ik zou dat zelf echt totaal niet kunnen handelen als au pair zijnde, vind best dat je mag verwachten dat je een beetje ingewerkt word de eerste dagen. Maar wellicht zie je dat soort dingen niet op tv.
Ze had op insta gezet dat er veel meespeelde op de achtergrond. Dat ze liever niet langer bleef omdat er nog maar weinig tijd over was. Dat “wij” als kijkers niet alles meekrijgen
Krijgen ze betaald voor deelname? Vroeg ik me af
Dat snap ik maar alsnog vind ik het niet kunnen, 1 of 2 dagen had prima gekund. Die kinderen waren ook echt super jong. Kendra leek me 3x niks maar vind ik veel leuker. En Julia vind ik echt een schatje, herken mezelf ook wil in haar hoe ik vroeger was.
Ik word een beethe nerveus van Julia haha. Ze is heel verlegen kan ze niks aan doen. Maar ik heb vaak zoiets van praat sneller!!
Nee vind ik ook niet kunnen hoor, had het ook netjes gevonden als ze nog een paar dagen bleef. Maar ik vond die ouders een super afstandelijke houding hebben tegenover haar. Als Chaundae met haar hostmoeder probeerde te praten deed ze steeds alsof ze daar helemaal geen tijd voor had. En steeds dat Italiaans praten met Chaundae erbij en gewoon niet hartelijk en open (zo leek het iig). Kan me voorstellen dat Chaundae zich daar niet fijn voelde. Toen ze zei dat ze wegging vroegen ze ook niet echt door ofzo, maar vroegen ze alleen maar wanneer ze weg zou gaan. Ik vind dat een rare houding als hostgezin, je wilde toch zelf graag een au pair denk ik dan.
Nee het was absoluut geen stijl van chaundea om in de ochtend te zeggen, hey ik vertrek. Ik snap dat zij dat ook graag anders had gewild en dat gezin leek me sowieso niet zo’n match met haar maar dit kon niet. Dat met die deur, terwijl die kinderen telkens duidelijk haar aandacht vroegen vond ik ook al een red flag. Oh en ik bedenk me nu dat eerste gezin waarin kendra terecht kwam, dat kan toch niet joh. Die hebben echt geen au pair nodig maar professionele hulp wow. En ik vind het echt knap van Nikki dat ze dus 10 dagen met die familie in quarantaine heeft gezeten. Dat is echt lang, en dan in een ander land in een ander gezin. die vader is wel een beetje een vreemde guy maar je kon wel merken dat hij goed weet hoe jong Nikki nog is en hoe ze in elkaar zit. Ook dat hij aangaf van ja, Nikki mag ook fouten maken. Want daar kan ze blijkbaar niet tegen? Heel irritant. En ik vond het heel schattig toen joshua dat kind (weetniet meer hoe ze heet dat meisje) zo slapend optilde. Aaahw deed me aan mn eigen vader vroeger denken haha. Al deed ik dit nog als 15 jarige puber als ik te lui was om naar boven te lopen.
Ik heb de serie tijdje geleden met NPO plus gebinged maar die briefjes die dat meisje voor Joshua achterlaat in zijn iPad etc: “Stupido!” kan echt niet haha
Toen ik vroeger als klein meisje boos was op mijn moeder, deed ik hetzelfde (of dreigen naar de kindertelefoon te bellen)
Haha ik vond die berichtjes stiekem wel grappig Maar later ontdooide ze wel. Vraag me wel af of joshua nog steeds 4 of 5 kinderen wil lol.
@Scorpiovibes ja op het laatst was het een kaart met ‘Joshua Ti Amo’ ofzo toch? Zoo lief, en een mooi einde van de berichtenreeks. Moest daar wel een traantje om laten
De nieuwe au pair eet geen groente en fruit?! Hoe dan
Ik heb alles al gezien maar vond dat ook zo gek. Je zou denken dat je echt 0 fruit en groente eet je dat toch op een gegeven moment moet vernemen aan je lichaam/in de vorm van klachten
Maar het lijkt me ook een beetje onmogelijk. Er zijn zoveel soorten groente en fruit en ja er zijn mensen die niet veel lusten maar er is altijd wel iets wat te eten is.
Misschien dat ze vitamine pillen slikt? Maar alsnog vind ik het heel gek