Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik vind dat er nu wel heel hard gehaat wordt. Laten we nu ook niet doen alsof we zelf nooit geld uit geven aan iets nutteloos.
Nu lekker lachen en straks naar het ‘show je laatste aankopen’ topic om je nieuwste jurkje te laten zien en van de zomer weer lekker op vlieg vakantie. En als wij onze oma in zo’n fantastisch verzorgd tehuis konden laten verblijven gunnen we dat haar ook. Iedereen doet ook maar z’n best gelukkig te worden.

Het is het systeem en men neemt de ruimte die men krijgt. Dat doen we allemaal. Het is allemaal schrijnend een ongelooflijk oneerlijk, maar met zo lelijk doen over anderen schieten we precies niets op.

Don’t hate the people, hate the system. Het vliegt hier nu echt volledig uit de bocht.

Ik sloeg nu ook vooral aan op deze laatste aflevering en de reactie daarop!

De huisjesmelkers ben ik wel met je eens inderdaad, dat is een volledig ander verhaal en daar heb ik ook weinig goeds over te zeggen.

1 like

Ik heb even wat onderzoek gedaan naar die broer en zus.
Hij is de jongste crypto millionaire in NL en zijn zus is bij zijn ‘fonds’(?) in dienst.
Ik vond ze zo stuntelig overkomen. Ongemakkelijk en verbaal heel zwak.

Ik denk dat deze aflevering heel veel nuance miste. Bijv die mevrouw die zegt dat ze maar 30 euro in de maand heeft voor eten en kleding. Dit vind ik heel moeilijk te geloven. Bewindvoerders geven hun clienten ten minste dat bedrag als leefgeld per week.

Mijn guiltypleasure is na zon aflevering twitter te lezen en daar postte iemand een filmpje van Sander (die door Sander zou zijn verwijderd maar ja… niets verdwijnt van het internet) waarin hij vertelt over zijn voornemen te investeren in stenen en steeds meer huizen te willen kopen. Hij was toen 33jr oud dus zo oud is het filmpje niet.
Inmiddels heeft ie zijn Amsterdamse 2e appartement verkocht, dus kennelijk denkt hij er nu anders over. Maar ik ben toch teleurgesteld.

2 likes

Waarom zou zoiets lastig te geloven zijn? Wat zou het voordeel zijn voor zo iemand om daarover te liegen? Ik snap nooit waarom je iemands verhaal in twijfel zou trekken

5 likes

Zoals is schrijf denk ik dat er wat nuance mist. Het gesprek is wat onduidelijk op dat moment en uiteindelijk antwoordt de Hollandse vrouw namens de andere mevrouw. Ik denk dus dat dat een misverstand is geweest.
Daarnaast is mijn eigen ervaring vanuit de praktijk dat mensen die onder bewind staan of schuldhulp krijgen leefgeld krijgen van 40 a 50 euro per week.
Jammer dat er niet is doorgevraagd.

Oke ik ga niet meer werken vandaag maar de hele dag naar dit kijken: live beelden van vliegtuigen die proberen te landen MET commentaar vanaf Heathrow:

33 likes

omg ben zo blij dat ik daar niet in zit, zou echt doodsangsten uitstaan

2 likes

LOOK AT THAT WELL EXECUTED AAAAARGH

11 likes

Hahaha je moet maar op het idee komen om dit te streamen!

2 likes

O, dit heb ik een paar jaar geleden ook de hele dag gekeken tijdens een storm. Vond dat zo heftig.

2 likes

Dit is heerlijk haha. Geweldig commentaar ook. Gaat het nog een keer mis denken jullie?

Machtig mooi dit!

2 likes

Ik zou echt niet willen vliegen nu. Ook al is het niet echt gevaarlijk. Het ziet er vreselijk uit haha.

2 likes

Even dooorstreamen naar de tv.
Ik heb mijn vermaak gevonden!

2 likes

Ik vind dit toch zo knap he, dat je in zulke situaties gewoon rustig je werk kunt blijven doen en dat ding veilig aan de grond krijgt.

Ik heb ook een keer gevlogen tijdens een storm en de landing was zo hard dat de plafondplaten van de cabine naar beneden kwam, nou dan ben je blij dat je aan de grond staat hoor :sweat_smile:

3 likes

Noo de live stream ligt er uit

HERE COME THE RUSSIANS

8 likes

Big swing man :joy::joy::joy::joy: Tippy toe!

3 likes

Ik zou net als op kantoor zo’n groot scherm aan de muur willen zodat ik dit de hele dag kan streamen.

3 likes

love dit echt haha zo vet en spannend

3 likes