Oh leuk ik hoop dat hij richting gelderland waait.
Wij ook na onze slechte ervaring met storm Corrie. Hou mn hart vast voor de rest van de tuin.
Ik zit te overwegen om mijn bamboe ‘schutting’ op re rollen tegen de wind en de plantenbak en het tafeltje + stoeltjes van het balkon te halen.
Wees blij dat je dit niet tijdens je ontbijt las
Serieus? Sorry hoor, maar dit is niet een klein zuchtje wat aankomt. Heeft niks met luxe te maken.
Hartvormige taart
Oh je had het niet hoeven verwijderen. Ik vond het alleen een aparte opmerking vergeleken met alle andere opmerkingen over de storm.
Er is vast ergens nog wel een Valentijn overblijfsel te vinden
Net een gesprek gehad, waar ik de hele week tegen op zag. Gesprek ging goed, tenminste van mijn kant, en ik heb iemand op de kast gejaagd.
Goed begin van het weekend
Ik twijfel om m’n afspraak wel/niet af te zeggen. Het is max 10 minuten fietsen maar woon aan de kust dus code rood vanaf vanmiddag. Afspraak is eind van de middag dus wil 't eigenlijk gewoon even aankijken maar last minute afzeggen is ook niet chill.
Gewoon afzeggen
Ik ben niet naar een cursus omdat ik met de auto over de snelweg moet.
Zorg bij onze cliënten wordt ook afgezegd ivm het weer.
Dus nee, niet gaan
Omzetten naar een telefonische? Maak je de arts vaak ook blij mee
Hahah nou het was een mega klus om uberhaupt kaarten te krijgen. Ik heb wel eens voor mijn nichtjes kaartjes voor Justin Bieber of 1D geregeld en die had ik binnen 1 minuut. Ik zat hier met 2 telefoons en 2 laptops en ben alsnog ruim een half uur bezig geweest Staat op zijn minst wel een doelpunt rijke avond tegenover. We zullen aardig zijn en het maar bij 5-0 houden
Ik wil thuisbezorgd bestellen maar doe het niet want lijkt me niet fijn als een 16 jarige nu moet gaan fietsen.
Thuisbezorgd bezorgd ook niet meer toch?
Of nu bestellen, ergste moet nog komen
Bij mij staat het nog open als optie. Doe nu maar inspiratie op wat ik zelf thuis kan maken.
@Flopsyunicorn haha nee ik doe het niet. Er was net al een hoosbui hier. Denk dat het elk moment kan los barsten.
Ja goeie, ik heb even gebeld en kon ook telefonisch! Lab natuurlijk niet maar dat komt dan volgende week wel.