NPO Au Pairs

t/m aflevering 5

Huh waarom gaat Noah niet gewoon weg bij dat gezin? De normen en waarden matchen totaal niet. Het wordt dan bijna een strijd lijkt mij, als ouder en als au pair wiens regels er gevolgd gaan worden. Niet handig als de een kort is van nee is nee en de ouders dat dus niet zijn.

Wendie haar gezin begint al goed, ahum. Ik ben benieuwd hoe het daar gaat. Jammer dat ze nog zo zoekend is naar grenzen stellen/duidelijk voor zichzelf kiezen. Ze is veel te lief.

Emma haar gezin is wel gezellig! Wat een aparte opmerking alleen over dat pesten. Gepest worden is toch nooit goed. Ook niet als je een andere levensstijl hebt dan anderen.

Ik snap ook niet zo goed waarom die gezinnen een au pair hebben. Als je er toch bij bent met kinderen op bed brengen of ontbijten of weet ik veel, dan kan je het toch ook prima alleen doen? Maar goed, misschien mis ik hier iets in. Oh en ik vraag me af of die host ouders het ook terug gaan kijken. Lijkt mij nogal confronterend want ze winden er geen doekjes om hoe ze over de ouders en opvoeding denken, haha.

Haha ja vooral Imre deed zeer regelmatig hele rake uitspraken over Linda, ook later in het seizoen nog geloof ik. Vond dat echt een leuke kant van Imre.

8 likes

Arme Noah.

En ben echt fan van Emma, maar vind die moeder wel vreemd.

1 like

Ik ben nu bij aflevering 4 maar holy shit die kinderen in het gezin van Wendie, ik kan dat gegil al amper aanzien op tv, laat staan dat je het in het echt moet verdragen :scream:

3 likes

Die happy vibes vrouw omg I cannnn’t wat is er met haar joh

2 likes

Deze mensen hebben echt weinig survival skills he, wendie op dat promo feest ergens random en daarna die fotoshoot (‘high fashion’ lol die hoeden en tshirtwinkel?).
Ik hoop maar dat het van tevoren afgesproken is allemaal, maar blijkbaar doet wendie dit vaker en had ze lage verwachtingen :joy:

1 like

Ja inderdaad! Dat andere feest was ze volgens mij wel alleen heen, omdat ze het filmde op de telefoon (of dat leek zo).

1 like
aflevering 6

Net doen alsof je verdrinkt is ook niet echt het meest verstandige ofzo. Wat een geluk dat die cameraman lifeguard was geweest.

Ik vind het wel weer een leuk seizoen eigenlijk. Totaal andere types dan de vorige keer. Zo verschillend hoe iedereen au pair zijn ook invult en/of kan invullen door hoe de ouders zich opstellen.

Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering.

1 like

Haha ja ik genoot er ook echt van. Dat gedoe met die knuppel :joy:

3 likes
Spoiler aflevering 7

Wat was dat nou voor iets vaags bij Wendie? Die heeft niet veel geluk gehad met haar gezinnen.

1 like

Een hond poept niet in z’n eigen kooi , jij poept toch ook niet in je eigen bed

1 like

Voor honden is dat echt de aller aller laatste optie die ze nemen. Zelfs in huis is echt not done voor een goed zindelijke hond. Die van ons was dan echt volledig van slag als het per ongeluk eens gebeurde door bijvoorbeeld buikloop.

1 like

Volgens mij ligt dat ook aan haar houding. .

Ik vind haar eigenlijk verrassend actief en enthousiast overkomen. In haar communicatie lijkt ze ook vrij duidelijk. Ze heeft wel een sterke eigen wil en mening denk ik dus misschien dat dat dan botst? Anders zou ik het niet weten eigenlijk wat het in haar houding dan is.

3 likes

Ik vond haar behoorlijk onvolwassen en verwend overkomen. Dat ze het hele weekend vrij wilde hebben leuk mij een rare eis en ook dat ze die spullen op het boodschappenlijstje had gezet en verwachtte dat die wel voor haar gekocht zouden worden terwijl het geen goedkope producten waren. En dat korte broekje was toch echt een soort onderbroek, ik vond het niet zo heel raar dat die moeder daar iets van zei, maar vond haar reactie daar ook behoorlijk overdreven op.
Nouja, zo waren er wel meer dingen.

5 likes

Even terugkomend op mijn eigen comment. Ik las op Emma haar insta dat ze nu insta official is met “Bella” :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: (Emma schrijft Bella tussenhaakjes). Ook is te lezen dat het voor “Bella” ook haar coming out was. Nu snap ik helemaal waarom ze er toen niks over losgelaten hebben.

5 likes

Ahh leuk! Ik dacht serieus heel de tijd dat Emma verliefd op Karmell was geworden door de tattoos en dat stukje in de club over dat die vrouw wat met haar doet enzo :joy:

3 likes

Precies dit dacht ik ook. Vooral door die opmerking in de club inderdaad.

1 like

Ik zag trouwens Kendra, uit het vorige seizoen, voorbij komen bij het datingprogramma lang leve de liefde

4 likes

Vanaf 20 november een VIP editie van au pairs.
Ben benieuwd…:woozy_face:

3 likes