Vooral ironisch dat ze zeggen ja een goede verstandhouding met de pers hoort erbij en praten met de pers, ja dat is wel zo netjes. En vervolgens maken ze minutenlang een close up van Joy Beune net nadat ze vierde is geworden. Dat is dan wel netjes blijkbaar?
Ja echt bizar. Ik had ook gehoopt dat Wüst of Schouten voor de schaatsers zouden opkomen toen ze het daarna gingen bespreken, maar helaas
Zouden echt betere regels voor moeten komen. Enige zelfreflectie van de media zou op zijn plaats zijn.
Volgens mij deden ze dat wel, ze vonden dat praten met de pers erbij hoort en dat het 4 dagen voor de wedstrijd nog prima zou moeten kunnen. Maar ook dat van Maalwijk wel erg doordramde op het onderwerp.
Ik vind Jutta trouwens ook wel soms erg een special snowflake. Op zoān groot evenement, waar je bent op kosten van deels publiek geld, waar alles gaat over informatie en de hele wereldpers is, om dan helemaal niet te praten met de pers, is ook vreemd.
Vind het wel vreemd dat ze dan aangeeft veel te delen maar dat is op haar social media. Dus dat is ook in haar voordeel als je daar kijkt. En daarin heeft ze gelijk, ze is ook een merk maar dan hoort dit er toch ook een beetje bij. Het is toch ook niet de dag van de wedstrijd maar echt even daarvoor. De gewone media hoort er ook wel bij.
Al vind ik die interviewer echt niet meer van deze tijd. Had het idee dat hij ook echt extra ging doorzeuren over haar enkel.
Love de reactie van Sven Kramer een paar jaar geleden. Weet niet meer wat het was maar echt zo passief agressief elke zin eindigen met Bert
Snowboarden begint! Nu al een hottie in beeld š«£š
ja ze zegt een paar keer dat ze er niet over wil uitweiden maar hij blijft zo pushen dat ze het toch doet. en vervolgens zegt kneus henry na het fragment ānou ze is echt openhartig ziet er niet uit als iemand die niet wil pratenā. postte t net in het andere topic ook al maar is echt weer precies wat mannen zeggen nadat ze zelf over vrouwen hun grenzen over hebben gepusht om ze in diskrediet te brengen. echt lame dat ireen daar een beetje in mee ging op het begin en dan ook nog begint over dat ze aandacht zou vragen met die hamer?? ja ik weet niet dat voelt ook echt als had je maar niet zoān kort rokje aan moeten doen maar miss is dat overdreven.
vind het juttabashen overal iig echt kktriest (tenzij over dr walgelijke vent/keuze daarin maar dat is over het algemeen niet de leidende draad), een teringgoede sportvrouw die haar grenzen en behoeftes aangeeft en omg voor een van de belangrijkste wedstrijden van haar carriĆØre ff niet met irritante interviewers praten is meteen niets anders meer dan arrogant en āmoet gewoon netjes meedoenā
sorry mn misandrie/misantropie speelt hier echt van op, ik kan echt niks met een vrouw die met een trumpsupporter datete en fuck haar hard voor dat, maar ik heb wel respect voor haar om de topsporter die ze is & vrouw die durft te zeggen wat ze niet wil en vind het vooral heel bizar hoe iedereen daarop reageert.
Echt een belachelijke situatie dat de pers uberhaupt een protest aantekent. Ik snap dat ze haar willen spreken maar respecteer gewoon dat deze atleet op een van de grootste momenten in haar carriere niet wil praten. En als ze het dan wel doet, respecteer een nee. Vind Bert vaak wel goed scherp, want anders krijg je van die nietszeggende voetballer interviews (ja ehhh je hoopt toch altijd op meer maar het zat er niet in en ehhhh) maar hier had ie gewoon moeten stoppen
Juttaās verloofde zit met de vieze president van de VS op de tribune; dus fuck haar.
Dat big air is inderdaad echt leip (dit zeg ik over elke sport volgens mij)
Nou echt. Paar weken geleden ook wat āgezelligeā kiekjes met Trump op zān insta. Wat moet je me zoān gozer.
Samen losers zijn. Als je zoān gast kiest is er ook iets mis met jezelf.
En ze gaan ook allemaal tot de Max en omdat je meerdere rondes hebt gaat de helft ook gewoon keihard onderuit omdat ze tot t randje gaan. Echt fascinerend
Voor hoe hoog die ramp is vind ik alleen niet dat ze mega hoog de lucht in gaan, maar dat is sowieso een vertekend beeld haha
Ze gaan vooral ook snel, ze gaan zo hard ook onderuit!!
Alles is relatief, ik kijk de dood al in de ogen als ik een traptrede mis
Denk steeds wat zit die kut-vogel in de weg, maar dat is steeds die drone
Ja wauw zat echt met geknepen billen soms
@Snork Ja same dus mag dit ook helemaal niet zeggen
Goedemorgen, na een toch een beetje een teleurstellend begin gisteren is het vandaag tijd voor dag 2. Vandaag ben ik zelf niet in staat om actief het programma te volgen door andere verplichtingen maar hierbij toch even een kort overzichtje om de dag mee te starten.
De snowboard ā liefhebber hebben een leuke dag voor de boek, om 09.00u start Michelle Dekker met de kwalicatierun voor de parallelreuzenslalom. Dit programma duurt (bij positief resultaat) de tot de middag met om 14.29 de A-finale.
Ook vandaag is er weer plek voor langebaanschaatsen op het programma, om 16.00u start de 5000 meter voor mannen. Voor Nederland zijn hiervoor gekwalificeerd: Chris Huizinga, Marcel Bosker en verrassing van het OKT Stijn van de Bunt. De kans dat de Nederlandse mannen een medaille binnenslepen is klein omdat het internationale niveau van de mannen op de 5km ontzettend is gegroeid. Zo schaatste de Noor Sander Eitrem tijdens de laatste World Cup in Inzell het wereldrecord en werd daarmee de eerste schaatser ooit die de 5000 meter onder de 6 minuten reed.
Later op de avond staat er nog meer snowboarden klaar! Melissa Peperkamp en Romy van Vreden zullen namens Nederland de kwalificatie van het onderdeel big air (v) volbrengen. Deze staat op de planning voor 19.30 ā 21.45. Bij succes zullen zij morgen uitkomen in de finale van dit onderdeel
Weet iemand of Michelle Dekker nou eigenlijk een kansje maakt op medailles? Vind het een beetje onduidelijk bij de commentatoren.
Hebben we buiten schaatsten überhaupt ergens medaille kans?