NPO Au Pairs

Ja of ze denken dat dit goeie tv oplevert :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ja in dat opzicht wel, maar ik snap als gastgezin niet dat je zo kan zijn. Echt bijna respectloos.

2 likes

Nou ik ben er alweer doorheen :raising_hand_woman:t3: weer genoten. Kunt wel echt elk seizoen dezelfde bingo kaart afstrepen.

4 likes

Ja het productieteam heeft niet als doel om de deelnemers een geweldige au-pair ervaring te geven maar om een programma te maken wat goede kijkcijfers heeft.

Ik denk dat die juist watertanden van zo’n kelderappartement zonder zonlicht en met kakkerlakken.

4 likes

Aflevering 9: Superawkward op het laatst met die ouders van Melanie, hoe zij op hen reageert.

5 likes

Ga wel weer stuk om de gekozen muziek onder de scènes. Dat je dan Christina Aguilera met Hurt op de achtergrond hoort terwijl spoiler afl. 4 Bibi haar gastgezin verlaat

5 likes

Ik vind iedereen leuk behalve die Melanie, betweter

5 likes

ik vond dat ook wel een beetje irritant ja! toen ze bij dat gezin ging uitleggen hoe laat die kinderen naar bed moeten…

1 like

Ja vind ik ook echt raar?? Beetje sociaal onaangepast gedrag. Je ziet dat die ouders dat niet hadden verwacht en beetje geschrokken zijn lijkt het wel…

2 likes

Ja en ook last van een soort van helpers-syndroom? Ze vertelde bang te zijn dat als ze terugkeert naar NL, niemand haar meer echt nodig heeft zoals nu (omdat ze het dan 3 mnd zonder haar hebben gered).
Rare gedachte voor een 21jarige als je aan je vrienden/familie thuis denkt

6 likes

Melanie lijkt me eigenlijk heel lief. Misschien wel moederlijk type, maar verder gewoon een tiener die haar best doet zichzelf te zijn en er tegelijkertijd bij te willen horen.

Over Melanie en Bibi’s gezinnen:

Maar ook echt niet normaal hoe het gastgezin op Melanie reageerde toen ze zei weg te gaan, echt wtf? Die mensen zijn echt heel naar tegen haar?

En gatver wat een ontzettend goor huis bij Bibi, niet te doen. Al is haar 2e gezin misschien nog veel erger, die moeder is gek :joy: met haar lijstjes en timers. RUNNN

1 like

Omg I can’t , aflevering 7 nu

dat 2e gezin van Bibi is echt vreselijk. Die moeder!! Wat is er mis met haar :joy: zij is echt niet goed hoor. Was echt gevlucht en had ook echt de grootste ruzie gemaakt.

Leuk gezin trouwens die van Quincy!

1 like
Aflevering 3

Die ouders van dat gezin van Bibi, brrr. Die moeder die dan eerst grapt dat ze een slechte huisvrouw is – hihi ik houd niet zo van klusjes (understatement) – en in aflevering 2 met haar zalvende kutstem begint te verkondigen dat het een goede ‘learning experience’ gaat zijn en dat Bibi moet doorzetten, en dat zo te zien weer gaat doen in aflevering 4. Echt geen verantwoordelijkheidsgevoel of zo? En ook niet dankbaar blijkbaar. En dan die vader die geen vinger uitsteekt en er tijdens dat gesprek met Bibi ook alleen maar stilletjes naast zat, terwijl zijn vrouw begon te huilen? Kan ook de montage zijn maar ik vind het maar sneu en raar allemaal.

En WAAROM staat die hoge stellingkast vol spullen voor de ramen en niet tegen een muur…?

4 likes

Ben aflevering 2 aan het kijken en dat huis van Bibi’s gezin is toch gewoon een grap??? Wtf echt

4 likes

Ja hoe kan je zo leven, wat een puinhoop. Kijk dat je jezelf dat aandoet als volwassene is nog tot daaraan toe, maar dat je je kinderen ook in die vuilnis laat leven is echt niet oke. Die hebben hulp nodig van een professioneel schoonmaakteam. Dat smerige vloerkleed, die vieze matras voor de tv. Ik kan die vrouw ook niet uitstaan met haar paris hilton zeurstem.

8 likes

Die vrouw zit ook zo te manipuleren echt walgelijk. En dan zo blasé doen over een fucking rat in je woonkamer.
Die tweede moeder vind ik ook echt nasty, die moet even een baan zoeken ofzo want doe even normaal.

9 likes

Idd zo manipulatief, en hoe ze bibi ook een kind noemt smh. Het is altijd nog een jongvolwassene. Vind het ook wel wat zeggen dat die hele familie het contact met haar verbroken heeft. En dat bibi er dan zoveel van zou leren, vrouw ze is geen schoonmaker, ruim je puinhoop op. En dan begint ze weer te janken. Die heeft gewoon hulp nodig.

En ja die 2e moeder heeft geen werk, 3 kinderen maar 2 gaan al naar school dan heeft ze al een au-pair voor 45 uur per week.

Vind trouwens dat melanie veel te belerend naar haar gastouders is. Bijna op het randje van onbeschoft.

8 likes

Wow Melanies gezin is echt niet helemaal goed hoor. Die ouders dan. Hoe die man tekeer gaat :exploding_head: En hij stond er gewoon bij toen zn vrouw zei dat ze de auto mocht gebruiken?

Nouja eigenlijk alles wat hij zei sloeg nergens op behalve dat ze steeds zegt hoe ze de kinderen moeten opvoeden, maar daarin heeft ze vaak wel gelijk dus daar zou hij opzich ook naar kunnen luisteren.

10 likes

Wow wat een zak inderdaad. Waardeloze communicatie daar.

3 likes

Wie zou jij als au pair voor je kinderen willen?

• Quincy
  • Bibi
  • Melanie
  • Aicha

0 stemmers

4 likes