Wow in aflevering 8 is het wel ongemakkelijk dat dan die enorme brand op Maui (dodelijkste in 100 jaar zeiden ze) is en ze daar allemaal heel blasé over doen. Misschien de editing maar het ging heel snel van “er staat dat er honderden vermisten zijn” naar “maar ik heb er wel zin in om het gewoon gezellig te maken dit weekend”.
ik snap wel dat het vervelend is als je daar zit met 3 meisjes die allemaal totaal andere interesses hebben
die dan op een vrije dag fotoshoots willen houden terwijl melanie juist houdt van actieve dingen
maar vind dat ze er goed mee omgaan, vooral quincy is heel lief
Ik ben nog maar bij aflevering 3 maar ik vind Melanie super bijdehand, moet je je voorstellen dat je 4 kinderen hebt en dan komt een meid van 18 je vertellen hoe je het moet doen
Nou die vrouw weet ook niet echt waar ze mee bezig is, dus zo gek zijn die tips nog niet eens.
Ik vind ook dat die vader van het 1e gezin van Melanie helemaal niet vervelend/gemeen/onterecht tegen haar was toen ze zei dat ze weg wilde, hij zei precies waar het op stond tegen haar. Ik dacht, mooi, ga maar lekker janken. Zelfs met het maken van een normaal broodje tonijn deed ze alsof ze een levend konijn moest afslachten en zo respectloos over hoe vies ze dat vond. Echt verbazingwekkend hoe zij dacht de regie te kunnen overnemen in dat gezin.
Ik weet dan niet of wij naar twee verschillende vaders hebben gekeken. Ik vond hem echt een eikel namelijk. Over die auto dat hij niet goed vond dat zij daar in reed terwijl zijn vrouw dat gewoon had gezegd. En over de benzine vullen, wat ze gewoon had gedaan. Dat de niets deed in het huis en totaal niet hielp met de kinderen. Echt een stomme lul. Ik dacht succes met 8 kinderen als je 4 nog niet eens geregeld krijgt.
Ik kan het gewoon niet uitstaan hoe belerend melanie was tegen ze over de opvoeding van hun kinderen en het leek meer alsof zijn deels terechte opgekropte woede eruit kwam. Mijn god je laat toch zo’n snotneus niet de hele dag zeggen wat je moet doen met je eigen kinderen?! Je bent een au pair. Dus nee, ik begrijp die vader wel. Maar zij hebben duidelijk een andere au pair nodig.
en die opmerking daarna tegen zijn kinderen dat het hun schuld was dat melanie ging? zo nasty
Ja dat was idd wel echt vals van hem, dat melanie dan weg ging omdat de kinderen haar hadden geslagen. Maar die houding van haar, toen ze aangaf te willen praten met die moeder alleen zei ze ook weeeeeer zo belerend “nee de kinderen blijven binnen.” Omg i cant
Ik krijg echt rillingen van Melanies gewoonte om in mensen hun oren I will miss you so much te fluisteren.
Omg ik ben net begonnen maar jullie hebben niet overdreven over het huis van Bibi’s gezin😐
Hahahhaha die Melanie is echt zo emotieloos
“Yes I can sing.”
"Yes I can."
"What are the rules."
“”
"I know how to cook an egg"
Zou zo ongemakkelijk worden van die emotieloze antwoorden die zo kortaf klinken hahahah
Aflevering 6 over Melanie
Volgens mij was die moeder gewoon doodsbang voor Melanie hahaha. Dit was toch gewoon totaal een culturele clash. Hoewel ik het ook wel ingewikkeld zou vinden als mensen je blijkbaar kut vinden en vinden dat je je werk niet goed doet maar er niks van zeggen. Zouden zij haar de volle 3 maanden hebben laten blijven als ze zelf niets had gezegd?
En dat 2e gezin van Bibi, omg kan echt niet aanzien hoe verwend die kinderen zijn en bevelen geven terwijl ze niet eens opkijken van hun ipad. Het is maar goed dat Melanie daar niet is hahaha
Bij dat 2e gezin van Bibi (hierboven wordt ook Bebe geschreven, en haar moeder zei ook wat anders dus weet ff niet zeker hoe ze precies heet).
Ben in de war want die vrouw heeft super veel regeltjes en tegelijk mogen die kinderen alles!?
Beetje dubbel. Ze probeert soort van regelmaat toe te passen maar het is alsnog heel chaotisch bij haar
Even spoiler want er zijn nog maar een paar afleveringen op tv geweest:
Ja dat is idd vreemd he. Ze is een soort mega controlfreak voor alles buiten de kinderen om ofzo. En die kinderen zien dat ook wel, waarom willen zij hun eten precies 10 of 15 seconden in de magnetron… Dat verzint een kind echt niet zelf.
Die vrouw fascineert me echt haha. Bijvoorbeeld ook, dat jonge meisje vindt het lastig als haar moeder weggaat. Dan is de oplossing van de moeder om weg te sneaken zonder dat dat meisje het doorheeft. Dus voor dat kind is het dan toch totaal onvoorspelbaar wanneer haar moeder weg is? Geen wonder dat ze dan een soort verlatingsangst krijgt toch? Ik heb geen pedagogische achtergrond of iets in die richting dus misschien zit hier een theorie achter, maar ik vind dit zo’n rare manier van omgaan met je kind
Oh goeie ik kijk vooruit dus wist niet of alles al op tv was geweest
Samenvatting
Nou inderdaad!
Ik snap ook niet helemaal hoe dat werkt met dat weg sneaken, pedagogisch lijkt het me ook niet echt verantwoord.
En dan 2 nannies (!) nodig hebben hiervoor terwijl je zelf ook thuis bent. Het schema is me nog niet helemaal helder, ik dacht eerst om elkaar af te wisselen maar ze werken soms ook tegelijk?
Ik grap nu ook steeds dat ik alleen maar dino nuggets wil. Zo specifiek ook, er zijn zoveel soorten snacks maar alleen die nuggets, pasta en fruit vlg mij
Afl 9
Hoe die Melanie haar ouders begroet? Vind haar gewoon steeds verbazingwekkend lomp. Zit je daar half pissig op een kaasbroodje te kauwen en te zeggen dat je niemand gemist hebt en zo snel mogelijk weer terug wilt. Mag hoor, maar een beetje tact?
Ook dat ze in een eerdere aflevering zelf opgooide dat er spanningen waren tussen de au pairs en dan ineens schrikken wanneer de rest doorvraagt over wat er dan mis is. Fascinerend zo sociaal onhandig die meid.
Ik vond dat afscheid van bibi wel bijzonder. Hoe dat in zijn geheel ging, maar ook wel echt hoe bibi erbij zat terwijl die andere au pair druk bezig was met inpakken van háár zooi nota bene. Ze ging zelfs nog rustig even beeld bellen. De audicity. Om vervolgens ook nog verongelijkt te zijn dat die au pair geen gedag kwam zeggen. . Los van dat er heel veel over de opvoedstijl van haar hostmoeder te zeggen valt, denk ik oprecht ook wel dat Bibi haar houding ook niet mee werkte
Wat ik me trouwens wel afvroeg: klopte het nu dat die hostvader niks leek te weten van haar vertrek?