NPO Au Pairs

Vind het wel cute, al had ik denk ik wel aangegeven van hey ik vind het toch wel zo prettig om mn eigen bed te hebben. Zij had dus al die maanden niet eens een eigen slaapkamer, dan kun je je nooit ergens ff lekker terug trekken? En emma is dus ook wel eens een nacht weggeweest of laat thuis gekomen, dan neem ik aan dat die Maria er was?

3 likes

Ja dat lijkt me ook wat je zegt, dat ze oplaad van andermans aanwezigheid. Ik bedenk me nu, alle au pairs hadden naar schoolgaande kinderen? Dat scheelt wel echt enorm met bijvoorbeeld een gezin met een baby en een dreumes en een naar schoolgaand kind. Dan heb je veel minder vrije tijd.

1 like

Ja iemand zei hierboven terecht van waarom sliep ze dan niet in Karmels bed (die weg was) maar denk dat Maria (bijna) altijd bij hen sliep en al het eten verzorgde etc. In dat bed sliep. Of missh dat die vriend van Karmel die eten bracht ook weleens bleef oppassen als Emma uitging?
Denk dat Emma het qua “taken” super relaxt had. Wel bracht ze hen overal heen met de auto

3 likes

Ja denk ook omdat karmel de enige niet-Amerikaan was dat zij haar kinderen heel anders opvoedt dan de andere gezinnen. Niet zo gericht op “als het kind maar stil is vind ik alles best”.

Best wel discipline erin, veel nadruk op omgangsvormen, meer ruimte voor spontaniteit. Vond haar kinderen echt by far de best opgevoede en nuchtere kinderen die erbij zaten, ook toen ze graffiti gingen doen en eerlijk zeiden dat Imre’s kinderen niet de schuld hadden van de troep en altijd respectvol naar Maria en Emma.

19 likes

Ik heb echt moeten lachen om die modeshow in de laatste aflevering, wat een flop? Helemaal dik doen eerst en dan - terwijl Wendie loopt - telefoon opnemen omdat je vader belt😂

6 likes
Aflevering 2

Ik vraag me echt af of Imre wel overlegd heeft dat haar hond mee komt hahah

Aflevering 4

Ik ben trouwens benieuwd hoe ze dat doen als ze weg willen van een familie. Het lijkt alsof ze binnen een uur al weggaan, maar waar gaan ze dan heen en hoe lang zit er tussen het besluiten van weggaan en daadwerkelijk vertrekken

3 likes

Ja inderdaad. Je plaatst iemand echt in een gevaarlijke situatie. Zegt denk ik ook iets over de diversiteit van de makers. Dat niemand die iets te zeggen heeft over het programma zich hier bewust van is.

Ik ken haar in het echt, ze is niet opgegroeid met alleen broers, maar wel een tomboy inderdaad. Een heel leuke meid is het!

6 likes

Heb echt een beetje een crush op Emma haha
In het begin met haar vrienden ging het over mannen en toen dacht ik even ‘wat jammer’ haha

Vind het echt jammer dat ik het seizoen zo snel heb gekeken :sweat_smile: Nu weer een jaar wachten op een volgend seizoen

2 likes

Ik heb het net in 3 avonden helemaal uitgekeken en ook helemaal verliefd op Emma. Wat een authentiek super vrolijk en lieve meid ( en heel mooi ook nog eens). Wat heeft ze het ook knap gedaan met dat gezin.
Echt janken op het einde ook.🥹

Ik vind Imre trouwens, als je een beetje door dat oppervlakkige heenkijkt, ook nog best wel een leuke meid. Zij past daar echt wel prima in Miami. En moest zo lachen dat als ze af en toe bijna moest huilen ze met die mega lange nagels haar ogen probeerde te drogen :joy: is toch geen doen?!

7 likes

Ik heb, toen ik de serie heb gebinged, ook over Emma gedroomd :grimacing: leuke meid, hopelijk blijft ze een beetje bij zichzelf nu ook met die aandacht

1 like

Pff een ding word wel duidelijk als je dit programma kijkt, au pair zijn is allesbehalve rooskleurig. Je moet echt geluk hebben om een gezin te treffen die goed matcht. Opvoeden kunnen ze vaker niet dan wel. Dat ze hun oplossing dan zoeken in een au pair begrijp ik echt niet.

Keek van de week een talkshow waar ze zat (op1 denk ik?) en dat vroegen ze toen ook aan haar, of het een onverantwoordelijke situatie was. En toen zei Noah dat ze dat helemaal niet vond en dat ze daar was geplaatst omdat ze sterk was en een challenge wilde en dat ze heel veel steun had aan de programmamakers.

Dus dat hebben kijkers er meer van gemaakt dan dat Noah dat zelf zo ervaarde.

11 likes

Mooi voor haar (dit klinkt sarcastisch maar meen ik uiteraard) wij als kijkers kunnen dat ook totaal niet invullen hoe zij het zelf heeft beleefd. We waren er niet bij.

Die moeder bij het gezin van Imre is echt compleet gestoord. Die zit volgens mij ook aan de Xanax ofzo.

Die monotone stem ook: “Never mess with the happy vibes.”

7 likes

Ik ben zelf au-pair geweest in Amerika, en de serie laat totaal niet zien hoe het echt is! Tuurlijk zijn er aparte gezinnen bij en zijn de kinderen over het algemeen veel verwender dan bij ons, maar er zijn strenge regels waar gezinnen en organisaties zich aan moeten houden. Je gaat bijv. voor minimaal een jaar heen, dus niet maar 3 maanden. Je mag niks schoonmaken in huis, tenzij je eigen kamer of kind gerelateerd (de keuken weer netjes achterlaten waar je met de kids hebt gegeten). Minimaal 2 dagen per week vrij en je host familie moet een eigen kamer voor je regelen vanwege je recht op privacy. En zo kan ik nog wel doorgaan wat er niet klopt aan dit programma, maar alles voor het vermaak he? Ik kijk zelf ook hoor, want het is inderdaad heel vermakelijk, maar neem een aantal dingen wel met een korreltje zout hoe het is om au-pair te zijn :slight_smile:

7 likes

Dat ligt denk ook aan de organisator/bemiddelaar. Er zijn namelijk organisaties waar je kan kiezen om in de zomer 3 maanden als au pair te werken.

Oh wacht jij bedoelt natuurlijk in Amerika. Dat zou dan wel kunnen kloppen, dat weet ik niet. De zomer au pairs zitten volgens mij alleen in Europa.

En tof trouwens dat je dat een jaar hebt gedaan! Ik wilde het vroeger wel altijd maar durfde niet xD

Die extensions van Wendie gaan niet echt lekker op de luchtvochtigheid van Miami hè?

16 likes

Volgens mij is emma stiekem wel een beetje verliefd geworden op karmel haha

7 likes

Afl 8 W

ow begrijp ik het nu goed dat de vriendin/crush van Emma gewoon mee naar Nederland is gekomen?!

2 likes