Olympische en Paralympische Spelen #2

Denk eerlijk gezegd dat het helemaal geen medailles wordt voor Nederland vandaag.

1 like

Jeetje bijna iedereen eraf

1 like

hahahaa

11 likes

Hahaha zo treffend dit

1 like

Jaaaaaaaa wat vet!!!

3 likes

Ik had Beune echt een medaille hier gegund. Jammer dat dat niet gelukt is.

10 likes

Oooooooommmmmgggggggg Loooolooooo wat een geweldige winnares

4 likes

Haha maar echt!!

1 like

ik wil haar rit echt terugkijken met het Italiaanse commentaar erbij gewoon voor de vibes hahaha

3 likes

Ik moet gewoon janken hiervan so cutie

10 likes

Zo kut als je een snotrocket doet en het staat op beeld :sob::sob:

Gelukkig ben ik niet de enige, haha.

Ik vind het zo sneu voor Beune :frowning: Totaal niet de Spelen die ze voor ogen had.

6 likes

Die close-ups als je verdrieting bent als sporter :cry:

Ahhh wat een teleurstelling voor NL, maar echt een fantastische winnares

2 likes

Echt wat een teleurstelling. Moet ook de hele tijd denken dat ze een tijd geleden reclamespotjes moest opnemen nog voor het okt en dat er dan varianten waren gemaakt met 1, 2, 3 of 4 gouden medailles.

Maar wel een mooie winnares!!

1 like

Ja dat was exact waar ik net aan moest denken!!

2 likes

Die lange medaille-uitdeelmaid met hoedje stond wel ff goed het beeld op Lollobrigida tijdens het volkslied te blocken ahahabbaba

2 likes

Kan alleen maar denken aan die commercials die ze haar al hadden laten doen van dat ze x medailles had gewonnen (Beune moest al filmpjes opnemen met ‘ik heb nu twee keer olympisch goud gewonnen’ - Beune moest al filmpjes opnemen met 'ik heb nu twee keer olympisch goud gewonnen')
Mooi podium hoor, heel onverwachts! Maar wel erg teleurstellend voor Nederland

Edit: ik had nog niet bijgelezen maar precies wat jullie ook al zeiden

1 like

Daar gaan we dus weer. Na het interview met Bert heeft Jutta aangegeven geen interviews meer te doen en wordt dit weer groot uitgemeten in de media. Nu ben ik geen fan van Jutta, maar ik geef haar groot gelijk. Waarom wordt er geen respect getoond als er wordt gezegd ergens niet op in te willen gaan? Ze wilde ook dat het stuk over haar enkel niet werd uitgezonden, maar dit is toch gedaan.

5 likes