NPO Au Pairs

Een hond poept niet in z’n eigen kooi , jij poept toch ook niet in je eigen bed

1 like

Voor honden is dat echt de aller aller laatste optie die ze nemen. Zelfs in huis is echt not done voor een goed zindelijke hond. Die van ons was dan echt volledig van slag als het per ongeluk eens gebeurde door bijvoorbeeld buikloop.

1 like

Volgens mij ligt dat ook aan haar houding. .

Ik vind haar eigenlijk verrassend actief en enthousiast overkomen. In haar communicatie lijkt ze ook vrij duidelijk. Ze heeft wel een sterke eigen wil en mening denk ik dus misschien dat dat dan botst? Anders zou ik het niet weten eigenlijk wat het in haar houding dan is.

3 likes

Ik vond haar behoorlijk onvolwassen en verwend overkomen. Dat ze het hele weekend vrij wilde hebben leuk mij een rare eis en ook dat ze die spullen op het boodschappenlijstje had gezet en verwachtte dat die wel voor haar gekocht zouden worden terwijl het geen goedkope producten waren. En dat korte broekje was toch echt een soort onderbroek, ik vond het niet zo heel raar dat die moeder daar iets van zei, maar vond haar reactie daar ook behoorlijk overdreven op.
Nouja, zo waren er wel meer dingen.

5 likes

Even terugkomend op mijn eigen comment. Ik las op Emma haar insta dat ze nu insta official is met “Bella” :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: (Emma schrijft Bella tussenhaakjes). Ook is te lezen dat het voor “Bella” ook haar coming out was. Nu snap ik helemaal waarom ze er toen niks over losgelaten hebben.

5 likes

Ahh leuk! Ik dacht serieus heel de tijd dat Emma verliefd op Karmell was geworden door de tattoos en dat stukje in de club over dat die vrouw wat met haar doet enzo :joy:

3 likes

Precies dit dacht ik ook. Vooral door die opmerking in de club inderdaad.

1 like

Ik zag trouwens Kendra, uit het vorige seizoen, voorbij komen bij het datingprogramma lang leve de liefde

4 likes

Vanaf 20 november een VIP editie van au pairs.
Ben benieuwd…:woozy_face:

3 likes

Wat is dit voor onzin, is dit dan met bekende mensen?
Gaan ‘bn’ers’ dan au pairen of zijn zij de gezinnen? Hoe dan ook nu al stom :joy:

4 likes

De Bn’ers gaan au pairen in LA. Heel apart, het hele idee is toch juist dat je je aanmeldt voor het programma omdat je de ambitie hebt om au pair te zijn in het buitenland. En niet random bn’ers die alleen maar meedoen voor de fame.

6 likes

Dit is echt zooo dom. Ik heb sowieso een hekel aan programma’s waar dan weer een bn’er-versie van moet komen. Ga ook zeker niet kijken :sleeping:

7 likes

Zijn toch "bn"ers die we niet kennen, gok ik

3 likes

Nee :sob: niet alweer een leuk programma waar bn’ers de gewone leuke onbekende mensen vervangt. Snap echt niet de meerwaarde ervan.

9 likes

Zag dat een van de “bn’ers” glen fontein is. Dan weten we het niveau al​:sob::sob::sob:

1 like

Oh, dan doet Joy / Beautynezz ook mee. Zij waren samen naar Amerika voor opnames.

(Waaaaarom onthoud ik dit)

5 likes

Ew glen fontein, dat vind ik echt zo’n bal. Gaat ie daar zeker ook continu tiktokken.

Haha omg wat is dat nu weer voor een idee… waarom moeten BN’ers overal ook aan mee doen? Ik kan het online niet vinden trouwens, iemand een linkje ?

4 likes

Het is alleen nog via instagram gedeeld. Staat nog geen trailer online ofzo.

6 likes