Nu op tv-topic #2

Oh het doet pijn om dit te lezen zeg, wat een ellende
En wat een kutprogramma dat spoorloos

2 likes

Kijkt iemand ook No Way Back op sbs? Ik erger me al een paar afleveringen aan Dennis. Vind het ook jammer dat Danny, Jaimie en Janice naar zo’n kamp zijn gestuurd. Had het hun gegund om verder te komen

Wie kijkt nu ook Make up your mind? Hebben jullie al een idee?

Veel herkenning maar verder geen flauw idee :joy:

2 likes

Ik kijk ook, maar ben hier altijd zo slecht in :joy:
Mijn man zei bij die ene met die vlammen Jeroen Spitzenberger trouwens

1 like

Die heeft al eens mee gedaan

1 like

Oh haha

2 likes

Die met die vlammen: Waldemar Torenstra misschien?

1 like

Heeft ook al eens meegedaan!

1 like

Oooh haha ik stop met wild guessing haha

Pia panna cotta is een tv kok vermoed ik

1 like

Polly had iets met de tweede kamer aan → geld uit de paraplu → oud-minister Jan Kees de Jager

Polly is al onthuld hè?

Haha meen je? Ik loop achter met kijken :joy:

1 like

Roxanne herkent al die zangers haha, wel heel knap!

1 like

Ik dacht bij die rode nu aan Giel Beelen door het silhouet, maar de hints lijken te wijzen op iemand met een reisprogramma? Chris Zeegers?

Ja Giel Beelen schoot bij mij ook door m’n hoofd. Ook door z’n gezicht met die kuiltjes, z’n tanden en die eh ja, pukkels? :sweat_smile: Kan het nu niet meer niet zien ook.

Edit: oh en heette hij nou Minnie Belle? Want dat zou een hint kunnen zijn naar dat ie zich toen live oraal heeft laten bevredigen door een callgirl.

Edit 2: OH of het is een hint naar de Giel Mobiel, die mobiele telefoon die altijd van de ene naar de andere bn’er ging toen in zijn ochtendshow.

Giel Beelen was een tijdje op wereldreis toch. Ik vind het gezicht namelijk heel duidelijk op dat van hem lijken.

Minie Bellen - Giel Beelen klinkt ook wel logisch.

1 like

Oh geen idee maar dat zou het wel verklaren. Toen hij net lachte zag ik het ook nog duidelijker dus ik denk wel dat het hem is! En idd de hint naar de Giel Mobiel past ook mooi.

4 likes

Jan de hoop dit?

1 like