Spoiler winnaar sytycd
Wederom jammer hahaha…
Begrijp me niet verkeerd Femke is een hele goede danser, maar ik vind haar niet heel eigen ofzo?Vind haar technisch sterk maar zie niet echt haar eigen stijl
Spoiler winnaar sytycd
Wederom jammer hahaha…
Begrijp me niet verkeerd Femke is een hele goede danser, maar ik vind haar niet heel eigen ofzo?Vind haar technisch sterk maar zie niet echt haar eigen stijl
ze is zeker goedals danser, maar blinkt niet uit qua entertainment of persoonlijkheid. De eerste afleveringen viel ze niet op. Dus ja ben het helemaal met je eens. Echt jammer, want het niveau was echt hoog dit jaar.
Wij zijn het hier ook totaal niet eens met de winnaar van SYTYCD
. Inderdaad in het begin was diegene praktisch onzichtbaar.
Ik had de ander uit de top 2 ook als winnaar. Vond de winnaar niet echt opvallen dit seizoen
Vond die battle wel echt saai
Hoe kan Videoland een soort docu maken van minderjarigen die, voor deze 35+ doos heftig veel, drugs gebruiken. En waar zijn de ouders in dit scenario om dit tegen te houden?!
Die ene meid was ook met 2 vrienden ballonnen aan het doen terwijl haar moeder boven lag te slapen
Wat ze ook zei dat iedereen die ze kent zo’n ongezonde coping had. Ik herken dat dus helemaal niet van de kleine 20 jaar terug toen ik die leeftijd had. Ben niet in een grote stad opgegroeid maar ook niet beschermd oid. Tuurlijk waren er toen ook leeftijdsgenoten met zulke issues maar dit vond ik toch wel anders overkomen…
Dit gaat ze ook hun leven lang achtervolgen als je ergens een keer een serieuze baan wil en ze googlen je naam…
Vond het ook heftig om te zien.
In onze tijd gingen we wel op stap en dronken we een paar breezers/smirnoffs etc. Maar dat drugsgebruik zo normaal is voor de huidige tieners. En dat ze er ook vrij makkelijk aan kunnen komen…
Ik hou mijn hart vast voor als mijn kinderen straks op de middelbare zitten.
Iemand deze gezien? Had van mij nog iets verder uitgediept mogen worden (meer over postpartum depressie en psychische gezondheid van jonge moeders) maar vond m heel aangrijpend
Pff haar overlijden ging toen ook viral op Linkedin. Kan me herinneren dat ik die aankondiging en de adviezen die ze mee gaf best heftig vond om te lezen
Edit: Och ik ben nu bij het stuk over de vrouw bij de Kralingse Plas (ik gebruik even expres geen namen). Dat had ons echt in zijn greep toen. Iedereen keek naar haar uit. Wat ingrijpend dat ze niks heeft achter gelaten
Nu bij nieuwsuur Jeroen en Jeroen
Ik vond hem heel aangrijpend. Heel mooi gemaakt, maar ik weet niet of ik de opzet echt geslaagd vind. Er gaat heel veel aandacht naar wat er in die vrouwen om ging en relatief weinig aan waar de omgeving is. Ik vraag me af of het ertoe doet wat zij precies dacht en van zichzelf vond en mis echt aandacht voor hoe je als partner of goede vriendin mist dat iemand zó diep zit. Tot op het punt dat zij tijdens je zakentrip alleen thuis is met de kinderen en van depressie in psychose glijdt. Niet om te victimblaimen, we doen allemaal maar wat we kunnen met de kennis die we op het moment hebben, maar het valt me echt op dat er afgelopen jaren veel docu’s zijn verschenen met een soortgelijke focus (even oneerbiedig: vrouwen hebben het zwaar, zo voelen ze zich, dat komt door o.a perfectionisme) en de rol van de omgeving vrijwel nooit wordt uitgediept.
Ja eens, het is vooral een portret en ws is dat ook gewoon de opzet van de serie. Maar zou wel graag eens een goede docu over dit onderwerp die een breder verhaal vertelt willen zien. Louis Theroux heeft ook een docu genaamd Mothers on Edge over vrouwen met een postpartum depressie, maar die heb ik zelf nog niet gezien.
Die is heel indrukwekkend vind ik! Maar gaat meer over de behandeling van moeders met een postnatale depressie/post partum psychose
Kijken andere forummers nu Call the Midwife? De zakdoekjes liggen al klaar
Ik heb morgen pas tijd om de aflevering terug te kijken maar tot nu toe vind ik het een zielig seizoen.
Mooi einde
heb deze serie gewoon meer dan 10 jaar gevolgd, het is echt de serie van mij en mijn moeder.
Volgens mij gaat er wel een spinoff komen.
Ja en nog een film! Gelukkig maar, want ik krijg anders afkickverschijnselen
Waar kijken jullie call the midwife? Ik kan nergens de volledige serie vinden helaas