NPO Au Pairs

Vind haar ook echt heel irritant!! Dat onzekere gedoe en meteen die jaloezie in dat park :roll_eyes:

10 likes

Ja ze deed ook heel weird over dat Bram het goed kon vinden met die andere twee au pairs en zij dan erbij hing oid.

Was echt onvriendelijk en onnodig.

4 likes

Ja zij claimde hem echt, heel afhankelijk van hem in het contact met andere mensen.

5 likes

Jaaa en dat in die kano ook, super awkward dat ze dan opeens zo hard gaat kanoën en dat doet om “te laten zien hoe leuk ze is”.

5 likes

Oh ik heb alles vooruit gekeken maar zie nu dat jullie het over Central Park en dat varen hebben.

Ze wordt nog erger als ze samen een nachtje weggaan, dan is ze op camera echt vrij gemeen over jaimie zonder enige reden.

3 likes

Omg die viezigheid bij Bram, ik zou dat echt niet trekken zo lang

Jaaa sneu! Want ik denk dat ze juist heel onzeker is en bang is om “stom” over te komen. Werkt echt averechts op sommige momenten :sweat_smile:

6 likes

Nee wtf gewoon een kakkerlak in zn bakje noodles. En die rebecca die voluit kreunt, komop zeg, houd je een beetje in, vind dat gewoon respectloos tegenover Bram.

1 like

Bij die waarzegster zei ze nog…ik hoef niet te veranderen…niemand heeft er last van​:woman_facepalming:t5::face_vomiting:

4 likes

Zo… jij loopt een beetje achter :joy:

5 likes

Ah die Anne is zo onzeker over zichzelf en komt zo jong over. Hoop echt dat ze wat zelfzekerder wordt in de toekomst.

1 like

omg love dit, ik kijk dit nu allemaal terug en ik vind haar zo leuk (hopelijk hebben jullie nu niet inmiddels knallende ruzie ofzo haha)

1 like

Er staat weer een nieuw seizoen op NPO! En vanavond ook te zien op tv volgens mij

5 likes

Ik heb compleet gemist dat er een nieuw seizoen aan zat te komen. Helemaal
Geen reclames ervan meegekregen joh

2 likes

leuk een nieuw seizoen! alleen jammer dat het in hawaii is

2 likes

ja vooral gewoon omdat hawaii dan weer neergezet wordt (waarschijnlijk) als een soort paradijs en automatisch dus ook een soort van gepromoot wordt. terwijl we daar juist moeten wegblijven als toeristen

edit ik hoop ook dat het wel hawaiaanse gezinnen zijn en geen witte amerikanen oid (ben pas halverwege afl 1)

3 likes

Er zit ook elk seizoen weer een huis in dat een grote tering zooi en/of smerig is hè

7 likes

ik vind bibi echt leuk overkomen maar dat gezin omg :sob::sob:

4 likes

oh leuk dan kun je nog alles kijken! ja het is vaak wel drama. ze hebben ook een keer een zwart meisje bij zo’n republikeins maga trumpgezin gezet. dat kwam heel heftig over, maar dat meisje gaf zelf wel aan dat ze het prima vond en juist een uitdaging wilde geloof ik.

1 like

Ja de productie zou die gezinnen eerst wat beter moeten checken. In vorige seizoenen zijn sommige au pairs echt bij fuckin rare of onhygienische gezinnen terecht gekomen. 1 had volgens mij niet eens een bed. En dat gezin die in een kelder woonde waarbij continu kakkerlakken rondliepen en waar pannen niet werden afgewassen etc.

2 likes