Vanavond nieuw seizoen van break free.
Wat een mooie beelden heeft hij van haar gemaakt.
Maar inderdaad wat een vreselijk verhaal.
Wat een triest verhaal. En ook zoân lullige dood zeg. En hoe ze het haar vriend hebben verteld zo casual, dat kan echtniet.
Ja t heeft soms wat âmooiste meisje van de klasâ vibes. Populair en geliefd bij iedereen, op de top van zijn/haar kunnen. Zoveel bereikt, zoân speciaal leven. Uniek in zân soort. Insert wensballon.
Maar vind t altijd wel mooi in beeld gebracht en t drukt je met de neus op de feiten hoe snel het mis kan gaan.
Haha exact dit. Ik zat gisteravond met gemengde gevoelens te kijken, het was in dit geval ook zoân knappe vrouw met zoân perfect leven (mbo diploma maar toch stage gekregen bij Glamour), wonend in Amsterdam (place to be), grote vriendenkring, lange relatie, liefhebbende ouders en dan ook nog een groot bereik op instagram. Niet omdat ik het haar niet zou gunnen, maar ze kiezen ze er wel op uit zeg maar. Terwijl ik soms wel denk dat het ook een tikkie minder kan, wat realistischer ofzo
Naja dat mooie plaatje is toch niet altijd zo? Ik weet niet of jullie eerdere seizoenen ook hebben gezien, maar dat is echt niet de standaardâŠ
Alsof ze uit 1000 mensen kunnen kiezen over wie ze zoân document kunnen maken.
Vind t altijd bijzonder om te zien hoe anders mensen zijn. Over mij valt echt niet zon programma te vullen. En tegelijkertijd denk je dan leef ik echt wel. Maar niet iedereen hoeft op wereldreis en zoân sociaal leven te hebben.
Ja precies. âZe haakte, had een hamster, keek veel te veel tv en op vakantie maakte ze de hele dag fotoâs van eekhoorns. Als we samen waren hingen we op de bank en deden bestelden we etenâ.
Ja de muziek wordt nog steeds inderdaad uit de playlist gehaald.
Vind het wel sneu dat hij dus nergens meer is geweest sindsdien.
Hahah en dan ook echt, omgekomen op wildsafari op de Veluwe, na een schermutseling met een wild zwijn. Of na val van e-bike.
Nou ik ga naar de veluwe in oktober⊠Hopelijk heb je geen voorspellende gaven.
Ik denk dat er als je jong sterft echt uit alle krochten van je sociale leven mensen komen die iets bijzonders over je te zeggen hebben.
Als die er zijn vast wel ja. Maar die zijn er niet altijd.
Ik had ook een beetje een gemengd gevoel bij deze aflevering. Misschien omdat ik steeds dacht âgaat het nĂș dan mis?â, aangezien ze verschillende keren het gevaar hadden opgezocht (die klif beklimmen in de schemering, etc.). Het werd een beetje sensationeel gebracht of zo. Het leek me wel een heel bijzondere vrouw die vooral heel erg zichzelf was, dat vond ik mooi om te zien.
Het is voor mij een heftig programma omdat ik zelf bijna ben overleden op reis (orgaanfalen door een onbehandelde infectie). Het is echt zo surrealistisch als zoiets je overkomt. Ik ga sowieso weer alle afleveringen kijken.
Ja ik ben het er ook niet zo mee eens. Ik heb ook al de 2e aflevering van dit seizoen gekeken en dat was ook niet zoân picture perfect leven. Vind het juist vaak mensen die heel erg zoekend zijn en wat rusteloos lijken.
Ik vind trouwens de rol van Chris Zegers zo overbodig in dit programma. Bij de aflevering van gister kwam hij maar ff in beeld? En hij praat nooit direct met de nabestaanden. Dus wat doet ie eigenlijk.
Ik zie net een promo voor Jinek, maar er is iets anders aan Eva? Haar tanden?
Echt teringveel denk ik dan, maar dan denk ik ohja ongeveer elke Nederlander gaat tering vaak op vaca en zelfs in de meest afgelegen uithoek in de wereld sta je toch weer naast Annelies uit Putten.
Ja valt me ook op? Kan er de vinger niet helemaal op leggen.
Ik vind Beste Zangers dit seizoen ineens helemaal leuk? Zelfs al is het zo slijmerig? Moest gister huilen bij het lied van Claudia en luister het nu de hele dag:
ben vandaag ongesteld geworden ook wel
Ben het trouwens met je eens over Nielson! Kan heel irritant zijn.