Nu op tv-topic #2

Oh ik kan me niet herinneren dat er ook echt een topic was geopend en weer gesloten, maar ik vond het heel onhandig dat alles in dit topic werd besproken. Er zijn ook genoeg mensen die het programma niet kijken maar wel het topic lezen.

Dus @moderators kan B&B Vol Liefde een eigen topic krijgen? Ik vermoed dat 90% van de posts de komende weken hierover zal gaan, denk dat het erg gewaardeerd wordt als er een apart topic voor is.

Ik hoorde in de podcast van Televisië dat er van Reality Check nu dagelijks een podcast is over de aflevering trouwens, voor de liefhebbers. Heb maar half zitten luisteren dus weet niet of het wat is.

3 likes

Het oude topic is heropend :partying_face:

Thanks @Lula!

8 likes

Pfoe ik vind dagelijks een programma kijken al best veel moeite laat staan er ook nog dagelijks een podcast bij luisteren haha

1 like

Ik ben de aflevering van op1 aan het terugkijken, maar het Hans Klok effect op de haren van de mensen aan tafel werkt echt heel afleidend.

1 like

Lekker op de bank de intocht van de vierdaagse kijken! (en straks vochtige ogen krijgen van de mensen die rond 5u aankomen)

2 likes

Ahh alweer de laatste Sekszusjes van deze serie, vond het weer erg goed! Aanrader:

5 likes

Meer kijkers voor Zomergasten? Wel heel opmerkelijk dat die hoofdeconoom je baan opzeggen als je ernstig ziek wordt half lijkt te promoten. Vind Janine Abbring het wel echt goed doen. Ik vind het wel een interessante gast overigens, keuzefilm sla ik alleen mooi over.

3 likes

Ja, ik begreep ook niet waarom ze haar baan moest opzeggen?
Maar tot nu toe heel geboeid. Vond haar observatie uit Borgen wel een mooie boodschap voor onze eigen premier.

Had me nou juist een goed moment geleken om duidelijk te maken dat je juist dan beter ziek kan melden, maar goed, weet niet hoe het precies zit. Ze heeft wel een beetje bijzondere smaak qua fragmenten.

1 like

Vond net die uit The Square wel heel triggerend. Wil die film nu wel zien. Maar dit en met haar keuze film heel wonderlijk, inderdaad. Prettig wonderlijk wel, niet zo voorspelbaar of mainstream.

1 like

Het familiediner is terug :partying_face:

2 likes

wow dat jovd meisje nu bij op 1 is echt het prototype vvder

1 like

er komt vanavond een programma op tv over britse adel en ik kijk het nu alvast via npo plus maar stelt niet teleur.

2 likes

Hoe heet het?

1 like

het echte leven van de britse adel

5 likes

Thanks, gevonden!

1 like

Bedankt voor de tip! Vandaag teruggekeken en het was vermakelijk. Die kok helemaal met z’n beddenlakens op tafel, haha.

Wel zeggen ze allemaal dat ze echt niet rijk zijn. Maar wat is dan hun definitie van rijk zat ik mij af te vragen. Echt op instorten staat het ook niet ofzo. Ja behalve dan die van die Russische prinses. Die twee die al 40 jaar ofzo druiven telen zitten denk ik het beste in de slappe was met hun huishoudelijk personeel ook nog. Want even hé zou die ene het echt leuk vinden om al die ramen schoon te maken? Dat besteed je toch liever uit lijkt mij.

1 like

ja die russische is niet rijk nee, maar de rest natuurlijk wel, al vond ik de neef van de queen wel echt verfrissend. Adel en helemaal dat koningshuis staat in Engeland toch wel heel ver van de realiteit af. Ik denk wel dat ze in normale mensenbegrippen natuurlijk gewoon rijk zijn, en die hobbies van dat koppel zonder kinderen zijn natuurlijk geen echte manieren om geld te verdienen. Maar zon landgoed onderhouden kost gewoon ongelofelijk veel geld. Dus ze hebben het niet vrij in cash om aan andere dingen te besteden.

2 likes

Nick en Simon zitten nu in I want your song. Maar die 2 gingen/zijn toch uit elkaar? Lullig dat dit dan nu nog op tv komt

Wat is nielson vervelend met zn popie jopie clowntjes gedrag in beste zangers

2 likes