Olympische en Paralympische Spelen #2

138 km per uur :hushed: Eng om te zien als ze hun balans verliezen

1 like

Echt bizar toch! En even heel nonchalant zo’n bizarre sprong tussendoor.

Besef me nu waarom ik dit zo leuk vind: het doet me echt denken aan Formule 1 kwalificatie :sob: met die sectortijden en zelfs teamradio omg

Vraag me nog af of degene die later komen voordeel hebben omdat de baan gladder is oid? Of dat dat juist nadelig is

1 like

Ik heb altijd een error door die stokken. Doordat ze gebogen zjjn lijkt het alsof ze heel fragiel en dun zijn

1 like

Doordat Sablikova niet kan starten, zal Merel Conijn in rit 2 rijden ipv 1

2 likes

Oke lets go

wat rijdt die mcgregor mooi en gecontroleerd

1 like

die drone voegt echt niiiiiiiks toe :joy: slecht beeld en totaal onboeiende hoek

12 likes

Ja skip die drone echt

1 like

Ah ik denk niet dat Conijn hier iets mee gaat kunnen. Jammer

Ja idd. Eerst dacht ik nog, cool lekker snel. Maar je ziet geen ruk en het is niet scherp.

Beter zou zijn van voren en dan naar achteren vliegen.

Edit: zie nu dat er zoiets nu ook is, maar je ziet geen diepte dus ook ruk.

2 likes

Wat een awkward interview met Conijn.

Ja lullig vooral? Die meid is nog aan het uithijgen. “Ja dit gaat geen podiumplek worden he?”

5 likes

Die commentators ook zo enthousiast over die drone ‘ja wow bij de 1000m gaat dit echt geweldige beelden opleveren!!’ hahaha huh??? :joy::joy: je ziet niks? Bij het skieën vanmiddag was t geluid van die drone ook ZOO hard

1 like

Ik kan echt niet wachten op de dag dat die interviewer (Bert Maalderink) van de TV verdwijnt. Al jaren zulke vreselijke vragen vol oordelen :sob:

5 likes

Ik vind die de droneshots wel vet voor de afwisseling. Zou mooi zijn in Thialf waar het losgaat

1 like

Ik zou er helemaal oké mee zijn als Lollobrigida wint.

15 likes

Fantastisch, wat een wilskracht en trots!

2 likes

Omg ik hoop dat Lolo goud haalt

4 likes

ohhhh janken, goud voor lolo pls!!!

4 likes

hahahahaha die wiklund in de bocht, net als een inbreker in een tekenfilm ik ga stuk

2 likes