Ik ben er alweer doorheen. Maar even, wat een topper is Emma.
Door Emma krijg ik weer hoop in de mensheid
Echt een beetje verliefd
Vind je die stukjes waarin de au pairs met elkaar iets gaan doen leuk?
- Ja, precies genoeg
- Ja, meer graag!
- Nee, mag minder
- Nee, mag helemaal geschrapt worden
0 stemmers
Ik vind die stukjes echt zo niet boeiend, zie liever meer van de au pairs bij hun gezin
Wanneer het zo geforceerd, in scène gezet is, niet. Maar bijv dat ze op Noah’s verjaardag werden uitgenodigd, of dat Noah en Emma iets op het strand gingen drinken (en zelf filmden), is al veel leuker
En eigenlijk zie je van het ene gezin sws veel meer dan bij de ander? Bijv Noah en al het gedoe thuis met de kinderen, de klusjes etc. Maar wat deed Imre nu de hele dag? Hoe ging het eten thuis? Dat werd niet echt belicht
Volgens mij was zij er meer zodat die moeder iemand had om dingen mee te doen hahaha
Aflevering 4
The gaslighting is real bij het gezin van Wendie, echt zielig. Top dat ze weggaat.
Afl2
Die vrije ‘dag’ van wendie?? Is zij een soort slaaf ofzo voor die moeder. Die poepende hond😂 en die muntjes voor dat spelletje echt belachelijk
Ik ben lasser Hahahah
Echt dit had ik ook, moest ook echt zo huilen op het laatst omdat het zo mooi was
Al die ouders die gewoon nauwelijks grenzen stellen en geen nee verkopen verschrikkelijk
Lastig om dan de au pair te zijn in deze situatie
En allemaal omkopen met de iPad en telefoons.
Haha ik was ook helemaal emo! Ik heb een Emma nodig in m’n leven.
Emma is zo leuk !!
Omg ik ging zo stuk om die laatste aflevering met Wendie en die waarzegger (of hoe je dat ook noemt) die ineens zegt ‘ja ik zie iets met bloed’ en dat ze dan ineens in paniek schiet en bang is dat ze dood gaat. Zeggen ze ook nog eens ‘ja je moet ons niet zo serieus nemen’ om haar te geruststellen hahaha lol. Vond het wel heel sneu voor dr maar het kwam zo grappig over
Ik gun Wendie echt wat zelfreflectie en mensenkennis. Ze heeft niet de makkelijkste ouders, maar lijkt ook echt niet te snappen waarom ze steeds in conflict komt.
Wat een vreselijke man! Ik zou het daar denk ik geen dag volhouden. Zo’n nare sfeer.
Ik vind het trouwens nog steeds vreemd dat ze niet van tevoren weten waar ze terecht komen. Je krijgt normaal toch ook voorinformatie over je gastgezin?
@June88 het 2e seizoen in italie is heel leuk! V9nd ik zelf veel leuker dan het eerste seizoen.
Ja wendie zit nu al in mn allergie en ben nog maar bij aflevering 1 haha
Oke nu inmiddels wat verder lijkt ze me wel lief. Ik vind dat ze te weinig vrije tijd krijgt hoor. 1 avondje in de week. Damn
Ik heb inmiddels ook alle afleveringen afgekeken. Maar ik snap niet waarom Emma niet gewoon in het bed vd hostmoeder gaat slapen in de tijd dat zij weg was?
Die hostmoeder van wendie, die heeft echt weinig empathie. Als je af en toe een weekend moet werken oke maar elke zaterdag en zondag is ook wel echt ongebruikelijk voor een au pair.