moest al aan 2018 denken in (ijdele?) hoop maar nu ze een OR rijden al helemaal ![]()
hahaha die sighel is zoān ventje
Geniale finish
Ja, Belgiƫ eindelijk een eerste medaille te pakken.
Wel vet hoor hahaha die finish
Ik had het er eens met collegaās over, bij welke sport zou het het āmakkelijkstā zijn om mee te doen aan de Spelen? Voor veel dingen moet je toch al wel op jonge leeftijd beginnen/insane getalenteerd zijn. Curling?
Hoe groot is het budget dat we in dit scenario hebben? ![]()
Bobslee misschien? Doen regelmatig atleten uit hele andere disciplines aan mee. Vooral explosieve kracht, sterke benen nodig.
Roeien, weliswaar niet winterspelen maar heel veel roeiers beginnen pas in hun studententijd en leven ook niet onwijs als atleten
hahahaha ja maar ze heeft wel gelijk, OR zonder medaille koop je niks voor behalve wat eerherstel zoals Jorien zei maar uiteindelijk vooral het besef dat je in een A finale goud had kunnen hebben
maar hoezo is die kop shorttrackbroers?? er rijden nog 4 andere mensen in het team waaronder 2 zusjes ook
Vond ik ook gek, maar dit is NH-nieuws. Die reporteren alleen over mensen of gebeurtenissen uit Noord-Holland. Gok dat ze de enige zijn uit het team.
ahhhh oke dan mag het!! haha
Iemand dit gezien? ![]()
Hahaha nee maar las het net. Bijzonderā¦
wauwā¦.
vind dit overigens wel een prachtig olympisch moment!!!
De minion staat op het ijs! Ik hou ervan hahah
wauw die kür van die pool net was echt mega cringe
snoop is weer echt king of the sidequests
https://m.youtube.com/shorts/j8ZKd3bGwp0
Ik gun Shun Sato echt een gouden medaille. Die emoties na het net niet goudbij de landenwedstrijd brak echtmijn hard. Hij schaatste zo prachtig
Eerst kwalificatie nu