Ik zie nu iets van die nieuwe serie Woeste Grond en het is echt zo slecht geacteerd en ook echte slechte dialogen
Spuit 11 hier want ik loop nog achter met opweg naar liefde. Maar moet even delen dat ik die surfplank van Martijn met hulpstuk eronder hilarisch typerend voor hem vind whahahhahaa echt een pensionado op alle vlakken
En dat ik alle vrouwen van dit programma geweldig vind. En alle mannen mwehhh behalve Teun en een paar andere mannen van Marieke Zweden
Gaan er nog forummers naar Make up your mind kijken vanavond?
Yess!
Heb jij al een idee?
Nee geeen idee! Jij?
Zit nu te denken aan Sven Kramer bij Sheila…
Ik dacht Thomas Berge
Oh ja!
Hij heeft zijn vriendin hier ontmoet!!!
Katja Schuurman?
Oh wauw dat liedje bij de conference
Zo, echt goed!
Haha ik kijk nu ranking the stars maar wat een megaaa random selectie mensen, Robèrt, Lilian Marijnissen (??) en strafrechtadvocaat Sebas Diekstra tussen Glennis Grace en Patty Bard hahaha
Snap ook echt niet waarom een Lilian of Robèrt daar zit.
Maar dat is toch juist wat het leuk maakt? Als je daar allemaal met dezelfde types zit is het niks aan. Denk trouwens dat het nooit meer zo leuk wordt als echt de eerste seizoenen waarin iedereen altijd volledig werd afgezeken . En ik mis richard groenendijk.
Haha ja is ook zo! Ben alleen echt verbaasd dat iemand als Lillian Marijnissen zich daarvoor leent
Ik was het meest verbaasd over Robert, die man zwemt in het geld en heeft echt geen publiciteit voor z’n bakkerij nodig of wat dat ook. Vaak zitten daar van die slechte acteurs, of vergeten zangers “celebs” etc. Die dan graag weer ff in de schijnwerpers willen staan. Ja Lillian verbaasde me ook een beetje. En haar kledingkeuze ook
Nog meer boomer oma forummers die BBC First kijken? Net Return to Paradise gekeken en ik ben gelijk weer fan! Al blijft Death in Paradise toch de beste serie
Die moet ik dan snel terugkijken!
love bbc first
Zit Eva te kijken en wat eng eng eng wijf is Rita Verdonk toch