Nu op tv-topic #2

Zijn eerste zes post zijn allemaal ONL-fragmenten :sob:

Dat Marieke ook vond dat ze aan het flirten waren. Als die strandbarscène haar flirtstandaard is, vind ik dat behoorlijk bedroevend.

3 likes

Ik ben de docu over Robbert Rodenburg aan het kijken, en vind het echt schrijnend (als ex-christen). Dat gesprek op de Driestar en met de dominee vond ik echt genant de plank misslaan, en met zijn ouders ook zo kil… Die docenten en dominee zo jolig vriendelijk doen, maar ondertussen zo gaslighten en iemand gewoon letterlijk niét accepteren. Pff, wil hem een telkens een dikke knuffel geven.

9 likes

Die hugo bij Marieke doet met echt een beetje denken aan mijn ex. Sowieso veel van die mannen van Marieke hahaha. Het klinkt alsof hij echt veel minder levenservaring heeft en hij komt uit een “makkelijk” gezin. Ik vind Teun echt zoveel leuker, maar volgens mij vind ze hugo vooral heet.

1 like

Teun is zo’n cutie, echt een leuke gast.

3 likes

Er kwam echt niets uit die jongen

4 likes

Omg die man met 2 kinderen bij Marieke!!! Wat een sukkel. Wat denk je te komen doen met een vanlifer als je kinderen zo jong zijn?

En in de aflevering van vandaag dat hij om half 6 aan gaat kloppen omdat hij niet lekker lag boehoe. T leek ook nog alsof Marieke voor hem die tent ging betalen. En als ze erin liggen dat hij zegt: oja soms moet jij gewoon even gepijnigd worden als je stout bent geweest. Klap op de billen. Maar daar heeft hij geeeeeen ervaring mee hoor. Mijn hemel wat een low value man en wat gun ik die meid meer zeg Jezus.

6 likes

En dan ook nog ff meedelen “the most luxurious one with a good mattress”

4 likes

Wat een treurnis bij Dave met dat busje op een geasfalteerde parkeerplaats

3 likes

Weeeer een nieuwe bij Dave (echt why) maar ik vind hem zo’n slappe zak he. Sowieso als die nieuwe meid een door hem uitgekozen hottie was dat ze wel mocht blijven, maar nu kan 'ie zich ineens niet meer openstellen omdat er al 2 meiden zijn, sure

2 likes

Ja ik vind het echt jammer dat marieke van die vreselijke mannen krijgt want ze is echt een leuke meid.

Oh en aan het voorstukje te zien vandaag Karlijn naar huis. Beter! Ik vind het wel leuk hoe joeri karlijn en krissie meteen zo leuk vind, want het zijn beide niet de standaadd knappe meiden.

3 likes

Neeeee ik ben Walter echt gaan waarderen. Emotioneel totaal incapabele man, echt een groot kind,maar hij probeert het wel. Sinds hij zo van slag was over het vertrek van Nadine of Nadia of hoe heet ze gun ik hem wel liefde

Als hij z’n best doet tenminste want ik gun de vrouw in kwestie ook liefde haha maar ik heb het idee dat Walter zich echt graag wil open stellen!!

Dave is gewoon echt een loser :joy:

Haha ik moest zo lachen toen Dave tegen Carmel zei dat hij liever op zo’n parkeerplaats staat ipv bij het Gardameer??? En dat Carmen dan zegt ja dat is meer voor families niet echt romantisch

Hahaha wat? Die naar pis stinkende parkeerplaats is echt vrijheid en romantiek ja zeker

3 likes

Wel van die standaard spontane en positieve meiden en dan zijn zulk soort mannen al gauw tevreden

Hahahah ja. In mijn hoofd is Rianne trouwens het type daf alle mannen wel leuk vinden: positief, gewoon knap, beetje jeugdig en niet te dominant

1 like

Ja. Als volwassen kerel naar je vader refereren als papa is toch wel zo ontzettend infantiel he.

4 likes

Die huilscene in dat busje :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja ik heb foto’s gemaakt en verspreid om te delen in de cringe

Aaaaahhhhhhhhh ja godverdomme ik moet bijna KOTSEN

“Ik ben achtendertig en ik ga met pensioen :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:”

Ik ben fysiek aan het schreeuwen ik kan het niet aan

1 like

Van waar is die blauw/witte sherpa jas die Karlijn steeds aan heeft! Ziet er zo chill uit…

Zo heerlijk die dynamiek tussen de energycoach en Walter. Zij zo hup hup chop chop, de hele tijd bezig Walter uit zn druilerigheid te trekken.

En whahahaaa Martijn op dat paard!! Ik ga stuk. Heeft ie net gezegd dat het paard vrij wil zijn, half uurtje later zit ie erop te galopperen(?) waarbij dat paard helemaal ineengekrompen lijkt, koppie omlaag en zo spastisch. Alsof ook het paard denkt: dwing me niet zo man :rofl:

Misschien is dit een normale paardrijlook van dat paard hoor, geen idee, maar het was grappig

Verder hoop ik echt dat het Teun wordt bij Marieke!!! Hij lijkt op Rutte btw

2 likes