NPO Au Pairs

Ja ik vind die scène heel vreemd, maar ik vind het ook echt heel vreemd hoe Melanie constant tegen die vrouw praat. Ik denk dat die vrouw gewoon echt niks meer durfde te zeggen en die man dat allemaal heeft gezien en de emotie toen los kwam.

Again, denk niet dat het tot dit punt was gekomen als bijvoorbeeld Aisha daar was geweest.

7 likes

Ik vraag me af of de producenten casten op een nieuwe Emma (Miami). In NYC hadden ze ook 1 meisje (ben haar naam kwijt maar was heel erg van Disney) die ook zo Enorm Nederlands was en nu weer zo’n kuiten in de modder type die niet echt lekker liggen in de groep.

Alleen had Emma charisma en zelfinzicht en maakte dat Oer-Hollandse haar juist wel heel benaderbaar en leuk.

4 likes

Ik vond Emma zo leuk :white_heart:

8 likes

Ik vond Karmel ook heel leuk!! Sowieso die kinderen waren ook echt beleefd en warm ook

1 like

Ja hier @Evert

Ja geen Amerikaanse opvoeding hè, scheelt.

Hoewel ik dit seizoen de ouders van die drie jochies met dat eigenzinnige jongste kind ook heel goeie ouders vind! Lijken echt goed afgeronde kinderen zeg maar, sociaal, beleefd, weten van de wereld en hebben (emotioneel) intelligente ouders die echt zelf de ouders zijn en niet de hele tijd digitale media inzetten.

En damn volgens mij heeft niemand het OOIT zo fucking chill gehad als Aisha? Ze heeft gewoon een schoon, enorm appartement met meerdere badkamers voor zichzelf. Ze zeiden meteen je mag zelf kiezen wanneer je vrij wil zijn, specifiek benoemd dat ze niet voor het huishouden is, en ze willen specifiek dat ze tijdens haar diensturen het eiland gaat verkennen met de jongens. Hoe fucking chill?! Letterlijk alles wat ze wilde zien kon ze gewoon tijdens het werk doen (met betaalde toegang etc en auto) en in haar vrije tijd kan ze gewoon whatever the fuck doen want ze hoeft niet alle mustsees in haar vrije dagen te proppen.

Snap wel dat ze tegen Bebe zei van dat het ook tijdens je werkuren meer dan dragelijk en actief leuk kan zijn, gezien vanuit haar perspectief. Zit ze daar in haar eigen appartement terwijl Bebe dealt met een badkamer vol kakkerlakken en in het tweede huis een complete psychopaat als moeder

7 likes

ja dit dacht ik ook! het is algemeen bekend dat de meeste culturen minder direct communiceren en dan continu commentaar leveren over hoe slecht ze die kinderen wel niet opvoeden is echt niet oké. ze kwam gewoon een beetje wereldvreemd over en leek niet te beseffen dat ze te gast is in totaal een andere cultuur.

edit omg ja @Evert dat pick me gedrag. ‘ik hoop niet dat het van die meisje meisjes zijn’ echt zo irritant

4 likes

Wow in aflevering 8 is het wel ongemakkelijk dat dan die enorme brand op Maui (dodelijkste in 100 jaar zeiden ze) is en ze daar allemaal heel blasé over doen. Misschien de editing maar het ging heel snel van “er staat dat er honderden vermisten zijn” naar “maar ik heb er wel zin in om het gewoon gezellig te maken dit weekend”.

2 likes

ik snap wel dat het vervelend is als je daar zit met 3 meisjes die allemaal totaal andere interesses hebben

die dan op een vrije dag fotoshoots willen houden terwijl melanie juist houdt van actieve dingen

maar vind dat ze er goed mee omgaan, vooral quincy is heel lief

2 likes

Ik ben nog maar bij aflevering 3 maar ik vind Melanie super bijdehand, moet je je voorstellen dat je 4 kinderen hebt en dan komt een meid van 18 je vertellen hoe je het moet doen :joy:

9 likes

Nou die vrouw weet ook niet echt waar ze mee bezig is, dus zo gek zijn die tips nog niet eens.

1 like

Ik vind ook dat die vader van het 1e gezin van Melanie helemaal niet vervelend/gemeen/onterecht tegen haar was toen ze zei dat ze weg wilde, hij zei precies waar het op stond tegen haar. Ik dacht, mooi, ga maar lekker janken. Zelfs met het maken van een normaal broodje tonijn deed ze alsof ze een levend konijn moest afslachten en zo respectloos over hoe vies ze dat vond. Echt verbazingwekkend hoe zij dacht de regie te kunnen overnemen in dat gezin.

4 likes

Ik weet dan niet of wij naar twee verschillende vaders hebben gekeken. Ik vond hem echt een eikel namelijk. Over die auto dat hij niet goed vond dat zij daar in reed terwijl zijn vrouw dat gewoon had gezegd. En over de benzine vullen, wat ze gewoon had gedaan. Dat de niets deed in het huis en totaal niet hielp met de kinderen. Echt een stomme lul. Ik dacht succes met 8 kinderen als je 4 nog niet eens geregeld krijgt.

16 likes

Ik kan het gewoon niet uitstaan hoe belerend melanie was tegen ze over de opvoeding van hun kinderen en het leek meer alsof zijn deels terechte opgekropte woede eruit kwam. Mijn god je laat toch zo’n snotneus niet de hele dag zeggen wat je moet doen met je eigen kinderen?! Je bent een au pair. Dus nee, ik begrijp die vader wel. Maar zij hebben duidelijk een andere au pair nodig.

5 likes

en die opmerking daarna tegen zijn kinderen dat het hun schuld was dat melanie ging? zo nasty

5 likes

Ja dat was idd wel echt vals van hem, dat melanie dan weg ging omdat de kinderen haar hadden geslagen. Maar die houding van haar, toen ze aangaf te willen praten met die moeder alleen zei ze ook weeeeeer zo belerend “nee de kinderen blijven binnen.” Omg i cant

3 likes

Ik krijg echt rillingen van Melanies gewoonte om in mensen hun oren I will miss you so much te fluisteren.

5 likes

Omg ik ben net begonnen maar jullie hebben niet overdreven over het huis van Bibi’s gezin😐

5 likes

Hahahhaha die Melanie is echt zo emotieloos
“Yes I can sing.” :neutral_face:
"Yes I can.":neutral_face:
"What are the rules.":neutral_face:
:face_with_raised_eyebrow:
"I know how to cook an egg":neutral_face:

Zou zo ongemakkelijk worden van die emotieloze antwoorden die zo kortaf klinken hahahah

8 likes

Aflevering 6 over Melanie

Volgens mij was die moeder gewoon doodsbang voor Melanie hahaha. Dit was toch gewoon totaal een culturele clash. Hoewel ik het ook wel ingewikkeld zou vinden als mensen je blijkbaar kut vinden en vinden dat je je werk niet goed doet maar er niks van zeggen. Zouden zij haar de volle 3 maanden hebben laten blijven als ze zelf niets had gezegd?

En dat 2e gezin van Bibi, omg kan echt niet aanzien hoe verwend die kinderen zijn en bevelen geven terwijl ze niet eens opkijken van hun ipad. Het is maar goed dat Melanie daar niet is hahaha

5 likes