Nu op tv-topic #2

Ja de muziek wordt nog steeds inderdaad uit de playlist gehaald.

Vind het wel sneu dat hij dus nergens meer is geweest sindsdien.

2 likes

Hahah en dan ook echt, omgekomen op wildsafari op de Veluwe, na een schermutseling met een wild zwijn. Of na val van e-bike.

Nou ik ga naar de veluwe in oktober
 Hopelijk heb je geen voorspellende gaven.

2 likes

Ik denk dat er als je jong sterft echt uit alle krochten van je sociale leven mensen komen die iets bijzonders over je te zeggen hebben.

8 likes

Als die er zijn vast wel ja. Maar die zijn er niet altijd.

1 like

Ik had ook een beetje een gemengd gevoel bij deze aflevering. Misschien omdat ik steeds dacht “gaat het nĂș dan mis?”, aangezien ze verschillende keren het gevaar hadden opgezocht (die klif beklimmen in de schemering, etc.). Het werd een beetje sensationeel gebracht of zo. Het leek me wel een heel bijzondere vrouw die vooral heel erg zichzelf was, dat vond ik mooi om te zien.

Het is voor mij een heftig programma omdat ik zelf bijna ben overleden op reis (orgaanfalen door een onbehandelde infectie). Het is echt zo surrealistisch als zoiets je overkomt. Ik ga sowieso weer alle afleveringen kijken.

4 likes

Ja ik ben het er ook niet zo mee eens. Ik heb ook al de 2e aflevering van dit seizoen gekeken en dat was ook niet zo’n picture perfect leven. Vind het juist vaak mensen die heel erg zoekend zijn en wat rusteloos lijken.

1 like

Ik vind trouwens de rol van Chris Zegers zo overbodig in dit programma. Bij de aflevering van gister kwam hij maar ff in beeld? En hij praat nooit direct met de nabestaanden. Dus wat doet ie eigenlijk.

2 likes

Ik zie net een promo voor Jinek, maar er is iets anders aan Eva? Haar tanden?

1 like

Echt teringveel denk ik dan, maar dan denk ik ohja ongeveer elke Nederlander gaat tering vaak op vaca en zelfs in de meest afgelegen uithoek in de wereld sta je toch weer naast Annelies uit Putten.

11 likes

Ja valt me ook op? Kan er de vinger niet helemaal op leggen.

1 like

Ik vind Beste Zangers dit seizoen ineens helemaal leuk? Zelfs al is het zo slijmerig? Moest gister huilen bij het lied van Claudia en luister het nu de hele dag:

ben vandaag ongesteld geworden ook wel :sweat_smile:

Ben het trouwens met je eens over Nielson! Kan heel irritant zijn.

2 likes

Ja ik heb net terug gekeken, maar vond Nielson in deze aflevering wel minder irritant! En ja die liedje was echt super mooi.

Ik hoor trouwens nu dat mijn buurjongen bezig is met de aflevering terugkijken :joy:

Haha wat mooi die laatste zin

2 likes

Haha in de nieuwe afl zie je hem met koffers op Schiphol. Is hij ĂŒberhaupt wel het vliegtuig ingestapt :joy::sob::joy::sob:

4 likes

Hahaa jonge hij rolt elke aflevering maar een beetje heen en weer met een koffer of loopt over een vliegveld met een rugzak. Zn hele aanwezigheid in dit programma slaat helemaal nergens op. Dirk, ga gewoon naar huis.

3 likes

Ik kan echt niet tegen dat gejank bij beste zangers, kijken mensen hier met plezier naar?

Vooral als Claudia de Breij gaat lalalalalaën

10 likes

Arjan lubach heeft ook vandaag het forum bijgelezen, gaat over vliegschaamte :laughing:

Zo janken bij Break Free pfoe

1 like

Heftig verhaal inderdaad. Zo vreselijk. En wat erg ook voor die vriend
 wauw, zo plotseling en onverwacht ook

2 likes