Had me nou juist een goed moment geleken om duidelijk te maken dat je juist dan beter ziek kan melden, maar goed, weet niet hoe het precies zit. Ze heeft wel een beetje bijzondere smaak qua fragmenten.
Vond net die uit The Square wel heel triggerend. Wil die film nu wel zien. Maar dit en met haar keuze film heel wonderlijk, inderdaad. Prettig wonderlijk wel, niet zo voorspelbaar of mainstream.
Het familiediner is terug ![]()
wow dat jovd meisje nu bij op 1 is echt het prototype vvder
er komt vanavond een programma op tv over britse adel en ik kijk het nu alvast via npo plus maar stelt niet teleur.
Hoe heet het?
het echte leven van de britse adel
Thanks, gevonden!
Bedankt voor de tip! Vandaag teruggekeken en het was vermakelijk. Die kok helemaal met zân beddenlakens op tafel, haha.
Wel zeggen ze allemaal dat ze echt niet rijk zijn. Maar wat is dan hun definitie van rijk zat ik mij af te vragen. Echt op instorten staat het ook niet ofzo. Ja behalve dan die van die Russische prinses. Die twee die al 40 jaar ofzo druiven telen zitten denk ik het beste in de slappe was met hun huishoudelijk personeel ook nog. Want even hé zou die ene het echt leuk vinden om al die ramen schoon te maken? Dat besteed je toch liever uit lijkt mij.
ja die russische is niet rijk nee, maar de rest natuurlijk wel, al vond ik de neef van de queen wel echt verfrissend. Adel en helemaal dat koningshuis staat in Engeland toch wel heel ver van de realiteit af. Ik denk wel dat ze in normale mensenbegrippen natuurlijk gewoon rijk zijn, en die hobbies van dat koppel zonder kinderen zijn natuurlijk geen echte manieren om geld te verdienen. Maar zon landgoed onderhouden kost gewoon ongelofelijk veel geld. Dus ze hebben het niet vrij in cash om aan andere dingen te besteden.
Nick en Simon zitten nu in I want your song. Maar die 2 gingen/zijn toch uit elkaar? Lullig dat dit dan nu nog op tv komt
Wat is nielson vervelend met zn popie jopie clowntjes gedrag in beste zangers
Vanavond nieuw seizoen van break free.
Wat een mooie beelden heeft hij van haar gemaakt.
Maar inderdaad wat een vreselijk verhaal.
Wat een triest verhaal. En ook zoân lullige dood zeg. En hoe ze het haar vriend hebben verteld zo casual, dat kan echtniet.
Ja t heeft soms wat âmooiste meisje van de klasâ vibes. Populair en geliefd bij iedereen, op de top van zijn/haar kunnen. Zoveel bereikt, zoân speciaal leven. Uniek in zân soort. Insert wensballon.
Maar vind t altijd wel mooi in beeld gebracht en t drukt je met de neus op de feiten hoe snel het mis kan gaan.
Haha exact dit. Ik zat gisteravond met gemengde gevoelens te kijken, het was in dit geval ook zoân knappe vrouw met zoân perfect leven (mbo diploma maar toch stage gekregen bij Glamour), wonend in Amsterdam (place to be), grote vriendenkring, lange relatie, liefhebbende ouders en dan ook nog een groot bereik op instagram. Niet omdat ik het haar niet zou gunnen, maar ze kiezen ze er wel op uit zeg maar. Terwijl ik soms wel denk dat het ook een tikkie minder kan, wat realistischer ofzo ![]()
Naja dat mooie plaatje is toch niet altijd zo? Ik weet niet of jullie eerdere seizoenen ook hebben gezien, maar dat is echt niet de standaardâŠ
Alsof ze uit 1000 mensen kunnen kiezen over wie ze zoân document kunnen maken.
Vind t altijd bijzonder om te zien hoe anders mensen zijn. Over mij valt echt niet zon programma te vullen. En tegelijkertijd denk je dan leef ik echt wel. Maar niet iedereen hoeft op wereldreis en zoân sociaal leven te hebben.
Ja precies. âZe haakte, had een hamster, keek veel te veel tv en op vakantie maakte ze de hele dag fotoâs van eekhoorns. Als we samen waren hingen we op de bank en deden bestelden we etenâ.