Maar zijn wel haar baby’s
Die dj is toch ook gewoon op z’n achterhoofd gevallen lijkt me
En dat rijke gezin lijken wel allemaal acteurs
Ik vind die twee van Elizabeth zo lief . Zo sneu dat ze zon labbekakkerige bewindvoerder hebben. Zij zouden er zoveel baat bij hebben als iemand ze gewoon even alles duidelijk uitlegt en wegwijs maakt. Hopelijk krijgen ze wel wat begeleiding als ze uit bewind gaan. Snap ook niet waarom dat nog steeds is terwijl ze al 6 jaar schuldenvrij zijn.
Denk dat begeleiding wel goed zal zijn, een van de dochters kocht kleding met Klarna want ze had haar kinderbijslag nog niet. Da’s natuurlijk ook een soort schulden wat je steeds opbouwt, ook al is het maar klein.
In de nieuwe aflevering gaan de prijzen omhoog na een afspraak met de financieel adviseur (of wellicht een meer een coach). Daarna hebben ze een heel ongemakkelijk gesprek met de huidige gasten. €14 voor een plek op de slaapzaal (en natuurlijk ook werken), de ‘kamers’ zijn duurder (€720 per maand, maar dan kan ik verkeerd verstaan hebben).
Huh is dat die vanavond op tv komt? Zin om te ergeren! I am ready
Ja ik kijk nu ook haha.
Ik vraag me ook af hoe je dit kunt betalen? Want die mensen hebben geen normale baan hiernaast lijkt me?
Ja, via npostart was hij al te kijken, ik was ook verbaasd.
@Phoebs ze hebben voor heel veel dingen leningen bij familie, vrienden en investeerders(?).
Nee ik bedoel die gasten zelf die daar komen werken! Want je betaalt dan 720 euro als je daar een maand zit?
Volgens mij zei ze dat het 50% duurder is geworden en nu €720 kost. (Inclusief 28uur werken)
Ik kan me gewoon zo niet voorstellen dat je liever kreupel bent ipv je laat opereren. Man man man
Ik vind dit seizoen eigelijk alleen het zweverige gezin leuk/irritainment. De rest allemaal zo matig interessant.
Vind dat gezin met die dochters wel leuk! Die ene vrouw met dat Landalhuis vind ik ook soms irri
Ik vind die DJ toch zo’n hoog irritainment gehalte hebbben. Hij zit er maar een beetje glazig bij, met die schaapachtige lach. Hij ziet eruit alsof hij van zijn kruk valt als je BOE roept Maar, wel leuk dat die kinderen zo blij zijn. Ook bij het arme gezin, hele blije kinderen.
Ik zit waar doen ze het van te kijken en vind het zo leip dat bewindvoering 160 euro per maand kost, maar je dan langs de rechter moet om ervan af te komen.
Verder aan het genieten van de mensen die bereid zijn 28 uur voor gratis te werken en daarnaast te betalen voor een bed op de slaapzaal van die twee gelijkharigen.
Echt mijn oren klapperen bij alles wat ze zeggen zowat
Ik moest ook wel lachen om die vrouw van dat rijkste stel die “gewoon op de markt haar kleding koopt” en dat met droge ogen verteld in een jas van Moncler (tenzij nep dan heb ik niks gezegd)
En die Anita vind ik zo moeilijk irritant en zij doet ook echt domme besparingen heb ik het idee
Ik kijk nu Van Onschatbare Waarde en zo’n mens verkoopt een enorm kitscherige Louis Vuitton beer. Wat een ellende zeg! Vind het ook niet zo bij het programma passen.
Ik krijg ook helemaal plaatsvervangende stress elke keer dat dat zweverige koppel in beeld komt. Al die leningen overal, ik zou echt continu buikpijn hebben.
Bij zulke mensen komt het altijd goed
Mwah, dat vraag ik me af. Ik zat deze week even op hun insta te kijken en er staan wel meerdere posts op waarbij er tussen de regels door te lezen is dat het kaartenhuis wel aan het instorten is.
Ze zoeken een investeerder voor €70000 voor een stuk grond en ook de laatste post gaat erover dat het allemaal onzeker is, dat er afmeldingen zijn en dat ze de kosten niet kunnen dekken.