NPO Au Pairs

Wat ik vooral niet snap is dat de meiden niet echt ‘beschermd’ worden vanuit het programma? Je geeft je op, doet een soort selectie (neem ik aan), word uitgekozen, op t vliegtuig gezet en voor de rest zoek je het maar uit.

Nog wat geklets over tm aflv 5

De hele situatie voor Noah inderdaad. En ook de werkdruk, geen vrije dagen, geen privacy/eigen slaapplek. Emma die helemaal alleen is. Geen bemiddeling als het niet lekker loopt in de gezinnen. Wendie die ergens geplaatst wordt waar ze niet eens kan slapen? Snap dat het voor tv is maar vind het nogal heftig om dit allemaal te managen als je 19/20/21 bent

12 likes

Ik heb een npo plus gratis maand afgesloten om dit te kunnen bingewatchen: zit er helemaal klaar voor onder mijn dekentje.

2 likes

Tot nu toe - ben pas bij aflevering 2 - echt Emma’s gezin. Vind het wel heel gek dat ze geen kamer voor haar hadden en zoiets als kastruimte: dat organiseer je toch voordat iemand 3 maanden bij je komt wonen ipv ter plekke.

3 likes

Echt bizar ja. Dat kind is echt verslaafd aan zijn game & sportdrank, constant dat “happy” terwijl niemand er happy uit ziet.

3 likes

Ze lijken het er dit seizoen ook echt wel om te doen. Meerdere au pairs zonder eigen kamers, geen afspraken over vrije dagen, onduidelijkheid over betalen kost en inwoning, ouders die duidelijk wat problemen ervaren in de opvoeding. Kan eigenlijk gewoon niet in zo’n situatie en je zou dat als npo ook niet moeten filmen.

8 likes

Ja eens met alles & die ouders hebben bijna allemaal een supernanny zoals Jo Frost nodig ipv een jonge au pair. Niet normaal hoe grenzenloos ze zijn naar de kinderen.

2 likes

Ah ik vind eigenlijk dat ze het zo goed doen allemaal: niet niets op je 19/23e om zoveel over je heen te krijgen & je emoties niet mogen/kunnen uiten (zowel in Wendie’s als Imre’s gezin “je tranen doen me niks” blalal terwijl ze gewoon rustig, goed een gesprek wilde voeren) en echt geen goede werkomstandigheden te hebben.

2 likes

Ik denk dat als Wendie zichzelf terug ziet zich ook wel gaat bedenken dat er wat moet gaan veranderen.

Samenvatting

In 1 van de eerste afleveringen hoort ze dat de host van Imre iets met modellen doet en je ziet haar helemaal inbeelden dat ze beroemd gaat worden.
En daarna zegt ze ook dat dit haar kansen gaat bieden en sluit af met iets van; oh en dan leer ik Imre natuurlijk ook kennen.

Vervolgens zit ze met Imre en de familie op een boot en komen ze die rapper tegen op jetski en dan zie je wendie ook meteen opbloeien.

Wendie is voor mij de nieuwe generatie waarbij qoutes niet meer op plankjes staan maar op insta…

8 likes

Ja :joy:

Maar goed wendie heeft in haar hoofd het ideale leven.

Maar moest ook wel lachen dat ze tijdens haar hotel verblijf niet had gesport en nu ze weer moest werken ze geen tijd had :sweat_smile:

3 likes

Ja ze heeft het de godganse tijd over happy vibes en ze is zelf alles behalve een happy vibe. Ik vond het in de verdere afleveringen wel minder worden maar dat was echt zo’n groot wtf moment dat met die appjes naar Imre.

Sowieso door dit programma valt me op hoeveel rare gezinnen er zijn, al weet iedereen dat natuurlijk wel maar het wordt nu dan zo duidelijk. En ook zoveel stellen waarvan ik dacht, waarom zijn jullie überhaupt bij elkaar?

Dat gezin van die jongen uit seizoen 2 vond ik trouwens zo warm en liefdevol. En dat 2e(?) gezin van Kendra dat waren ook zulke lieve mensen!

12 likes

Afl 7

Dat moment wanneer karmel weer thuiskomt​:sob:. Huilon.:heart::heart:

7 likes

Ja ik moest echt lachen, wat een fake cheap gedoe. Sowieso faket volgens mij 70 procent in miami een zogenaamde fancy lifestyle. Echt een beetje treurig.

2 likes

Afl5

De situatie van noah is echt heel kut en erg hoe kunnen ze haar daar plaatsen :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Haha mijn man dacht dat ik temptation island keek omdat hij Wendie zag

3 likes

Alles gekeken in 4 dagen :no_mouth:

Echt tranen toen emma afscheid nam van karmel en de kids

6 likes
Laatste aflevering

Wow heftig dat Emma de handtekening (aka de voor- en achternaam) van haar gastmoeder laat tatoeëren? En dat die gastmoeder een engel met E en M (Emma en… Maria ofzoiets? Weet het niet meer precies haha) laat tatoeëren. Hoop voor hen dat ze de rest van hun levens nog contact met elkaar hebben :joy:

En Wendie die gaat huilen bij die neppe waarzegger…. Haha meid jezus

3 likes

Ik ook, echt de tranen rolden gewoon over mn wangen.

@Gato wendie is 23, geen 19, klinkt misschien een beetje zuur maar op die leeftijd maakt 19 en 23 jaar wel echt een groot verschil. Vind alsnog dat wendie het echt heel goed heeft gedaan en hie ze reageerde op alles. Heel netjes (jezus ik klink alsof ik zelf haar moeder ben).

4 likes
Aflevering 6-8

Begin nu net aan Aflevering 6 en heb gewoon tranen in mijn ogen door Noahs verhaal. Hoe die vader haar behandeld en wat ze in de bus meemaakte. Vind het ook heel kwalijk dat ze bij dit gezin terecht kwam.

Het was echt totaal niet de bedoeling om het seizoen in twee dagen te kijken, maar oeps. Vind het zo leuk programma.

Toen Karmel weer terug kwam kreeg ik ook tranen. Wel mega tof de band die Emma heeft maar haar au pair gezin. En zo leuk dat ze zichzelf kon zijn en zo ook weer terug naar huis is gegaan. Mooi om te zien. Vond het echt een leuk seizoen!

4 likes

Ik vind Emma heel leuk, zoals iedereen. En haar kinderen zijn ook gewoon leuk, vind dat meisje van 15 ook heel lief en helemaal niet zo’n vervelende puber en de jochies zijn cute. Vind het alleen wel bizar om bij die jochies van 10 in bed te liggen als vrouw van 23. Zou me daar zelf toch echt niet comfortabel bij voelen, alsof dat toch te close is/ongepast.

Heb nu tot aflevering 5 gezien en vind de andere gezinnen mehhh maar vind het nog niet schockerend. Alleen wel allemaal ‘luie’ ouders zeg, de hele tijd kinderen achter iPad/telefoon parkeren en overal ja op zeggen. Vond die moeder van Wendie ook heel kinderachtig reageren op haar; niet als een moeder.

7 likes

Ik vind de kinderen van Emma ook echt heel leuk! Heel lief, betrokken en die van 15 is ook echt lief voor haar broertjes ondanks haar puberleeftijd haha.

3 likes