Maar die gezinnen zelf weten dus ook niet wie ze krijgen. Dat is toch ook super vreemd om een onbekende zo hup in je huis te laten en voor je kinderen te laten zorgen. Ofja, wat voor informatie krijgen die gezinnen over de au-pair?
Maar zij willen dat zelf en betalen er waarschijnlijk niet voor. Die hele aupair industrie is sowieso vaak uitbuiting, ook buiten dit programma om. Veel te jongen mensen krijgen veel te veel verantwoordelijkheid voor veel te weinig geld en moeten vaak allerlei extra dingen doen die niet zijn afgesproken of niet horen. (Zoals huishouden voor de ouders. Je hoort hoogstens het huishouden voor de kinderen te doen zoals hun was of het koken van hun eten.) Vaak werken ze veel te lang achter elkaar.
Ouders kiezen zelf voor zo’n ‘onbekende’ omdat het goedkoop is
13 minuten van afl 2 gezien en echt, hoe vaak kun je ‘een stukje …’ zeggen?
(Marnik)
Ik kijk de aflevering dat ze elkaar voor het eerst ontmoeten en deze mensen passen wel perfect in de VS he hahaha. Zo fake, druk en 0 kennis van topografie ![]()
Ik moest zo lachen om Noa die wel eens bij Limburg in de buurt is vanwege de tandarts in Leidschendam ![]()
![]()
En Brabant ligt onder Eindhoven, toch?
Wat een leuke groep au pairs! Ze lijken allemaal heel rustig en goed te weten wat ze aan het doen zijn. Maar wat ook wat een rare situaties weer met die gastgezinnen. Wel grappig dat Marnik ‘rijles’ kreeg van de 16 jarige dochter.
En sorry maar ik vond het wel grappig om Lara zo boos te horen met haar Limburgse accent dat klinkt dan toch ook wel weer schattig haha.
Ik heb echt te doen met die kinderen van 3 en 6 die na een halve week al alleen worden gelaten met een vreemde jongen. Volgens mij hebben die ouders echt geen oog voor die kinderen en zijn ze alleen maar bezig met werken en geld. Marnik doet het gelukkig wel heel goed!
Ja dat dacht ik ook al idd, heel bijzonder.
Edit: wat me wel opvalt is hoeveel therapietaal er voorbij komt. En omg die auto is cool! Ik wist helemaal niet dat dit echt bestaat dacht dat het verzonnen was in cars haha. Die reactie op dat Nederlandse lied xd
Ik vind Aron echt een schat. Heb nu 2 afleveringen gezien. Wel een leuk seizoen volgens mij!
Oh en dat jongetje Palmer bij het gezin van Marnik
Zo schattig haha
ik verbaas me altijd over het gebrek aan emotionele intelligentie bij veel Amerikanen.
Dat appje van Noas hostmoeder, past meer bij een 13 jarige dan bij een volwassen mom of 3?
ja dat verbaast mij ook, net als dat rare gedoe altijd wanneer er iemand weg wil. ‘oh prima dat je weg wilt! ik ben wel heel teleurgesteld en de kinderen zullen er kapot van zijn. en toevallig waren we trouwens net van plan je autosleutels te geven. maar oké wij wilden jou ook wegsturen want je deed het echt slecht’
Die kinderen van de williams, hoe dat jongetje achterin de auto zit. Valt hij in slaap, wordt hij aangetikt door zn zus en hij schiet gelijk rechtop en meteen een grote neppe lach. Zitten ze samen met zo’n neppe lach naar de camera te kijken pfff echt eng, en dat uitje naar de speeltuin, alleen maar foto’s en video’s. Er werd amper gespeeld. Sneu voor die kinderen hoor!
@justhereforthefun het komt ook door het directe en niet neppe gedrag van de Nederlandse aupairs denk ik. Volgens mij verwachten die Amerikanen dat je de hele dag Omg thaaank youuu sooo much doet over dat je bij hun mag worden uitgebuit en als je dan zegt dat je het niet leuk vindt dan schieten ze gelijk in defensive mode en lag het allemaal aan jezelf want zij waren So nice to you and look at what we did for you and at how ungrateful you are! Ze kunnen niet tegen de waarheid en vinden het ook rude als je er wat over zegt.
ik dacht dat dit een grap was maar het gebeurt dus letterlijk zo ![]()
Dat vond ik zo verdrietig. Dat je als kind volledig geconditioneerd bent om leuk te doen voor een camera. Heb echt met ze te doen.
Vraag me echt af hoe het straks gaat met de generatie ‘kinderen van mominfluencers’.
Ben echt benieuwd of die familie dit terug krijgt te zien en of dit ook maar iets met ze doet (verwacht van niet).
Ik vind deze au pairs wel allemaal zo emotioneel volwassen ![]()
nog steeds een domme amerikaanse MAGA trol maar ook achterlijk van de productie dat ze het zo hebben gespeeld (als wat ze zegt over hun expliciete eis waar is)
Maar waar doelt ze in haar laatste alinea op? Wat moet ik me voorstellen bij ‘unethical practices’, zover dit uberhaupt al aan de hand was.
ja idk dat stuk is voor mij ook een raadsel