Echt heel veel slechter kon dat kattengejank van mylou ook niet worden
Die docu nu over die reddingsteam in Turkije. Wat een intense verdriet en een rollercoaster aan emoties.
Ik heb het net ook gekeken. Indrukwekkende reportage
Oh man wij zaten ook te kijken net. Echt tranen in mn ogen⦠heel interessant om te zien maar wat moet dat ook intens zijn voor zoān team.
Wooow kan van deze Frank Visser ajb een Hoe is het nu met-aflevering komen? Je zag gewoon andere buren ook huilen wtf
Omg ik herinner me nu ook die afleveringvan die tuinhuisjes en piratenvlag.
Ik zit ook met verbazing te kijken! Hoe ze doen alsof alles pais en vree is
Gaf me vorige week ook al de rillingen over mijn rug. Hoe het minuten lang ging over haar wensen om te adopteren, en haar huisje rustig te houden. Brrr⦠Goed dat dit nu voorlopig niet meer kan. (In ieder geval niet uit Haiti)
Ik heb zoveel opmerkingen en vragen over dit programma.
Haha ja die EO vibes komen echt mān neus uit maar wel vermakelijk ook
Klopt āt dat vorige week de laatste afl was?
Nee net/nu was er ook nog een aflevering. Met die vrouw die een meisje uit Haïti heeft geadopteerd en dus een jongen die opzoek is naar een woonplek van Max ⬠500 regio Amsterdam/Haarlem/Beverwijk. O en hij heeft een vervallen strandhuisje aangeschaft aka een stapel rot hout gratis afgehaald via marktplaats
Oh dat was die van vorige week (voor mij), ik kijk blijkbaar vooruit
Edit: haha die laatste zin was mijn ergernis van vorige week
Ik kreeg de rillingen toen ze op een gegeven moment zei: ānu is ze van mijā. Ik zou dat al heftig vinden om zo te zeggen over mān bloedeigen kind, laat staan over een meisje dat ze (toen nog) niet in het echt had ontmoet.
Ja zelfde, krijg rare vibes bij haar! White saviorism much.
Ook dat haar huis totaaal ongezellig is terwijl ze er al langer dan 10 jaar woont?
Vind Kester knap! Leuke vent. Stinkt denk ik wel zo zonder douche
OMG wat is deze aflevering van Frank Visser weer toppp! In de middel of nowhere in een of ander grijs gehucht hebben twee buren ruzie
Kerkrade!!! Het krijgt nu wel een bijzondere wending
Nu moest ik het wel even terugkijken.
Oh wat fantastisch deze mensen gelukkig niet mijn buren. (Ik wil wel naast Mohammed en zijn gezin wonen)
Victor is ook zo heerlijk sassy
Nou Herman heeft net sex machine gezongen bij het mes op tafel. Iemand zal het wel geil vinden, maar ik vind het lachwekkend
Ach, we love een man met zelfspot
Nog 20 min! De beste Nederlandse reis presentatoren samen op de reis die ik ook al heel lang wil maken.