t/m aflevering 5
Huh waarom gaat Noah niet gewoon weg bij dat gezin? De normen en waarden matchen totaal niet. Het wordt dan bijna een strijd lijkt mij, als ouder en als au pair wiens regels er gevolgd gaan worden. Niet handig als de een kort is van nee is nee en de ouders dat dus niet zijn.
Wendie haar gezin begint al goed, ahum. Ik ben benieuwd hoe het daar gaat. Jammer dat ze nog zo zoekend is naar grenzen stellen/duidelijk voor zichzelf kiezen. Ze is veel te lief.
Emma haar gezin is wel gezellig! Wat een aparte opmerking alleen over dat pesten. Gepest worden is toch nooit goed. Ook niet als je een andere levensstijl hebt dan anderen.
Ik snap ook niet zo goed waarom die gezinnen een au pair hebben. Als je er toch bij bent met kinderen op bed brengen of ontbijten of weet ik veel, dan kan je het toch ook prima alleen doen? Maar goed, misschien mis ik hier iets in. Oh en ik vraag me af of die host ouders het ook terug gaan kijken. Lijkt mij nogal confronterend want ze winden er geen doekjes om hoe ze over de ouders en opvoeding denken, haha.