Maar ergens vond ik het best brutaal van Kendra om te vragen of Chandea bij ze mocht komen wonen/logeren de laatste 3 weken in Italie. Of ben ik daar gewoon te ouderwets in?
Ik vraag me af of dat ook niet deels door het programma wordt voorgesteld ofzo. Vorig seizoen ging een van die meiden ook bij een ander logeren. Op het eind, maar ook ih begin gingen die 2 anderen bij elkaar logeren, terwijl zij helemaal niet close zijn.
Uit jezelf is dat best een gekke vraag ineens idd. Maar het waren ook echt lieve mensen, ze zeiden direct ja
Dat kan zeker. Misschien dat het gezin ook een soort betaling ervoor krijgt + dat Chandea ook gewoon haar steentje bij moet dragen door te helpen.
Ik vond zelf het gezin van Nikki wel het leukst denk ik. En de vader in het gezin van Joshua met zijn Marco van Bastennn obsessie. Heerlijk ook hoe hij het uitsprak.
You are from Jutrecht and you dont know Marco van Basten?!!???
Ik snapte zijn verbazing wel haha, hoe kun je nou nooit van de man zn naam hebben gehoord
Wij zijn ook een oudere generatie he
Nou hier dezelfde generatie en ik denk ook huh wat. Niet eens omdat hij uit Utrecht komt want dat wist ik niet, maar hoe vaak hoor/zie je HET moment wel niet. Je moet echt heel hard je best doen om het niet te weten.
Nee joh dit is algemene kennis en zo jong is Joshua toch niet?
Ja geen idee he
Ik dacht gewoon hij is 10 jr jonger dan ik dus miss is dat het
Leuke locatie!! Maar ik denk dat het OG seizoen gewoon niet overtroffen kan worden
Voor de npo plussers. Alle afleveringen van seizoen 3 staan online:partying_face:
Yeah!! Ben zo benieuwd naar dit seizoen
Ahhh zin in!
Je hebt gelijk. Ik was niet ingelogd🤦♀️
Inderdaad wel apart dat het bijna een maand van tevoren erop staat. Meestal krijg je alle afleveringen in een keer wanneer de eerste aflevering is geweest. Maargoed, mij hoor je niet klagen😌
Leuk!
Wel “jammer” dat het weer USA is, vond dat internationale aspect wel heel leuk steeds verschillende culturen
Yess ik weet wat ik ga kijken dit weekend. Net bij mijn lunch gelijk begonnen met de eerste aflevering
Zo leuk dat het weer begonnen is! Ik heb net de eerste aflevering net gezien en ik vind Emma (als ik nu de goeie voor me heb) echt leuk. Wendie lijkt net een parodie haha, dat over die quotes ook lol en dan stond er iets van ‘life is beautiful’ ok inspirerend
Edit: omg dat gezin met die don’t mess with the happy vibes, wat een verschrikking. Ik vind die ouders juist heel koel en onvriendelijk overkomen dus vraag me af welke happy vibes ze bedoelen. En dat gameverslaafde kind, echt zielig!
“Ik wil wat bijdragen aan de samenleving” Maar ze bedoelde dus met haar instagram foto’s en quotes?