NPO Au Pairs

Dat ligt denk ook aan de organisator/bemiddelaar. Er zijn namelijk organisaties waar je kan kiezen om in de zomer 3 maanden als au pair te werken.

Oh wacht jij bedoelt natuurlijk in Amerika. Dat zou dan wel kunnen kloppen, dat weet ik niet. De zomer au pairs zitten volgens mij alleen in Europa.

En tof trouwens dat je dat een jaar hebt gedaan! Ik wilde het vroeger wel altijd maar durfde niet xD

Die extensions van Wendie gaan niet echt lekker op de luchtvochtigheid van Miami hè?

16 likes

Volgens mij is emma stiekem wel een beetje verliefd geworden op karmel haha

7 likes

Afl 8 W

ow begrijp ik het nu goed dat de vriendin/crush van Emma gewoon mee naar Nederland is gekomen?!

2 likes

Die was ook Nederlands volgens mij

3 likes

Spoilerrr

2 likes

Sorry! Je hebt gelijk, ik had het even niet door. Ik heb hem geblurd

2 likes

Volgens mij werkt ze bij de productie.

2 likes

Ik dacht eerst ook dat ze niet Nederlands was. Ze laten ook niks los over haar. Deels begrijpelijk, maar ik zelf had wel willen weten hoe ze elkaar ontmoet hadden. Het werd nu ook even kort vermeld en verder niks, terwijl het toch wel een “ding” was voor Emma om met een meisje samen te zijn.

2 likes

Toen op het strand praatte ze ook Nederlands met elkaar

3 likes

Hoezo zou dat niet mogen? Ze kwamen dezelfde dag ook weer terug dus dat kan haast geen toeval zijn.

3 likes

Ik weet zelf niet wat de afspraken zijn rondom een productie maar ik vond het nogal toevallig allemaal.

Hahaha ja dat idee krijg ik ook. Snap ik ook wel :smiley:

5 likes

Ja in de een van de eerste aflevering had ze met iemand afgesproken ( als je terug kijkt als ze bij zo’n strandhuisje zitten is het datzelfde meisje). Ik kreeg zelf haast het gevoel dat die mee gereisd is ofzo ( heenweg). Maar aan de andere kant zijn het maar een paar afleveringen en zijn ze daar drie maanden, dus wellicht had ze haar daar ontmoet en was ze toevallig ook Nederlands…

However maakt ook niet uit, het is wel heel leuk voor haar!!

1 like

Ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij heeft ze hier zelf helemaal niet zoveel last van. Dat analyseren gaat gewoon onbewust zo werkt haar brein. Tenminste zo lijkt het voor mij.

spoilers aflevering 3

Die moeder bij dar gezin van imre is wel heel erg irritant! Happy vibes. De vibes moeten wel goed blijven. Als je om deze reden niet gaat corrigeren dan krijg je toch terror kinderen? Die game verslaving is wel heftig.

De vader bij Noah is echt heel vervelend met z’n bemoei op werkelijk alles. Brr echt heel dominant ook lijkt hij.

2 likes

Soms denk ik ook wel dat ze bij sommigen ook wel ‘lastige’ gezinnen uitzoeken. Blijft immers tv.

4 likes

Wat een rare gezinnen dit seizoen. Ik vond veel dingen echt onverantwoord overkomen.

2 likes

Ben bij aflevering 4, maar wat komt dat gesprek tussen Wendie en de moeder van het gezin raar over? Lijkt wel of er stukken tussenuit geknipt zijn?

4 likes

Je kan een hond in de cabine meenemen (in zo’n reistas onder de stoel voor je, daar moet ie in blijven), of in het ruim als je hond daar te groot voor is. In het ruim zit ie dan in een kennel die in een aparte ruimte met andere dieren die in het ruim worden vervoerd staat. Maar er zitten wel regels verbonden aan het meenemen van een dier in het vliegtuig. Er wordt bijvoorbeeld aangeraden je hond x uur van tevoren nog uit te laten en vanaf x uur van tevoren niet meer te voeden enzo. Je kunt er meer over lezen op de website van een willekeurige vliegtuigmaatschappij, bijvoorbeeld KLM waar zij mee vloog (dit bedoel ik niet gemeen, komt misschien zo over :sweat_smile:, maar ik bedoel dat daar echt alles uitgelegd staat over hoe het werkt als je meer wilt weten).

2 likes

Ik las laatst een artikel in volkskrant over de werkomstandigheden van de vliegtuiginpakkers waarbij de honden gewoon tussen de koffers werden gegooid (wel in kennel)

1 like