Nu op tv-topic #2

Ja klopt idd van Danique!! In sommige nummers in de vorige weken was dat heel intens

1 like

Hahaha precies andersom dus. Ik vind Magtel echt te ouwelijk, te klassiek. Zou een goede Elisabeth (Sisi) zijn of iets in Les Mis.

2 likes

En victor is leuk en aardig maar uiteindelijk ga je niet naar een musical voor het fantastische spel, wil dan liever iemand waarvan je weet dat ie gewoon top zingt

Ik juist wel, dat vind ik een beetje het verschil tussen een musical en een concert. Sorry ben gewoon Victor fan, hoe hij daar nonchalant zit vind ik hem echt een danny

4 likes

Klopt, en is ook verschillend per rol of musical. Danny en Sandy zijn lekker speels, jong. Heel anders dan de zwaardere, serieuzere rollen.

1 like

Told ya. Hahaha.

Jemig die overgang. Klappen, blij, muziek. En dan. :dancer:t3::man_dancing:t4:

Wie. Is. De. Mol. :thinking:

Zoooo blij dat Danique heeft gewonnen. Magtel kan goed zingen, maar is niet allround zoals de jury zou zeggen.

1 like

Wow als dit echt is vraag ik me af wat voor gevolgen dit al hebben voor de rol…

2 likes

Ik ben de perfecte verbouwing (aflevering 3 Emst) aan het terugkijken en vind het wel jammer dat ze het bakhuisje hebben gesloopt. Wel begrijpelijk, maar ik vond de buitenkant daarvan zo leuk. Ik miste op het einde ook de luiken aan de buitenkant van het huis.

Oh dit wordt een toppertje bij Frank Visser

2 likes

Kijkt iemand ook naar “De nieuwe vermeer”. Een soort spin-off van Project Rembrandt, maar met veel meer achtergrondinformatie over zowel de geschiedenis als schildertechnieken. Het is echt leuk en dat had ik niet verwacht.

4 likes

Het voelt nu ook wat minder als alleen entertainment

2 likes

Ik vind het een gek idee dat zoveel mensen heel lang hebben gewerkt aan een werk en dat er dan maar eentje echt besproken wordt, haha. Maar net als Project Rembrandt wel heerlijk rustgevend om te kijken. En ik vind Pieter Roelofs altijd zo fijn praten!

2 likes

Vond de Rembrandt stylo op een gegeven moment ook wat saai worden, zoveel bruin en donkere tinten, zo’n grove basis

1 like

Ik hoopte dat hij de podcast zou doen, maar helaas

1 like

Ja wij vonden het ook leuk! Ik houd van informatieve kunst programma’s. Het geheim van de meester vond ik ook tof.

Wel had ik iets meer kunstwerken beter willen zien die “af” waren. Die in glas en lood bijvoorbeeld :heart_eyes:

3 likes

Ja ik was online al aan het zoeken, maar kon het nog niet vinden.

2 likes

Komt nog wel denk ik. Ff geduld, die mensen bij omroep max zijn ook geen 20 meer

2 likes

Ik heb het idee dat Mylou en Klaas een stuk beter zijn gaan zingen bij Met het Mes op Tafel. Alsof ze wat zanglessen hebben gehad.

1 like