Nu op tv-topic #2

Echt heel veel slechter kon dat kattengejank van mylou ook niet worden :joy:

Die docu nu over die reddingsteam in Turkije. Wat een intense verdriet en een rollercoaster aan emoties.

1 like

Ik heb het net ook gekeken. Indrukwekkende reportage

2 likes

Oh man wij zaten ook te kijken net. Echt tranen in mn ogen… :cry: heel interessant om te zien maar wat moet dat ook intens zijn voor zo’n team.

1 like

Wooow kan van deze Frank Visser ajb een Hoe is het nu met-aflevering komen? Je zag gewoon andere buren ook huilen wtf

Omg ik herinner me nu ook die afleveringvan die tuinhuisjes en piratenvlag.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Dream School

Ik zit ook met verbazing te kijken! Hoe ze doen alsof alles pais en vree is

2 likes

Gaf me vorige week ook al de rillingen over mijn rug. Hoe het minuten lang ging over haar wensen om te adopteren, en haar huisje rustig te houden. Brrr… Goed dat dit nu voorlopig niet meer kan. (In ieder geval niet uit Haiti)

2 likes

Ik heb zoveel opmerkingen en vragen over dit programma. :thinking:

3 likes

Haha ja die EO vibes komen echt m’n neus uit maar wel vermakelijk ook

Klopt ā€˜t dat vorige week de laatste afl was?

2 likes

Nee net/nu was er ook nog een aflevering. Met die vrouw die een meisje uit HaĆÆti heeft geadopteerd en dus een jongen die opzoek is naar een woonplek van Max € 500 regio Amsterdam/Haarlem/Beverwijk. O en hij heeft een vervallen strandhuisje aangeschaft aka een stapel rot hout gratis afgehaald via marktplaats

3 likes

Oh dat was die van vorige week (voor mij), ik kijk blijkbaar vooruit

Edit: haha die laatste zin was mijn ergernis van vorige week

2 likes

Ik kreeg de rillingen toen ze op een gegeven moment zei: ā€˜nu is ze van mij’. Ik zou dat al heftig vinden om zo te zeggen over m’n bloedeigen kind, laat staan over een meisje dat ze (toen nog) niet in het echt had ontmoet.

5 likes

Ja zelfde, krijg rare vibes bij haar! White saviorism much.

Ook dat haar huis totaaal ongezellig is terwijl ze er al langer dan 10 jaar woont?

Vind Kester knap! Leuke vent. Stinkt denk ik wel zo zonder douche :wink:

1 like

OMG wat is deze aflevering van Frank Visser weer toppp! In de middel of nowhere in een of ander grijs gehucht hebben twee buren ruzie :rofl:

5 likes

Kerkrade!!! Het krijgt nu wel een bijzondere wending

1 like

Nu moest ik het wel even terugkijken.
Oh wat fantastisch deze mensen :smile: gelukkig niet mijn buren. (Ik wil wel naast Mohammed en zijn gezin wonen)

Victor is ook zo heerlijk sassy

4 likes

Nou Herman heeft net sex machine gezongen bij het mes op tafel. Iemand zal het wel geil vinden, maar ik vind het lachwekkend

3 likes

Ach, we love een man met zelfspot

2 likes

Nog 20 min! :smile: De beste Nederlandse reis presentatoren samen op de reis die ik ook al heel lang wil maken.

5 likes