NPO Au Pairs

Voor de sensatie?

3 likes

Ik ben net pas op de helft van afl 1 maar die Russische lui. Dat kán gewoon niet goed gaan. Met die koter op één kamer slapen. BYE

1 like

Die moeder keek haar niet eens aan bij de ontmoeting echt hele rare lui.

3 likes

Echt de raarste mensen ever in dit programma. En waarom praten ze alleen Russisch met dat kind. En hoe ziet een nanny eruit??

4 likes

Dat zij alleen Russisch met hem praten snap ik ergens wel maar dan neem een Russische au pair of geen.

7 likes

Ze willen natuurlijk juist dat het kind een andere taal leert. Ik vind dat met het kind ook helemaal niet zo raar, met de au pair wel

2 likes

Nee precies dat.

1 like

Maar hij kon nog geen Engels en ze praten nergens Engels hij ging naar een Russische opvang?? Hoe leert dat kind Engels dan

Tweetalig is prima. Maar dit kind moet ook Engels leren praten toch ?

1 like

Nah , ze zeiden van, “ja wij hebben ook later engels leren praten dus daar maken we ons geen zorgen om.” Dat pikt dat kind denk ik wel zo op, maarja het is wel opvallend om alleen russisch te praten tegen je kind als je in een engelstalig land woont. Ik ben altijd verbaasd over de gezinnen die in dit programma voorbij komen. Zo bizar soms. Wtf

4 likes

En omg echt niet okay om je au-pair bij je oppaskind te laten slapen. Echt zero privacy heeft arunya. Arm kind.

4 likes

Wie had gedacht dat Glen als enige - tot nu toe - geen problemen zou hebben :joy:

3 likes

Ik vind Mark echt zo lui. Zijn houding is zo ongeïnteresseerd. Ook hoe hij steeds op de bank ligt. Ik gaf hem nog het voordeel van de twijfel toen hij 12 kinderen had, maar het is duidelijk dat hij gewoon verwend en lui is. En ik vind het ook niet heel chill hoe hij doet tegen Joy. Die “grapjes” (afl. 6)

4 likes

Mark is echt nog heel onvolwassen. Die wil alleen maar lang leve de lol. Hij ligt als erbij als een 17 jarige puber zo op de bank met zn gore sokken. Moet wel om hem lachen soms. Glen valt me echt 100% mee. Vind het wel een leuke jongen.

3 likes

Ik ken Glen niet van zijn tiktoks (volgens mij moet ik daar ook blij mee zijn haha). Ik kende alleen Arunya en Joy. Maar vind Glen leuk overkomen. Dacht eerst ook dat Mark Glen was, want aan Mark irriteerde ik mij al gelijk :sweat_smile:

2 likes

Ik vond Joy altijd al heel leuk overkomen, maar wat een lieve meid zeg! Echt een hart van goud, zoals iedereen in die serie zegt haha.

1 like

Ik vind dat ze het eigenlijk allemaal wel goed doen en vind vooral dat Glen heel leuk met de kinderen omgaat. Het gaat hem heel natuurlijk af. Waren de au pairs tijdens de vorige seizoenen trouwens niet langer weg? 6 weken is echt heel kort.

1 like

Ik vind die Mark niet leuk. Erger me aan hem :upside_down_face:.

6 likes

Ik kijk nu aflevering 6 en die Mark is zó laks en hij luistert gewoon niet naar die moeder? Hoe moeilijk is het, ze zegt letterlijk 1 tijd…

3 likes

Vind het eigenlijk raar dat die moeder neit een lijstje heeft gemaakt en hem de eerste dag even op sleeptouw neemt waar alles ligt enzo.

2 likes