Ik denk dat de kans klein is maar niet onmogelijk. Haar best behaalde resultaat ooit is brons op een WK. En tijdens de laatste worldcups voor de Spelen (in januari) heeft ze twee keer een zilveren medaille gewonnen. Voor nu is ze in elk geval wel door naar de achtste finale later vandaag!
Enige andere medaille (buiten schaatsen (en shorttrack als je dat even onder 1 noemer gooit) is misschien op de skeleton, Kimberley Bos heeft op zich kansen op een medaille maar ik vond haar resultaten bij de world cups een beetje tegenvallen tbh.
Verwacht bij kunstschaatsen, bobsleeƫn en de andere snowboard-onderdelen geen medaille
Dankjewel!
Leuk dat er een klein kansje is, ik ga vanmiddag in ieder geval kijken!
Jammer dat we bij de rest waarschijnlijk geen kansen hebben, over Kimberley had ik al gehoord dat het niet super ging inderdaad!
Buiten dat, als nog erg leuk om te kijken. Zo spectaculair al deze sporten!,
Commentator zegt alleen net dat Dekker waarschijnlijk in een mogelijke kwartfinale tegen Ledecka en die ging net zo makkelijk naar beneden, dat wordt wel een heel lastig verhaal. Maar leuke sport om te kijken!
veeeeet die beelden van dat skiƫn zo tussen die bergwanden door
omg die crash van Vonn
Aiiii wat pijnlijk om te zien, die crash van Vonn.
Jeetje dat uitgerekend zij nou moet vallen. Al had ik echt wel mn twijfels of het met haar blessure verstandig was om te starten. Dit is zo ontzettend sneu
ja dit kon ook eigenlijk niet goed gaan
maar alsnog verschrikkelijk
Jeetje, die beelden dat je haar ook hoort kermen van de pijn. ![]()
Ik wou net vragen of het nou haar gekerm is wat je hoort? (Zit in een vrij drukke ruimte dus hoor het niet perfect)
Wat sneu dit zeg⦠ze ging in de trainingen echt prima, dat was al zo bizar met die blessure
Pfff wat een nare val en dat je haar hoort kermen van de pijn⦠Je hoopt dan toch dat het lukt maar dit was misschien gedoemd om te mislukkenā¦
Oh wat vreselijk
Ja zij was het zeker weten, ze riep ook een paar keer āoh my godā, dus ik twijfel niet of het iemand anders was.
Wanneer je die beelden van de val ook ziet en dat de skies ook niet los gaan. En die knieƫn/benen gaan echt alle kanten op.
oh die replay ook, die knieƫn draaien echt alle mogelijke kanten op
publiek doet me wel wat denken aan een MAGA rally tribuneš
Schakel net in en als ik het zo lees, ben ik heel blij dat ik die crash van Vonn heb gemist. Wat afschuwelijk voor haar zeg ![]()
![]()
Awh echt zonde voor Dekker!
wajow die riegler is 53??? respect
Ik vind die drones overal zoooo irritant