Gotta love de NPO. Prime time een uur lang slow tv over de grutto. En is ook nog eens een hele serie
Ik kijk Wortelboer en Van Rossem en dit is echt het duo waarvan je niet wist dat je het nodig had
Ja, echt genieten. Maarten heeft nog nooit zo veel gelachen volgens mij haha!
Aaaaaaaaaaaaaaargh de stem van die meid bij bed en breakfast
Ik vind 100 dagen in de vergeten wijk toch weer erg goed. Merk dat ik wel extra op Tims gedrag let en heb wel het idee dat ik hem wat anders vind dan in eerdere series maar kan er de vinger niet helemaal op leggen. Nicolaas vind ik echt super respectvol en snel lerend weer, mooi.
Heeft iemand het perfecte plaatje gekeken? Ik was echt verbaasd over de puntenverdeling. Ik vond de foto van quinty beter dan die van Niek bij de laatste opdracht.
Ja ik ben echt ook verrast. Het voelt een beetje doorgestoken kaart. Die foto was echt geen 6 waard. Vond de foto van Niek ontzettend saai.
Ben het bijna nooit eens met de punten
Ik vond de uitslag ook bijzonder. Zulke random cijfers… en ze zijn totaal niet consequent. Nu was hij niet goed bijgesneden, terwijl hij op andere momenten dan weer te kort gecropped is. ik vond de eerste opdracht ook niet halve-finale waardig.
Ik vond het vorige week ook raar, toen vond ik Henry veel beter dan Quinty maar leek het alsof ze Quinty perse mee wilde hebben. Maar nu leek het weer alsof ze Quinty expres een laag cijfer gaven zodat Niek doorging
Winnaar het perfecte plaatje:
Nou, ik vond de drieluik van Loes echt lelijk. Snap echt niet dat zij gewonnen heeft, want je zag de kleuren ook niet duidelijk.
Inderdaad, heel underwhelming. Jammer dat Niek het verpest heeft met die bananen foto
Kijkt er ook iemand naar Love Raft (op npo plus alle afleveringen te zien)? Vind het wel een interessante opzet, maar sommige types, krijg daar helemaal flashbacks naar irritante dates van.
er is nu echt een geweldig item bij nieuwsuur over oude schilders, ik quote: ik bof maar dat ik gepassioneerd ben
Wat was Frank Visser weer genieten gisteren. Hopelijk komen ze nog een keer terug om te kijken hoe het nu met ze gaat
Haagse windhond
Kijkt iemand Meer dan verwacht? Vind het wel fascinerend hoe mensen dat doen met een drieling maar het is ook echt vreselijk rolbevestigend soms ‘Papa is vandaag alleen thuis met de 3 meiden’ en daar dan een heel ding van maken
Finale van maestro iemand?
Ja!