Wat is dit voor onzin, is dit dan met bekende mensen?
Gaan ‘bn’ers’ dan au pairen of zijn zij de gezinnen? Hoe dan ook nu al stom
De Bn’ers gaan au pairen in LA. Heel apart, het hele idee is toch juist dat je je aanmeldt voor het programma omdat je de ambitie hebt om au pair te zijn in het buitenland. En niet random bn’ers die alleen maar meedoen voor de fame.
Dit is echt zooo dom. Ik heb sowieso een hekel aan programma’s waar dan weer een bn’er-versie van moet komen. Ga ook zeker niet kijken
Zijn toch "bn"ers die we niet kennen, gok ik
Nee niet alweer een leuk programma waar bn’ers de gewone leuke onbekende mensen vervangt. Snap echt niet de meerwaarde ervan.
Zag dat een van de “bn’ers” glen fontein is. Dan weten we het niveau al:sob:
Oh, dan doet Joy / Beautynezz ook mee. Zij waren samen naar Amerika voor opnames.
(Waaaaarom onthoud ik dit)
Ew glen fontein, dat vind ik echt zo’n bal. Gaat ie daar zeker ook continu tiktokken.
Haha omg wat is dat nu weer voor een idee… waarom moeten BN’ers overal ook aan mee doen? Ik kan het online niet vinden trouwens, iemand een linkje ?
Ja en die onder haar is glen fontijn. Hij zat in ‘ik durf het bijna niet te vragen’ en vertelde toen dat hij een kanaal heeft voor kinderen met sketches enzo samen met zijn zus. Die andere twee ken ik ook niet
Die naast Joy ken ik van tiktok, maar weet eigenlijk niet eens haar naam. Als ze niks hadden gezegd hadden we nooit door dat we naar “vips” zouden kijken
An sich is dit voor mij exact hetzelfde als met onbekende deelnemers, aangezien ik hier niemand van ken. Alleen het enige verschil dat deze deelnemers zichzelf waarschijnlijk hyper bewust zijn van de camera en vooral mee doen om meer volgers te krijgen. Dat gaat sowieso een ander soort televisie opleveren dan met onbekenden
Ik ken werkelijk niemand van die mensen, voor mij is dit dus gewoon een normale au pairs. Zien er allemaal uit als gen z’ers dus zal niet zo anders zijn dan vorige seizoenen
Als dat al bn’ers zijn lmao. Ik ken alleen die glenn. Ik ga het wel kijken. Denk wel dat dit allemaal dezelfde soort aandachtsgeile types zijn. In vorige seizoenen zijn het meestal hele verschillende types maar we zullen zien!
Vanaf vandaag kan je het hele VIP’s seizoen zien op NPOstart als je een NPOplus account hebt.
Omg 12 kinderen
En die was
Ben bij afl 3 en tot zover is het nog best relaxt bij die familie