Machiel doet me denken aan Arie Boomsa.
‘Heb je al van Marieke gesmikkeld’
Ik krijg echt rugpijn van hoe ze bij Walter in de bus zitten.
Het ziet er sowieso allemaal troosteloos uit bij Walter. Alsof ze ergens in Drenthe bij iemand in de achtertuin aan het kamperen zijn ipv de Franse kust
Machiel heeft een tattoo van een fiets omdat hij geen zin had in een fietsweekend en toen toch ging en het bleek wel leuk te zijn??
Sorry maar als je daar al een tattoo van neemt maak je echt weinig mee
Marion en Sytse die aan 't appen zijn als die nieuwe Hoedman aan het mediteren is
Machiel, wat een engerd!
Hahaha sytse zo blij in aflevering 3
ONL Afl van donderdag
Die Karlijn is zo hard haar eigen graf aan ‘t graven, echt niet om aan te zien
Typische pabo meid
Ik dacht dat je het over Martijn met de sjaal had en vond het ook toepasselijk
Ja, het is zo erg. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zou nog liever op date gaan met Martijn dan met Walter.
Wow bold statement
Ik vind die 2 nieuwe knullen bij Marieke in zweden wel leuk
Ja, je kunt veel van m zeggen, maar hij dóét tenminste nog dingen en hij initieert, zij het discutabele, gesprekken.
Niks tergender in het leven dan zo’n passieve, nikszeggende gast als Walter
“Gesprekken”
Moet zeggen dat de cringe voor hem bij mij wel gehalveerd is sinds de nieuwe dame in de aflevering van donderdag. Maar moet er alsnog echt niet aan denken langer dan een uur met Martijn opgescheept te zitten.
Ja hoe is hij docent denk ik dan
Ja, daarom staat er als toevoegsel discutabel bij. Hij próbéért wat op een erg gekunstelde en onoprechte manier, maar die Walter die staat alleen maar zo naar beneden te kijken.
Bij die nieuwe chick vind ik Martijn juist extra cringe: die vorige zette hem heel terecht op zijn plek en probeerde hij een poker-face op te zetten, terwijl je de frustratie zag branden achter zijn gezicht.
Die nieuwe is ondergeschikt en ziet hem echt als DE MAN en DE LEIDER en daar geilt hij op, omdat hij tot zijn enkels in de feminine/masculine retoriek zit. Hij valt duidelijk niet op haar, maar gebruikt haar gewoon om zijn eigen ego weer lekker op te vijzelen.
Oh mijn god Walter in de aflevering van morgen ineens zo gevoelig