NPO Au Pairs

Ben nu bij die aflevering en echt wtf. Red flags :triangular_flag_on_post:Ook dat Arunya aangeeft waarom ze het niet okay vindt en die vriendin alleen ogen heeft voor de 2 mlj. views.

Vind het trouwens zo leuk om de groeiende vriendschap tussen Arunya en Joy te zien. Ze zijn echt leuk samen.

Dit is trouwens volgens mij het eerste seizoen zonder “'drama”’ tussen de Au Pairs onderling.

2 likes

Heel random maar, Omg dat nummer dat je hoort als ze naar Las Vegas gaan. Ik kreeg flashbacks naar het tv-programma Jokertjes Ja woord uit 2013 xD

2 likes

Wow ik schrik zo van dat dans gezin. Die kinderen moeten zo vaak en lang dansen, lijkt mij pure kinderarbeid…

Dat vond ik ook zo vreemd en ze werken 3 weekenden ofzo en leven daarvan?

Heb net deze aflevering gekeken. Vind Emma zo’n leuke meid! Echt super lief hoe die familie reageert ook wanneer ze elkaar na een jaar weer zien

5 likes

Heel leuk! Zo lekker nuchter ook. Naar de quilt winkel in Miami en over het overdreven Amerikaanse knuffelen haha. Leuke extra aflevering!

2 likes

Zijn het nou oude afleveringen die nog op tv worden uitgezonden? Deze aflevering was echt (millennial aan het woord hier) bizar hoe weinig die jongeren kunnen hebben, een luier verschonen is al too much :interrobang:

Deze generatie zucht :older_woman:

1 like

ik kijk niet via npo plus maar via tv en dit zijn zoals @Evert zegt gewoon nieuwe.
Ik ben denk iets van 2 jaar ouder en verbaas mij hier ook echt over. Erger mij vooral heel erg aan Mark. Hij kan en doet gewoon helemaal niets. Hoe hij ook zei tegen Joy van oh dan kan ik lekker chillen (of zoiets), volgens mij meende hij dat echt hoor.

3 likes

Ik zou mijn kinderen (niet dat ik ze heb maar stel) echt niet willen achterlaten bij Mark als hij al zo overdreven doet over een luier verschonen. Wat had je dan verwacht van au pair zijn? Wat een irritant verwend joch

Hoop dat die moeder hem flink aan het werk zet

3 likes

Helemaal eens, wat dacht hij dat een au pair is?!

Die moeder van het gezin behandelt hem wel zoals ik zou hopen in deze situatie, zo van hallo chop chop :clap:t3::clap:t3: de tassen zijn nog niet ingepakt en ze moeten NU weg dus wat ben je aan het doen?

En dat ie dat kind weer in bed legt terwijl ie net wakker was :sob: ze zegt nog misschien handig om op te schrijven, dat doet ie dan niet en dan zeuren dat ze “wel 20 dingen noemde”. Gast. :woman_facepalming:t2: Zou me toch wel schamen als ik een van zijn ouders was.

3 likes

Die Mark ik zo irritant. Goed dat Joy weg is, hoe die moeder doet. Maar ben wel benieuwd of zij niet alles gaat doet en hij beetje lanterfanterd.
Glenn vind ik echt positief, niet verwacht. Meer zoals Mark.

1 like

Zo ja die Mark denkt alleen maar: yes geen poepluiers meer voor mij pff.

Ik vind dit hostvader van Glenn ook zo tof! Wat een leuk gezin.

2 likes

Hij had ook zo’n heel verhaal over dat zijn ouders tegen hem zeggen dat hij een baas moet worden omdat hij niet tegen autoriteit kan ofzo. Toen dacht ik: dit is precies waarom jij zo bent. Jouw ouders behandelen je als een special snowflake en niemand geeft jou ooit tegengas.

15 likes

Weet iemand wat er was met Arunya en haar verkering?
Mensen noemen die Ingrid nu na de show toxic maar ik heb dat denk ik even gemist.

Spoiler na de serie:

het is ook weer aan. Wel irritant als mensen je relatie dan zo op tv hebben gezien

Waarom heeft Emma een aflevering dat ze terug gaat en de rest niet?

Vond die aflevering met Emma een beetje saai en een beetje awkward ofzo. Als je het Amerikaanse gezin vanuit de ogen van Emma’s moeder bekijkt valt het inderdaad op dat ze ongeveer 100x per dag huggen en steeds dat oh my god you’re soooo beautiful

Wel heel cute om Emma en haar vriendin samen te zien

7 likes

Ik snap niet hoe zij zo’n goede band met die moeder heeft kunnen opbouwen want die moeder was er de hele tijd niet. Misschien hebben ze veel gebeld of geappt? Ik vond dat ook een super rare situatie waarbij de show wel had mogen ingrijpen. Ze was volgens mij meer dan een maand alleen met die kids.

1 like

In de laatste aflevering van de podcast van Arunya en Joy, verteld Joy wat meer over wat er dus fout ging bij Lily.

1 like

Echt 1000% mee eens. Wtf was dat gedoe met dat filmpje, ze lachte het ook weg :expressionless: Zat echt te schelden naar de tv :sweat_smile:

Volgend seizoen op Hawaii! Leuk :desert_island:

16 likes