Sint en de Leeuw is echt weer genieten. Ine als drag, I can’t! 🥹
Karlijn is echt zooo dom bezig. Het is niet jouw programma, gun die jongen ook wat.
En ik vind Marieke uit Noorwegen steeds leuker! En die Teun ook heel leuk met die bus. Maar lijkt me vreselijk met en parkeerplek zoeken haha
Ja volgende week is echt exit Karlijn denk ik
Ik heb Marieke echt in m’n hart gesloten haha, vind haar zo’n authentiek persoon. Hoe zij zich open stelt naar iedereen. Ik vind Teun ook leuk.
En ja Karlijn moet echt naar huis. Ik vind het kut om te zien omdat ze het zo leuk hadden met z’n tweeën, maar dit werkt echt niet voor haar en en ook niet voor de andere mensen ik heb wel sympathie voor haar omdat het wat mij betreft duidelijk een soort heel pijnlijk oud zeer is, wat ze denk ik liever ook niet voelt, maar ze verziekt de sfeer enorm en het gaat hun echt niet dichter bij elkaar brengen. De situatie lijkt mij sowieso echt moeilijk, ook als je niet ziekelijk jaloers bent, maar Youri zegt ook steeds dat hij wel een flirt is en ik krijg niet de indruk dat hij veel begrip heeft voor jaloezie en haar daarin echt gaat kunnen helpen etc. Ik denk niet dat ze dat aankan dus ze zijn sowieso niet compatibel.
Ik word inmiddels kotsmisselijk van überhaupt het woord verlangen
Ik snap echt niet hoe die Alex met zijn twee kids (waarvan één van 2?!) denkt te passen in het leven van Marieke. Hij praat er ook zo nonchalant over, ja ok je kunt met vakanties naar het buitenland, maar verder?
Maar hij is wel de leukste bij haar tot nu toe
Haha toen Marieke iets zag bewegen in het bos was ik even bang dat het Machiel was
Ahh ik heb tot en met woensdag gekeken maar Martijn verliest helemaal z’n act met een nieuwe meid en omg ik vind het nog erger dan tantra Martijn
Wat knap van die date van Walter dat ze precies weet waar hij geraakt wordt. Hebben niet veel mensen inderdaad, bij verdriet last krijgen van je buik
Die bodyscan was ook de meest agressieve bodyscan die ik ooit gezien heb VOEL JE HET!!! VOEL JE HET NU!!!
Haha ja wat een irritant gedweep. Liefst spoel ik bij hen ook verder
Oh mooi ze gaat naar huis bye
Ik ging echt helemaal stuk “ehh ja ehhh ja ja ik weet waar mn bilnaad zit” hahaha ik ken niemand die zo sociaal onhandig en ongemakkelijk is als Walter ik ben ook aan Walter gehecht geraakt
Bedoel je niet de afl van donderdag?
Martijn: je moet kiezen hoe je vannacht wil slapen da’s vet
En dan kiest die nieuwe vrouw hem niet uit en dan is hij helemaal gepikeerd
En dat lacherige gedoe tussen Willemijn en Martijn met dat zij vroeger bijna feministisch was??
Ja ik vond al hoe hij zo praat in de aflevering van woensdag over “lekker figuurtje” en dan die gore blik en dat letterlijk juichen als zijn er is. En dat hij dan begint over dat hij met hun allebei tegelijkertijd wil slapen.
“Vroeger was ik gedreven door lust” jaja nog steeds hoor dat is duidelijk. Kan je het wel in een tantra jasje gieten maar je blijft gewoon denken met je vieze pik
En had in het “volgende keer” stukje gezien dat hij helemaal geïrriteerd wordt over dat die meid niet bij hem wil slapen? Nou goed ga die aflevering nu kijken en kan niet wachten
Net een veertienjarige puber die zichzelf en de wereld om zich heen probeert te ontdekken, maar faliekant mislukt.
Marieke en Teun zijn zoveel meer volwassen en die zijn echt begin 20.
Ja, eng gewoon zo goor. Hij wil dat ze hem aanbidden, terwijl hij tot nu toe eigenlijk niemand wil. Hij vindt alleen dat die ene nieuwe een lekker strak lichaam heeft wat hij heel duidelijk geil vindt.
Ik gaf die Alexander bij Marieke nog een voordeel van de twijfel maar dit is zijn Instagram bio
Sowieso is zijn hele instagram echt kapot cringe
Oooohhh neee wat vreselijk. Die onderste twee zijn programma’s waar hij aan mee heeft gedaan ook
Ik was in het voorstukje nog echt enthousiast voor Marieke maar ik vind het ook echt een loser. Ik weet even niet of het in de aflevering van donderdag of vrijdag zat, maar dat hij al in de eerste 10 minuten meteen gaat beginnen over hoe ze het zouden doen als ze een relatie zouden hebben vond ik zo lame. Maar dat hij dan zo gaat pushen op dat Marieke alcohol drinkt?? Doe even normaal, ze zegt 5 keer nee. Was ook verbaasd dat ze er uiteindelijk in mee gaat, dat had ik niet van haar verwacht.