Ik kijk nu de nieuwste aflevering van Kees vd Spek en vind het heel heftig. Heeft iemand anders de aflevering ook gezien?
Ik hoop zo dat iemand de familie alsnog kan helpen. Wat een verdrietige situatie ![]()
Ja! Vond ām ook aangrijpend⦠Alleen die vent komt vast nooit achter de tralies.
Zit er ook iemand klaar voor Niels Laros op de 1500 meter?
Nu wel, haha
Aaaah jammer
Zeg dat!
Jaaa, zo knap gelopen!
Net gekeken. Wat heftig en verdrietig allemaal. Die arme ouders en zus⦠Je zou ook zo graag in het slachtoffer haar hoofd willen kijken om te weten waarom ze dan toch weer terugging.
Is dat die van maandag?
Ja, die van maandag 15 september
Briljante Breinen afl 5
Echt nice dat dat andere team Ramses dik heeft ingemaakt, dat hoopte ik al, vind hem zo onsympathiek. En dan ook nog eens doen alsof hij alles perfect weet over het songfestival, wat een afgang ![]()
Ik moet nog verder kijken maar ik hoop dat hij er vandaag uitvliegt, maar dat zal wel niet met al die sneaky bondjes van hem. Op de een of andere manier vinden ze hem allemaal heel cool
Edit: Oh jezus hebben ze 'm ook nog gered en heeft 'ie nu OOK nog de briljant. Al snap ik 't ergens ook wel want hij is het minste een concurrent
Briljante breinen aflevering 5
Aah ik vind het echt jammer dat je eruit bent @Bertie! Zoān leuke persoonlijkheid heb jij. Awi vind ik ook jammer. Sinds aflevering 4 ben ik totaal afgeknapt op Ramses, vond zijn houding daar echt niet leuk, dat expres verliezen en hoe hij deed tegen Aranka. Had hem 10x liever zien gaan.
Ik vind dit seizoen van Beste Zangers zo tof dit jaar ![]()
Briljante breinen aflevering 5
Ik vond je ook echt zo leuk @Bertie ! Echt heel jammer dat je eruit bent, had jou het geldbedrag heel erg gegund.
Helemaal mee eens @Bertie! Ik dacht bij die laatste opdracht wel, ahhh, waarom doet niemand dit in alfabetische volgorde???
Wow dat zou echt heel sick zijn geweest!! ![]()
Briljante breinen:
ik vond @Bertie ook echt zo leuk overkomen, jammer dat je eruit bent! Ik vond Aranka wel echt een beetje irritant dat ze de hele tijd moest huilen echt om de kleinste dingen. En ze zei ook dat ze niet goed verbanden kan leggen, niet kan rekenen, niet goed kan leren. Vraag me af waar ze dan wel goed in zou zijn geweest. Die Ramses vond ik ook zoān bijzonder figuur. Komt echt over alsof hij heel graag cool gevonden wil worden, lekker egdy. Moest ook echt lachen dat hij het helemaal lief vond dat ze hem hadden gered, maar ze zagen hem gewoon als de zwakste speler
Ja ik ook. Hij heeft zoān irritante nonchalante houding. Denk echt dat hij mega irritant was op school haha.
Echt zoān Joost klein zoals hij daar zat met die sjaal op zijn hoofd.
Er is achter de schermen zoveel gebeurd rondom deze situ dat ze volgens mij niet meer wisten wat er nou in de aflevering moest komen haha. Ik vind dat Ramses er minder sympathiek uitkomt dan hij was en Aranka meer. En ik denk ook dat dat wel bewust is gedaan misschien, omdat hij er zijn schouders om kan ophalen en zij denk ik wat minder.