Nu op tv-topic #2

Heb nu twee afleveringen gezien van Briljante breinen, maar ik vind het echt jammer dat ze elkaar er uit kunnen stemmen. Zo gaan de sterken het eerst naar huis terwijl zij juist het meest ‘briljante brein’ lijken te zijn? Vind dat echt jammer en niet eerlijk, vond de eerste twee afvallers ook echt niet terecht. En hoop ook dat er wel wat meer variatie komt ipv vooral geheugen dingetjes.

@Bertie vind jou wel echt leuk overkomen! En ook leuk dat je hier schrijft hoe het voor jou was om mee te doen.

3 likes

Ik kijk briljante breinen nu weer want vind de deelnemers best leuk. Maar die eerste opdracht nu ook weer pfff, dat is toch gewoon algemene kennis en heeft echt niks te maken met een briljant brein. Zo jammer! Ze hadden dit zo leuk kunnen maken maar dit is zo basic gedaan.

Huh dat met die helmen? Dat was echt sick moeilijk haha.

1 like

Ik kijk nu aflevering 4 van Briljante Breinen en jeetje, die vragen die ze dan achterstevoren stellen :open_mouth: Echt heel knap!
Zelfs met de tekst in beeld had mijn brein een grote error en over het algemeen ben ik best goed in zulke quizvragen maar vraag me niet om het andersom te doen :joy:

Ik heb die opdracht meegedaan met mijn ogen dicht en dat ging nog best goed :joy:

1 like

Ik kijk nu de nieuwste aflevering van Kees vd Spek en vind het heel heftig. Heeft iemand anders de aflevering ook gezien?
Ik hoop zo dat iemand de familie alsnog kan helpen. Wat een verdrietige situatie :cry:

Ja! Vond ‘m ook aangrijpend… Alleen die vent komt vast nooit achter de tralies.

2 likes

Zit er ook iemand klaar voor Niels Laros op de 1500 meter?

1 like

Nu wel, haha

2 likes

Aaaah jammer

3 likes

Zeg dat!

Jaaa, zo knap gelopen!

3 likes

Net gekeken. Wat heftig en verdrietig allemaal. Die arme ouders en zus… Je zou ook zo graag in het slachtoffer haar hoofd willen kijken om te weten waarom ze dan toch weer terugging.

2 likes

Is dat die van maandag?

Ja, die van maandag 15 september

Briljante Breinen afl 5

Echt nice dat dat andere team Ramses dik heeft ingemaakt, dat hoopte ik al, vind hem zo onsympathiek. En dan ook nog eens doen alsof hij alles perfect weet over het songfestival, wat een afgang :joy:

Ik moet nog verder kijken maar ik hoop dat hij er vandaag uitvliegt, maar dat zal wel niet met al die sneaky bondjes van hem. Op de een of andere manier vinden ze hem allemaal heel cool

Edit: Oh jezus hebben ze 'm ook nog gered en heeft 'ie nu OOK nog de briljant. Al snap ik 't ergens ook wel want hij is het minste een concurrent

8 likes

Briljante breinen aflevering 5

Aah ik vind het echt jammer dat je eruit bent @Bertie! Zo’n leuke persoonlijkheid heb jij. Awi vind ik ook jammer. Sinds aflevering 4 ben ik totaal afgeknapt op Ramses, vond zijn houding daar echt niet leuk, dat expres verliezen en hoe hij deed tegen Aranka. Had hem 10x liever zien gaan.

10 likes

Ik vind dit seizoen van Beste Zangers zo tof dit jaar :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Briljante breinen aflevering 5

Ik vond je ook echt zo leuk @Bertie ! Echt heel jammer dat je eruit bent, had jou het geldbedrag heel erg gegund.

6 likes

Helemaal mee eens @Bertie! Ik dacht bij die laatste opdracht wel, ahhh, waarom doet niemand dit in alfabetische volgorde???

3 likes