NPO Au Pairs

Ben nu halverwege het seizoen en valt me wel op dat ze dit jaar wat beter voor de au pairs zorgen wat betreft voorzieningen! Ik geloof dat ze allemaal een eigen kamer hebben met een fatsoenlijk bed. Dat vind ik wel een goede ontwikkeling, aannemend dat de productie wat meer eisen heeft gesteld aan de families.

2 likes

spoiler laatste aflevering

ja bizar toch?! wanneer zou hij dan moeten slapen?? vond het heel raar. die vrouw was zo theatraal overdreven ook. vond het wel heel fijn voor bram dat hij het bij zijn eerste familie nog zo goed kon afsluiten!

4 likes
reactie

Ja werd alleen niet helemaal duidelijk wat er dan was gebeurd rondom het Nederlands verstaan. Had Bram dan met iemand gebeld/gefacetimet waarbij hij NL had gepraat of geklaagd, missch over zijn gastgezin. Sws super raar hoor die mensen!

2 likes

Anne was wel echt overbodig overal haha. Maar vond haar ook ontzettend ontredderd steeds, ze deed ook alsof ze vast zat in haar hotel kamer terwijl je bent in fucking New York? Er is zoveel te zien en doen, ga iets doen?

Communiceer met die familie ipv de hele tijd fucking awkward op de achtergrond te gaan staan. Ik snapte wel dat dat gezin haar liever kwijt dan rijk was eigenlijk.

Vind Bram wel echt een leuk joch.

5 likes

Echt. Op een gegeven moment kon je turven hoe vaak zij het zinnetje “ik voel me ongemakkelijk” uitsprak

Vlg mij krijg je bij de 1e gezinnen toch steeds een intro filmpje te zien? Jammer dat dit niet geldt voor de 2e ronde gezinnen, wat voor werk ze doen etc en hoe ze zichzelf presenteren. Die man vd Upper westside was maar 3 sec in beeld

5 likes

Hahahha neeee Anne, bij een gezin gelijk beginnen over hoe kut je de stad vindt, lekkere indruk maak je

5 likes
Hele seizoen

Waarom Anne dit is gaan doen is me totaal onduidelijk, ze was duidelijk niet op haar gemak (goh, als je een shotje neemt elke keer dat zij ongemakkelijk zegt, ben je na 1 aflevering helemaal dronken) en ik vond haar ook echt jong/kinderlijk overkomen. Neemt niet weg dat ik het alsnog stoer vind dat ze toch gegaan is, maar het verbaasd me totaal niet dat zij weg gegaan is bij haar gezin. Had ook het idee dat ze niet echt haar best deed om contact te maken met die familie of tijdens dat feestje.

Die 2e host moeder van Bram is echt helemaal gek, die spoort echt niet en vind het ook knap van Bram dat hij er nog tegen in probeerde te gaan. En super fijn dat hij toch nog terug kon naar zijn eerste gezin om het toch goed af te sluiten. Ook super lief van die mensen dat Anne ook mocht komen.

Verder me weer goed vermaakt met alle typische Au Pairs dingen.

4 likes

Hele seizoen

Samenvatting

Ik snap Anne wel. Die vent sloeg die kinderen en heeft heel intimiderend tegen haar gedaan. Toen de camera aan ging deed hij zo enorm Amerikaans ’ van mij hoef je niet weg hoor ’ ja wat denk je zelf lul. En vervolgens zetten ze haar savonds in het donker het huis uit. Echt wat een vreselijke mensen.
Verder is het gewoon een heel lief onzeker meisje nog. Zij had gewoon een ander type gezin nodig denk ik.
Die Broadway vrouw van Bram krijg bijna het idee dat dat helemaal in scène was gezet. Het was zo bizar en vaag na 1 dag terwijl die jongen niks raars deed. Bijzonder ook dat ze meent dat zij nooit slapen hahahaha wtf.

5 likes

Ook wel lullig hoe ze dus 1,5 maand zonder eigen au pair familie heeft gezeten en maar gebruikt werd als kattenoppas om enigszins content te maken en de tijd op te vullen​:sob::sob:

Vind je? Ik vind het echt belachelijk dat Bram terechtkomt in een gore kelder met kakkerlakken

4 likes

Ik vind die mensen sowieso een beetje vies in alles.

Wel aardige mensen verder, maar zou er niet willen slapen nee. Of eten van hun aannemen.

4 likes

Ik ben pas bij de eerste aflevering maar Sincha zit nu al zoooo in mijn irritatie, zo onverschillig en denkt dat de hele wereld op haar wacht ofzo. Ben zeer benieuwd hoe zij het gaat doen

Oke nu bij aflevering 2 en die pan in dat gezin van Bram :nauseated_face: En op al die muren is getekend? Ik heb zoveel vragen over dit huis

5 likes

Ik zie nu net de intro van Anne in aflevering 2 en ik vind haar meteen superirritant. Echt kut en oneerlijk van mezelf maar ze komt direct nog zo puberaal over :upside_down_face:

1 like
Samenvatting

Ik snap Anne totaal niet! Ze doet een spw opleiding dus dan moet je kinderen wel leuk vinden maar heb dat totaal niet gezien…

3 likes
Hele seizoen

Vond het een leuk seizoen! Wat een lieverd is Jaimy, ze kan zich supergoed verwoorden en dan te bedenken dat ze 10 jaar jonger is! Leuk dat ze het goed met elkaar konden vinden ook. En ook weer echt weirde Amerikanen gezien. Die 2e familie van Bram, echt what the fuck

1 like

Die houding van Anne kan ik echt niet aan. De hele tijd zo’n slachtoffermodus en negatief. Bram en Jaimy vind ik echt veel leuker, lekker licht en positief en kunnen zichzelf ook goed verwoorden.

7 likes

Heb het echt in 2 avonden gekeken. Kende het helemaal niet. Leuk programma!

Mensen nog tips voor soortgelijke programma’s? Of is het ook leuk om oude seizoenen terug te kijken?

1 like

Ja is leuk

4 likes

Dat huis waar Bram is brr zo vies! Ik vind het heel knap hoe hij zijn gezicht zo goed in plooi kan houden.

Oh en zijn er geen voorgesprekken? Bijv zoals bij Sincha met huisstofmijt en veganisme

Ik denk dat ze dit soort dingen scripten voor de serie eigenlijk, er moet wel iets gebeuren in een tv programma natuurlijk

2 likes