Nu op tv-topic #2

Dat gesprek bij walter met die vriend :joy:

“Ja jij bent altijd goed in advies geven”
“Luister naar je gevoel”
“Ahhhh”

En Martijn met die kus op de wang en dat huilen. Zo vermoeiend.

En bij spaanse marieke vind ik het zo jammer dat er niet nog een man is gekomen, want alexander is zo een droplul. Je zou hem maar wel leuk vinden en er daarna achterkomen dat hij alleen maar mee deed voor bekendheid.

2 likes

Ik vind het zo gek dat sommigen voor mijn gevoel beginnen met echt een paar dagen lang maar één persoon, en bv bij die Joeri had ik het idee dat er elke dag iemand op de stoep staat.

Wanneer ONL reĂŒnie???

1 like

Ik snap dat ook echt niet. Gek dat er bijvoorbeeld bij Marieke in Spanje zo weinig mannen zijn langs geweest.

2 likes

Ik had helemaal niet door dat dit al de laatste was!

Online kan je trouwens lezen hie het gaat met de mensen die naar huis gingen en dat bericht an machiel is echt weer tekenend:

Ik zie dat online ook gewoon staat hoe het met de matches van vanlifers zelf gaat, dus hierbij

Joerie en krissie → hebben nu een half jaar een relatie
Marieke en die mediageile man → nog 1 keer gevideobeld en hij wil graag enrico en de hele crew bedanken en staat open voor presentatieklussen en nieuwe reality tv.
Martijn → had al geen match
Mariek → had al geen match
Marion en sytse → (nog) niks geworden
Walter en Roos-marijn → niks geworden
Dave en Carmen → niks geworden, maar wel tommie ontmoet. Carmen woont trouwens ook in een camperbusje.

1/7 succes

Misschien kunnen de gasten die dit seizoen langskwamen volgend jaar zelf mee doen? Looking at you Teun en Naomi!

4 likes

Ik zit al ruim drie uur lang dat boxing influencers te kijken (saaaaai) en straks komen eindelijk die melvin en dave. Man man man het werd zo groot gemaakt maar tot nu toe een saai event hoorrrrr

7 likes

Wat een ultieme faal net, dat hij de verkeerde winnares uitriep

6 likes

Ja heel apart! Volgens mij hoorde het erbij maar vond het niet grappig of gepast. Vind sowieso niks grappigs en de interviews kut

3 likes

Wel een heerlijk opkomst lied! Want amsterdam isssss :x::x::x:

1 like

Haha love Dave met dit nummer

Tja niet verrassend dit

1 like

Kaj en Monica komen ook zwaar ongeĂŻnteresseerd over zeg

3 likes

Die gast was sowieso echt heel slecht. Rate timing en heel amateuristisch.

Voor de rest indd niet verrassend rondon Dave.

2 likes

Pfff echt 0 charisma die 2.

1 like

Monica was ook ziek toch?

Ow serieus? Dat heb ik niet meegekregen. Ze zag er wel prachtig uit, dus respect wat dat betreft als ze ziek bleek te zijn

Er is bij boer ayoub ingebroken tijdens het event, triestig

Nog even en dan is Herman presentator :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja ik zag een story van haar met allemaal paracetamol en keeltabletten enzo.

1 like

Love wel dat het niveau in ieder geval beter is. Niks zo ergerlijk als slimste mens kandidaten die niks weten.

5 likes