NPO Au Pairs

Haha ja volgens mij wel. En dan ook al die boeken die ze mee wilde nemen om quotes uit te halen voor haar instagram posts :joy: ben benieuwd hoe het zal gaan bij haar gezin. Die kinderen lijken wel heel veel energie te hebben

3 likes

Imre… gaat ze nou serieus die hond meenemen? Emma vind ik wel oké, alleen vraag ik me af of ze met sommige dingen nou echt zo dom is of gewoon doet alsof. Wendie hahahahaha jezus. Ik hoop voor Noah dat haar Republikeinse van Trump houdende gezin gewoon normaal tegen haar gaat doen, vooral die vader.

6 likes

Ze komt over alsof ze echt nooit van Tholen af komt :smiling_face_with_tear: Hoe werkt een lift? Haha! Ik vind haar tot nu toe echt superleuk overkomen!

3 likes

Dat gezin van Imre. Die vrouuuuuw, die stem :face_vomiting:. Heel benieuwd naar alle toekomstige drama :tipping_hand_woman:

En Wendie’s extensions zijn niet echt bestand tegen het vochtige klimaat van Miami :grimacing:

En dat gezin van Noah daar is die vent echt kleinerend. Een typische mansplainer :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik kijk de eerste aflevering maar Iehhhhh we are a traditional american family with 2 kids a car😂 I make a lot more money than my wife

Ik zou daar echt niet willen hahaha

10 likes

Emma had zoveel geluk met haar gezin!

2 likes

Aflevering 2: Aan welk spelletje is dat kind nou verslaafd? Candycrush?

5 likes

Ik dacht Roblox maar heb niet echt naar hun mond gekeken toen ze het zeiden dus weet het niet zeker

4 likes

ik vind het wel leuke meiden. Ik vind Emma wel grappig.

Je ziet natuurlijk maar een paar beelden, maar het valt me op dat al die kinderen zoveel op de tablet zitten.

Dat gezin van Imre lijkt mij echt verschrikkelijk.

2 likes

Dat gezin van Imre. Ik vind het echt zielig voor haar, maar waaaaaaaarom neem je in godsnaam je hond mee. Dat is toch vragen om problemen
Dat wijf is zelf echt de grootste chagrijn met haar gezeik over happy vibes

5 likes

Ja ze hebben sowieso deze meisjes bij elkaar gezet omdat ze zo verschillen. Wendie zo oppervlakkig met haar Instagram en Emma die dan zo lekker nuchter reageert met ‘die termen kennen we niet in Zeeland hoor haha’. Ben benieuwd of het later nog wel gaat botsen

1 like

Jeeetje, Wendie en Imre vind ik wel nog jonge poppetjes hoor. En je hond meenemen? Hell nah.

Emma is wel echt m’n fave, wat een heerlijke meid!

2 likes

Ik vind het ook echt raar dat ze haar hond meeneemt. Ook superzielig dat hij tien uur in dat mandje moest zitten in het vliegtuig, vraag me eigenlijk af hoe dat dan moet met eten, drinken, poepen en plassen, dat kan je een hond toch niet tien uur lang niet laten doen? Je kunt hem misschien dan nog wel voeren, maar voor de rest snap ik het niet helemaal.

2 likes

Omg dat gezin van Imre, die vrouw kan gewoon niet meer lachen :grimacing: wat een heks ook

Die vrouw/moeder van Wendie vind ik wel heel grappig ‘you dance like your father’ hahaha alleen wel kut die regels en zo weinig vrije tijd. En die van Emma is ook nog wel ok, zij lijkt trouwens heeeel erg op Gloria van Modern Family haha

4 likes

Aflevering 4

Wtf met die vrouw van the happy vibes? Imre een bericht sturen en dan zeggen dat ze niet op haar telefoon mag kijken :joy:
En over de happy vibes, zo leren die kinderen ook echt dat er nog andere emoties zijn…

Ik denk dat Carmel wel boos wordt, omdat Emma zei dat ze 12u thuis was terwijl ze pas in de ochtend thuis kwam.

Bij de fam van miss Wendie zou ik echt helemaal gek worden. Die meiden gillen en schreeuwen alleen maar.
En wow die moeder is mega heftig en wil zich alleen maar aan haar schema houden en Wendie krijgt gewoon geen kans om de opties te bespreken.

3 likes

Die moeder uit het gezin van Imre is echt de belichaming van ‘toxic positivity’. Ik krijg ook de indruk alsof ze zwaar aan de benzos zit.
De vibe in dat gezin is zo raar. :grimacing:

11 likes

Omg die kinderen van Noah, wat een verschrikking :mad:

2 likes

Ah ik vind dat Wendie het wel echt goed doet, lieve meid wel. En goed dat ze voor zichzelf opkomt, lijkt me heel moeilijk in zo’n situatie. Fijn dat ze bij dat toxic wijf weggaat. Eerst dacht ik dat ze grappig was maar jezus, niet ok dit (ben bij afl 4 nu)

2 likes

Thanks voor de spoiler😭

4 likes

Die scenes op de schietbaan in afl. 5 ook. Dat er ook niemand even stilstaat bij het feit dat schieten misschien niet de fun activity is als je niet wit bent

2 likes