Ja vond het ook wat licht, ook omdat de locatie zo duidelijk was. Maar de aanloop ernaartoe was wel top. Vond t ook echt leuk en hoop op een tweede seizoen.
Vond Bestemming X echt vet, hoop idd ook op een 2e seizoen, zou mezelf bijna opgeven. Ik begreep dat het een Vlaams format is, maar via VTM niet buiten Belgie te bekijken (ook niet met VPN)
Heeft iemand het perfecte plaatje gezien/gevolgd?
Ik vind dat het elk seizoen minder wordt… Terwijl ik het altijd zo’n leuk programma vond. De opdrachten lijken steeds vaker op het laatste moment verzonnen en beetje afgeraffeld. Ook worden ze onnodig complex gemaakt. Maak een foto van Thailand met de kleur paars en er moet ook nog een schroevendraaier in worden verwerkt… Ook het jurycommentaar is niet altijd terecht.
Ik heb dit seizoen niet gekeken, maar dat komt omdat het nu wel een beetje een overkill is met dat programma.
Ik heb het gezien, ik merk dat ik dit seizoen meestal wat ging doen als ze de foto’s gingen nemen en dan keek ik als de resultaten in beeld kwamen 🫣
Ik heb het ook gezien, maar wel veel stukken doorgespoeld. Voor mijn gevoel moesten ze ook vaak zichzelf of andere kandidaten fotograferen en dat vind ik niet leuk
Ik vind die jury in de finale altijd zo biased lijken, alsof ze heel graag 1 iemand willen laten winnen. Nu ook weer, misschien gewoon omdat ik er geen verstand van heb hoor maar hoe krijgt Kaj een 9.5 voor die 2e foto terwijl het nergens op slaat dat die vrouw binnen met een harpoen zit
En dan die ‘extra punten voor het aandurven in iemands huis een foto te maken’ terwijl Fresia dat ook gewoon heeft gedaan (maar niet die foto gekozen) en je zo niks van de omgeving zag
Hahahaha ja, dit was zo raar en gek. Totaal geen realistische foto, maar wel mooi qua licht
Ja en zei de jury niet ook dat ze m iets te gestaged vonden.
Was het eerder niet ook altijd dat ze een soort drie luik moesten maken in de finale? Miste dat nu ook echt, nu waren het gewoon drie losse fotos
Dat fresia voor die laatste foto maar een 7.5 kreeg snapte ik ook niet
Vond Fresia over all het hele seizoen ook beter. En miste inderdaad ook de drieluik, dat maakt de opdracht ook moeilijker en interessanter.
Ik ben helemaal in mijn nopjes met weer de hele avond kickboxen (glory)
Zó blij dat Nesim weer is ingewisseld voor Jay-Jay. 🫶🏽🫶🏽🫶🏽🫶🏽
Nesim werd echt niet serieus genomen door die kickboxers, was pijnlijk om naar te kijken
Ik zit dus de afleveringen van ‘een eigen huis’ terug te kijken met Natas en René. Maar wat zitten hier veel onsympathieke deelnemers in zeg en ze kunnen ook eigenlijk niets qua verbouwen.
Waar doen ze het van is weer op TV. Zit weer een stel zweefteven tussen die ik nu al kapot irritant vind
Ik kijk nu de ring op zich best spannend maar de halve cast van de nieuwe dertigers heeft een gastrol
Kijk nu de eerste aflevering en na nog geen 5 minuten ben ik ze al zat, haha
Hahaha ja +1
Hoe heet die Miranda? Die zelfmoord pleegt. En waar ken ik haar van?
Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar dit kan toch niet echt zijn?
En dat mensen nog geld in die retraite investeren. Ze staan fukking rood en laten mensen zelf bepalen wat ze betalen. Goeie investering… not!
Oja vreselijk. Die ‘leninkjes’ ook die ze overal hebben? Die hebben dus gewoon een heel dikke schuld in totaal, zoveel was me al wel duidelijk. En dan die vrijwilligers die allemaal gratis voor ze werken… wat een scam.
Kan me ook niet voorstellen dat de reis die ze gingen organiseren zo goedkoop was, ze rekenden iets van €20 per overnachting?
Maar ze voelen aan alles dat ze op de goede weg zijn