NPO Au Pairs

Waarom heeft Emma een aflevering dat ze terug gaat en de rest niet?

Vond die aflevering met Emma een beetje saai en een beetje awkward ofzo. Als je het Amerikaanse gezin vanuit de ogen van Emma’s moeder bekijkt valt het inderdaad op dat ze ongeveer 100x per dag huggen en steeds dat oh my god you’re soooo beautiful

Wel heel cute om Emma en haar vriendin samen te zien

6 likes

Ik snap niet hoe zij zo’n goede band met die moeder heeft kunnen opbouwen want die moeder was er de hele tijd niet. Misschien hebben ze veel gebeld of geappt? Ik vond dat ook een super rare situatie waarbij de show wel had mogen ingrijpen. Ze was volgens mij meer dan een maand alleen met die kids.

1 like

In de laatste aflevering van de podcast van Arunya en Joy, verteld Joy wat meer over wat er dus fout ging bij Lily.

1 like

Echt 1000% mee eens. Wtf was dat gedoe met dat filmpje, ze lachte het ook weg :expressionless: Zat echt te schelden naar de tv :sweat_smile:

Volgend seizoen op Hawaii! Leuk :desert_island:

16 likes

Oh wat coooool

7 likes

Nieuw seizoen begint 20 juni! En ze gaan naar New York. Ben benieuwd!!!

14 likes

Leuk! Als het maar niet weer met influenzas is

5 likes

Nee onbekende mensen​:partying_face::partying_face::partying_face:

6 likes

Net de eerste aflevering gezien. Ik vind Bram heel erg leuk! Ik snap alleen niks van dat huis. Ze wonen letterlijk in een kelder?

4 likes

Wat is Sincha een vervelende meid zeg. Heel erg onverschillig en hoe praat zei zo lijzig?
Anne is wel echt meeeeega awkward, die weet echt niet How to read a room.

4 likes

JaB

4 likes

Ik ben nu bij aflevering 3 en vind vooral Bram leuk maar mijngod, wat is dat een vies hol waar hij woont. Dat ze bellen blazen in huis en het daarna schoon is :face_with_monocle::sob: en die vieze pannen, kakkerlakken, gedver. Merk ook dat ik mensen die hun kinderen niet opvoeden (lees: alles mag en gaat volgens het kind) echt mateloos irritant vind. Dat worden toch geen leuke volwassenen zo?

5 likes

Misschien praat ze zo omdat ze slechthorend is?

Haar vriendinnen noemen haar cynthia trouwens… wat is nou haar echte naam dan.

Ja vreselijk, ik zou echt gillend wegrennen daar, respect voor Bram :sweat_smile:

2 likes

Ja ze komt idd heel onverschillig over. Toen ze die gastouders ontmoette stelde ze zich niet eens normaal voor met een hand ofzo? En op het vliegveld dat die vriendinnen daar voor haar zo vroeg waren en zij laat kwam aankakken en toen iets van “ja doeei”. Pff. Maargoed heb nog maar 1 afl. Gisteren gekeken misschien wordt het nog beter. Die kelder van dat huis van Bram, dus voordat je binnenkomt. Echt gewoon griezelig. Hij zit in Brooklyn toch?? Dat is dan wel weer leuk.

2 likes

Hahahaha ja dat afscheid met die vriendinnen voelde ook zo kil, maar kan me voorstellen dat er ook flink ge-edit is in de beelden

5 likes

Jaaaa dat moet haast wel toch. Moest wel lachen dat het enthousiasme voor die kat heel groot was en daarvoor bij die ouders en kinderen was er echt amper emotie :joy:

3 likes

de laatste aflevering

die broadway vrouw… pff het werd echt even intens zeg. Het moet wel echt erg zijn geweest als je liever weer naar de kakkerlakjes gaat :face_with_spiral_eyes: Maar die mensen waren wel aardig voor hem iig.
Sowieso echt onaardige harde mensen, die momfluencer, dat chinese gezin, die broadway vrouw en man. Stel je hebt dat getroffen, zou het er ook niet lang uithouden denk ik.

4 likes