Oeiii ik vind die timing van Tristan echt behoorlijk ruk in Sandy hoor!
Ik vind dit niet mooi gezongen hoor en waaaaaaarom in het Engels. Zucht.
Aiii
Bring back Paul NU!
Het blijkt elke keer bad luck als ik hier plaats, maar toch: ik ga voor Victor.
Mijn grootste irritatiefactor van dit seizoen is toch wel Marlijn hoor😅
En hij is geen Wibra uitvoering van Jim
Is er al wat bekend over die roddels rondom Tristan dat hij iemand in elkaar heeft geslagen? (Kwam voorbij op het afvoerputje van Instagram)
Ik ben ook voor Victor. Veel losser en speelser in de rol van Danny dan Tristan.
Ja, samen met Danique. Speelser, jonger, spontaner.
Er zit iets in de stem van Magtel wat ik niet lekker vind klinken. Nee, geen fan. Wel zuiver.
Er zit iets in de adem van Danique dat me heel erg stoort, ze zingt met veel valse lucht en ademt soms hoorbaar in. Ik ben voor Magtel!
- Magtel
- Daniqur
0 stemmers
En
- Tristan
- Victor
0 stemmers
Ja klopt idd van Danique!! In sommige nummers in de vorige weken was dat heel intens
Hahaha precies andersom dus. Ik vind Magtel echt te ouwelijk, te klassiek. Zou een goede Elisabeth (Sisi) zijn of iets in Les Mis.
En victor is leuk en aardig maar uiteindelijk ga je niet naar een musical voor het fantastische spel, wil dan liever iemand waarvan je weet dat ie gewoon top zingt
Ik juist wel, dat vind ik een beetje het verschil tussen een musical en een concert. Sorry ben gewoon Victor fan, hoe hij daar nonchalant zit vind ik hem echt een danny
Klopt, en is ook verschillend per rol of musical. Danny en Sandy zijn lekker speels, jong. Heel anders dan de zwaardere, serieuzere rollen.
Told ya. Hahaha.
Jemig die overgang. Klappen, blij, muziek. En dan.
Wie. Is. De. Mol.
Zoooo blij dat Danique heeft gewonnen. Magtel kan goed zingen, maar is niet allround zoals de jury zou zeggen.