Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik ook! Flauw zeg… Het vorige programma werkte prima!

@Orchid en @Shadina Via een VPN wel te zien!

Welke VPN gebruik jij? Ik heb er gisteren eentje gebruikt, maar die doet het maar voor vijf dagen…

Ik heb wel een betaalde IPVanish, maar werkt wel ideaal! Ik stuur je even een pb!

1 like

Kijkt iemand 4 handen op 1 buik? Ik kijk het nu maar vind het eigenlijk te schrijnend.

Ja hiero!

1 like

Boerderij van Dorst met een droge Maarten van Rossem en Emma Worteldoek met een spiraaltje in haar oor :rofl:

1 like

Een lachende Maarten van Rossem :black_heart: bij Slimste mens leek hij ook al te lachen met/om Emma, dus dit is echt leuk!

2 likes

Ben het aan het terugkijken (Boerderij van Dorst), maar vinden jullie het niet heftig dat Emma zegt dat ze niets voelde bij kamp Moria en dat ze sowieso weinig empathie heeft? En Raven vroeg: ‘Geeft Emma Wortelboer alleen om Emma Wortelboer?’ en toen zei ze: ‘Ik weet niet, ja, misschien.’

Tja. Ik vond het wel eerlijk eigenlijk. Ik denk eigenlijk dat heel veel mensen dat herkennen en dat vele anderen hun empathie (grotendeels) veinzen. Zeker voor dingen die ver weg gebeuren en niet van invloed zijn op je eigen leven.

@Zemraluani Ja, dat is waar, het is inderdaad eerlijk. Maar bedoelde ook dat ze over zichzelf zei dat ze niet zo empatisch is, dus dat gaat verder dan Moria.

Edit: oh en ze is bij kamp Moria geweest, dus op dat moment was het niet ver weg. Dus als je daar bent en je hebt er dan geen gevoel bij, dan kan ik me daar niet goed inleven (misschien is dat dan weer niet empatisch van mij haha)

Maar ben nu het stukje aan het kijken waarin ze erover praat de volgende dag, waarin ze zegt dat ze het aangedikt heeft wat ze daarover zei.

Nou meid als je het maar goed genoeg visualiseert gebeurt het ook.

5 likes

Ik zit via videoland celebrity matchmaker te kijken (weet niet of dat ook op tv komt) maar wie komt daar voorbij bij de speeddates? Die ene van B&B die bij Roxanne was. Volgens mij heet hij Jeffrey, die jongen met zijn BMW. Ik heb het idee dat hij zich voor meer programma’s tegelijkertijd heeft opgegeven? De ‘matchmakers’ hebben toen op insta een oproep geplaatst dat vrijgezellen mannen zich op konden geven dus dat heeft die gedaan. En ook dit was weer zo cringe! Ze vroegen aan hem vertel is een mop. Zegt die ja moeilijk man en het blijft ook gewoon stil. Er zit echt niks in die jongen.

Edit: kan nu geen screenshot maken via videoland want kijk op mijn telefoon. Als je videoland hebt dan komt hij op ongeveer bij 9 minuut 20 ofzo bij de eerste aflevering

5 likes

Haha ik zag 'm ook, maar volgens mij is hij niet door de selectie heen gekomen

wel heerlijke trash tv! Jammer dat er maar 1 afl. per week op staat

2 likes

Nee hij is inderdaad niet door de selectie heen gekomen. Inderdaad heerlijke trash tv! Ik hou daar echt van!

1 like

De eerste aflevering van VT wonen weer verliefd op je eigen huis zit er weer op. Ik snap het idee van de veranda, maar het verpest zo het aanzicht van het huis op deze manier? De woonkamer vond ik ook niet geslaagd. :sweat_smile: Hoop maar dat ze er zelf blij mee zijn. Tot nu toe vind ik de make-overs van Lisa altijd een teleurstelling :flushed:

1 like

Ik was denk ik vooral verbaasd over de indeling. Voor mijn gevoel slokte de bank nu de hele woonkamer op. Ook het wandmeubel vond ik te aanwezig. Van de eethoek had ik dan weer verwacht dat die wél meer ruimte zou krijgen en meer in de woonkamer betrokken zou worden. Ze leken er zelf wel blij mee, dat is het belangrijkst natuurlijk.

Zin in de andere afleveringen :grin:

1 like

Interessante film op npo3: De Zitting. Over een rechtzaak, het gaat om misbruik. Heeel veel goede acteurs vind ik.

3 likes

En geschreven door Lykele Muus! Bart uit dertigers dus :grinning:

2 likes

Over het toeslagenschandaal, superindrukwekkend! Was net op tv