NPO Au Pairs

Drinkt ze wel sap? Ik eet ook heel weinig groenten en fruit maar probeer smoothies en coolbest enz te drinken. Weet dat het niet hetzelfde is hoor maar tegenwoordig zit overal extra vitamine in, zelfs in snoepjes

Ja lijkt me sowieso lastig idd, en als ze echt niks eet lijken supplementen me wel noodzakelijk.

@Luzarl uit nieuwsgierigheid; wat is de reden dat jij geen/weinig groente en fruit eet? Heeft dat ook met de structuur te maken of de smaak?

2 likes

Ik ben niet opgevoed met gezond eten en veel groenten/fruit (at vaak bij opa en oma of ‘makkelijk’) dus heb dat allemaal zelf moeten leren eten toen ik uit huis ging en dat is een lang proces. Ik lustte alleen komkommer toen ik uit huis ging. Ik lust en eet steeds meer groentes en het meeste fruit vind ik wel heel lekker maar ik heb zeker nog wel eens een week waarin ik amper tot geen groenten en fruit eet. En er zijn ook dingen die ik nog nooit heb gegeten en die ik ook zou moeten googelen om klaar te maken, hahah

3 likes

@Luzarl Ah dank voor je reactie volgens mij had het met Julia uit au pairs iets met de structuur te maken en ik ken verder niemand die dat heeft vandaar mijn nieuwsgierigheid. Maar in jouw geval lijkt het me ook lastig als je er niet mee bent opgegroeid!

3 likes

Ik zag een vlog van Sanny zoekt geluk en daar kwam iemand om te helpen met haar dochter die niet graag eet, deed me zo denken aan Julia. https://youtu.be/uvL63I91sJI

1 like

Dit kwam ook al voor in het programma bizarre eters! Het is echt een aandoening waar ook therapie voor bestaat. Super lastig in elk geval

Edit; ik had er al eens iets eerder over geplaatst een linkje

1 like

Geen idee, misschien wel. Maar jij eet weinig groenten en lees net dat jij het van thuis niet echt meekreeg dus ik vind het al goed dat je het tenminste wel eet. Bepaalde dingen dan.

Ik vind het van Julia gewoon heel bijzonder omdat ik het niet eerder heb gehoord. Ik ken haar redenen of hoe het ontstaan is ook niet.

2 likes

Ik eet steeds meer maar heb ook enorm “last” van structuren. Champignon is het áller ergste.

9 likes

En het dan het kapot kauwen of doorslikken wat het ergste is? Nu ik even terug denk bezorgden vroeger mij ook bepaalde dingen de rillingen zoals stukjes knars of vet in vlees maar volgens mij hebben wel meer mensen dat.

1 like

Alles :sweat_smile: kan het niet uitleggen, krijg er echt vette kortsluiting van.

2 likes

Hahaha die frust van die hostmoeder van Julia.
M’n schoonmoeder woont hiernaast (dit al omg), loopt gewoon binnen wanneer ze wil én brengt eten langs, niet omdat het nodig is maar omdat ze denken dat ze hier niet genoeg te eten krijgen. Horror :sob::sob::sob:

1 like

Haha dat heb ik ook! Heb eigk bijna mijn hele leven geen champignons gelust maar niet vanwege de smaak maar de structuur. Vroeger had ik het ook met courgette maar dat vind ik nu gewoon lekker. Champignons tolereer ik tegenwoordig wel in stukjes ergens doorheen. Maar wel maar af en toe niet dagelijks ofzo. En een toast met champignons lijkt me :face_vomiting:

2 likes

Kwam dit net tegen op insta. Is het Sharel toch gelukt om modellen werk te doen! Dit is zij toch?

4 likes

Omg Chaundae en Kendra waren zo onbeschoft tijdens die date, past wel een beetje bij hun leeftijd nog maar toch haha. Ik ging stuk toen die jongen accentloos in het Nederlands antwoordde.

En wat heeft Julia een teer zieltje zeg. Ik snap dat het niet leuk is als er niet zo enthousiast wordt gereageerd, maar pfff.

11 likes

Kendra en Chaundee lopen echt in zeven sloten tegelijk he. Eerst dat ze midden in de nacht in Rome gestrand waren, nu stappen ze zo in de auto van die ober…

1 like

Ja echt ze hebben zich echt slecht gedragen met die opmerkingen in het Nederlands ook tussendoor, en dan die actie van die jongen :rofl: Geweldig

5 likes

Dat vind ik eigenlijk best meevallen. Chaundae kon haar huis niet meer in en is toen naar Kendra gegaan, dat leek me nog het best om te doen. Hoe ze waren gestrand weet ik niet meer, maar het klonk niet alsof dat 100% hun eigen schuld was.
En dat ze mee gingen met die obers, ach… Ze zijn met z’n tweeën. Daarnaast hoef je toch niet altijd maar wantrouwend te zijn naar vreemden? Ik heb ook weleens risico’s genomen (achteraf gezien), maar vind dat je ook nog wel op je gevoel moet kunnen afgaan ipv altijd maar extreem voorzichtig te zijn.

4 likes

Bij Kendra kijk ik standaard zo: :roll_eyes: Ik kan er niets aan doen, maar dramaqueen is een titel die goed bij haar past. Ook tijdens die date, doe niet zo kinderachtig en klaag niet steeds. Die familie waar ze zit is hartstikke leuk.

Ben zelf best wel fan van Nikki. Ze is wel te streng voor zichzelf, maar over het algemeen heeft ze wel een goede mindset en is zo ook heel leuk met de familie.

9 likes

Die jongens op date zijn leuk. Ze doen wel onaardig hoor, ben benieuwd hoeveel die ene jongen heeft verstaan! En haha die hostmoeder, zo enthousiast.

Ahw lijkt me wel lastig voor Julia hoor om er tussen te komen. Nikki doet het idd heel leuk! Lief ook dat ze Julia belt. Vind het een leuk seizoen weer!

2 likes

Ik heb ook alles echt in 1x gekeken en nu baal ik dat ik niks meer heb om te kijken😞 overweeg om seizoen 1 opnieuw te kijken haha, zoooveel drama

2 likes