Oh wat coooool
Nieuw seizoen begint 20 juni! En ze gaan naar New York. Ben benieuwd!!!
Leuk! Als het maar niet weer met influenzas is
Nee onbekende mensen:partying_face:
Net de eerste aflevering gezien. Ik vind Bram heel erg leuk! Ik snap alleen niks van dat huis. Ze wonen letterlijk in een kelder?
Wat is Sincha een vervelende meid zeg. Heel erg onverschillig en hoe praat zei zo lijzig?
Anne is wel echt meeeeega awkward, die weet echt niet How to read a room.
JaB
Ik ben nu bij aflevering 3 en vind vooral Bram leuk maar mijngod, wat is dat een vies hol waar hij woont. Dat ze bellen blazen in huis en het daarna schoon is en die vieze pannen, kakkerlakken, gedver. Merk ook dat ik mensen die hun kinderen niet opvoeden (lees: alles mag en gaat volgens het kind) echt mateloos irritant vind. Dat worden toch geen leuke volwassenen zo?
Misschien praat ze zo omdat ze slechthorend is?
Haar vriendinnen noemen haar cynthia trouwens… wat is nou haar echte naam dan.
Ja vreselijk, ik zou echt gillend wegrennen daar, respect voor Bram
Ja ze komt idd heel onverschillig over. Toen ze die gastouders ontmoette stelde ze zich niet eens normaal voor met een hand ofzo? En op het vliegveld dat die vriendinnen daar voor haar zo vroeg waren en zij laat kwam aankakken en toen iets van “ja doeei”. Pff. Maargoed heb nog maar 1 afl. Gisteren gekeken misschien wordt het nog beter. Die kelder van dat huis van Bram, dus voordat je binnenkomt. Echt gewoon griezelig. Hij zit in Brooklyn toch?? Dat is dan wel weer leuk.
Hahahaha ja dat afscheid met die vriendinnen voelde ook zo kil, maar kan me voorstellen dat er ook flink ge-edit is in de beelden
Jaaaa dat moet haast wel toch. Moest wel lachen dat het enthousiasme voor die kat heel groot was en daarvoor bij die ouders en kinderen was er echt amper emotie
de laatste aflevering
die broadway vrouw… pff het werd echt even intens zeg. Het moet wel echt erg zijn geweest als je liever weer naar de kakkerlakjes gaat Maar die mensen waren wel aardig voor hem iig.
Sowieso echt onaardige harde mensen, die momfluencer, dat chinese gezin, die broadway vrouw en man. Stel je hebt dat getroffen, zou het er ook niet lang uithouden denk ik.
Ben nu halverwege het seizoen en valt me wel op dat ze dit jaar wat beter voor de au pairs zorgen wat betreft voorzieningen! Ik geloof dat ze allemaal een eigen kamer hebben met een fatsoenlijk bed. Dat vind ik wel een goede ontwikkeling, aannemend dat de productie wat meer eisen heeft gesteld aan de families.
spoiler laatste aflevering
ja bizar toch?! wanneer zou hij dan moeten slapen?? vond het heel raar. die vrouw was zo theatraal overdreven ook. vond het wel heel fijn voor bram dat hij het bij zijn eerste familie nog zo goed kon afsluiten!
reactie
Ja werd alleen niet helemaal duidelijk wat er dan was gebeurd rondom het Nederlands verstaan. Had Bram dan met iemand gebeld/gefacetimet waarbij hij NL had gepraat of geklaagd, missch over zijn gastgezin. Sws super raar hoor die mensen!
Anne was wel echt overbodig overal haha. Maar vond haar ook ontzettend ontredderd steeds, ze deed ook alsof ze vast zat in haar hotel kamer terwijl je bent in fucking New York? Er is zoveel te zien en doen, ga iets doen?
Communiceer met die familie ipv de hele tijd fucking awkward op de achtergrond te gaan staan. Ik snapte wel dat dat gezin haar liever kwijt dan rijk was eigenlijk.
Vind Bram wel echt een leuk joch.
Echt. Op een gegeven moment kon je turven hoe vaak zij het zinnetje “ik voel me ongemakkelijk” uitsprak
Vlg mij krijg je bij de 1e gezinnen toch steeds een intro filmpje te zien? Jammer dat dit niet geldt voor de 2e ronde gezinnen, wat voor werk ze doen etc en hoe ze zichzelf presenteren. Die man vd Upper westside was maar 3 sec in beeld
Hahahha neeee Anne, bij een gezin gelijk beginnen over hoe kut je de stad vindt, lekkere indruk maak je