Wauw echt heel knap hoe ze bij wat een dag zulke domme bn’ers hebben gevonden die de allermakkelijkste vragen gewoon niet kunnen beantwoorden. Petje af.
Ik kan dit gewoon niet kijken. Die hippies zijn zo vreselijk
Weetniet of het hier hoort maar kijkt iemand nog Break Free op Npo? Die aflevering met Francien, jezus wat heftig, echt hartverscheurend
Toevallig deze aflevering gezien, vond het ook erg heftig. Ook dat ze ergens een voorgevoel had en dan zo’n tragisch ongeluk pff
kijkt iemand ook ewout, de aflevering over alternatieve geneeswijzen? zit een jonge vrouw die allerlei behandelingen ondergaat en zij zegt, als ik kanker zou krijgen zou ik geen chemo ondergaan want chemo maakt alles kapot. vind het heel heftig.
Ja, eng hè? En zo zijn er steeds meer mensen op social media en real life.
Ja bizar he. Ik vond die vader met dochter ayahuasca ook heftig.
Wow ik kijk dit nu. Omg ze zijn echt verschrikkelijk
Ok heel late to the party, want heb het Perfecte Plaatje net pas teruggekeken. Maar kwam even checken of iemand hier de vriendschap tussen Kaj en Fresia ook zo cute vond! Hahah vond dat nog het leukste om te zien 🥹
Ja maar wel bloedzuigers haar leeg laten zuigen en als Ewout vraagt waarom ze dat nou doet heeft ze daar eigenlijk geen normaal antwoord op .
Kijk, dat je voor jezelf besluit geen chemo te nemen. Prima. Maar ze zegt ook dat ze haar dierbaren mee zou nemen naar dat centrum waar ze zelf heen is gegaan ipv chemo??
jaaa dat vond ik ook heel raar? ik kreeg sowieso de indruk dat ze niet zo goed wist waar ze mee bezig was. maar gewoon doen om het doen. en ook dat ewout zei van als je straks weer in het vliegtuig zit heb je toch die stralingen gelijk weer etc. ja maar dan ben je in ieder geval gereinigd??? heel vreemd allemaal
Ze hebben allebei hetzelfde kapsel
Kijken jullie weer Waar Doen Ze Het Van? Ik word er steeds agressiever van
Een Klusretraite aanbieden aka gratis klussers in huis halen
Wij hebben zojuist via NPO start de volgende gekeken, waarin DJ vertelt over hoe hij een gebroken heup liet helen. Enigzins bijzonder.
Ik zou het niet enigszins bijzonder noemen, maar heel bijzonder. Ik blijf het ook altijd interessant vinden hoe zulke type mensen altijd een les leren uit zulke ervaringen en wat ze er dan over weten te vertellen. Zoals nu dat hij scheef loopt en dat hij dan blaat het een teken was om weer op het rechte pand te komen oid. Ik kan het niets eens exact ophalen maar ik dacht echt: .
Ik krijg trouwens altijd het idee dat Chantal hem als een soort Messias ziet. In die stukjes dat ze geïnterviewd worden, kijkt zij hem altijd zo starend en bewonderingswaardig aan.
Nou, dat wordt wat volgende week
Ik vind nog het mooiste hieraan dat de klussers, die dus 6 uur per dag GRATIS voor ze werken, ook nog 11 euro onkostenvergoeding aan hen betalen wie trapt hier nou in
En die pot!!!
Wat een contrast met dat gezin dat het moet doen van gratis producten uit een weggeefkast en dan die vent die 5 huizen van een half miljoen in zijn achtertuin laat bouwen voor z’n kinderen
en 20 honden heeft
En dat retraitekoppel, daarvan hoop je toch dat de boel een keer instort. Ik snap niet dat ze zoveel leningen hebben bij vrienden. Vind het zo vaag allemaal, hoe dit werkt. En hoe mensen hier intrappen.
Ja en hij vond het een geweldige ervaring die heup breken